دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم باید ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس اطلاع از مندرجات آن اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند . دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 به موارد مهمی همچون زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام ، منابع و دروس آزمون ، زمان برگزاری و سایر جزئیات این آزمون اشاره شده است .




ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401 فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و یا سامانه همگام مدارس انجام می شود . متقاضیان  تحصیل در دوره اول متوسطه مدارس تیزهوشان جهت ثبت نام در این آزمون ورودی به سایت مذکور مراجعه نموده و با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان1400 - 1401 اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند .

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان شامل اطلاعات مهمی از قبیل شرایط و ضوابط ، منابع دروس امتحانی آزمون ، زمانبندی رویداد های مختلف این آزمون ، مدارک ، هزینه و ... می باشد . در ادامه به شرح زمان دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 و نکات مهم مندرج در آن می پردازیم .



زمان دریافت دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401
هر ساله مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان همزمان با آغاز رویداد ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام به انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آن می کند .  دانش آموزان علاقمند به تحصیل در این مدارس باید در زمان اعلام شده توسط سازمان استعداد های درخشان اقدام به دفترچه ثبت نام آزمون سنجش و هوش پایه هفتم 1400 - 1401 نمایند .



دانلود دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400




لازم به ذکر است فایل دفترچه بالا مربوط به آزمون هوش تیزهوشان ششم به هفتم سال گذشته بوده و به محض انتشار دفترچه سال 1400 - 1401 ، لینک دانلود بالا به روزرسانی خواهد شد .



در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 - 1401





شرایط دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401
هر ساله مرکز پرورش استعداد های درخشان در خصوص شرایط ثبت نام و پذیرش آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان پایه هفتم در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان توضیحاتی می دهد . در ادامه به شرح کامل شرایط دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401 می پردازیم :


شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401



داشتن تابعیت ایرانی




توجه : دانش آموزان غیرایرانی نیز با شرایط خاص امکان ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401 را دارند .


کسب مقیاس " خیلی خوب " در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم و نوبت اول پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 99 - 1400






ثبت نام و شرکت دانش آموزان در صورت کسب مقیاس خوب حداکثر در یک درس از دروس پایه پنجم و ششم بلامانع است .
شایستگی های عمومی دانش آموز نیز همانند مواد درسی موثر است .
در صورت مغایرت اطلاعات تحصیلی دانش آموز قبولی فرد در آزمون لغو می شود .



شرایط پذیرش آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401


پذیرش آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در دوره اول متوسطه صرفا بر اساس نتیجه سنجش هوش دانش آموز می باشد .
متقاضیان در زمان ثبت نام باید الویت های فرم ثبت نام خود را بر اساس مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه واقع در محل سکونت سال جاری خود و با عنایت به منطقه ، ناحیه آموزش و پرورش محل استقرار ، انتخاب نمایند .



حوزه آزمون داوطلبان بر اساس منطقه آموزشی محل تحصیل دانش آموز در سال تحصیلی 99 - 1400 مشخص می شود .

دانش آموزان در شهرستان هایی که دارای چند مدرسه سمپاد هستند ، می توانند حداکثر سه مدرسه را ( هر سه در یک شهرستان ) به ترتیب اولویت انتخاب نمایند .



در شهرهایی که دارای چند ناحیه و منطقه می باشند ضروری است که فرد در اولویت های خود نسبت به انتخاب مدارس نواحی و مناطق همجوار اقدام نمایند . لازم به ذکر است که داوطلب پس از قبولی در منطقه مورد تقاضا امکان جا به جایی به سایر مناطق را ندارد .

در صورت انتخاب شهرهای مختلف یک استان در اولویت های سه گانه ، در زمان سنجش فقط اولویت اول فرد ملاک پذیرش و یا عدم پذیرش قرار می گیرد .



بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401









نکات مهم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401
در شهرهایی که دارای چند ناحیه و منطقه می باشند ضروری است که فرد در اولویت های خود نسبت به انتخاب مدارس نواحی و مناطق همجوار اقدام نمایند . لازم به ذکر است که داوطلب پس از قبولی در منطقه مورد تقاضا امکان جا به جایی به سایر مناطق را ندارد . دانش آموزان توجه داشته باشند که در صورت انتخاب شهر های مختلف یک استان در اولویت های سه گانه خود ، در زمان سنجش فقط اولویت اول فرد ملاک پذیرش و یا عدم پذیرش قرار می گیرد .

داوطلبانی می توانند کلیه سوالات خود را با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسند .به محض کسب اطلاعات جدید در خصوص زمان دریافت دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 1400 - 1401 در صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و یا کانال تلگرام تیزهوشان اطلاع رسانی می نماییم .

در ادامه بخوانید: شرایط نقل و انتقال پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان









سوالات متداول


1-  ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در چه تاریخی انجام می شود ؟
 ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم  احتمالا همچون سال گذشته در اردیبهشت ماه انجام می شود . برای اطلاع از زمان دقیق این مقاله را مطالعه نمایید .




2-  ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در چه سایتی انجام میشود ؟
 متقاضیان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم جهت ثبت نام باید به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان مراجعه نمایند . در این مقاله به آدرس آن اشاره شده است .




3-  دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم چه زمانی منتشر می شود ؟
 دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم احتمالا همزمان با آغاز رویداد ثبت نام منتشر می شود که در این مقاله به زمان دقیق آن اشاره شده است .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qvX0
نظرتان را بنویسید