نحوه بازی و سرگرمی با همسر در خانه

نحوه بازی و سرگرمی با همسر در خانه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab

شما تا چه حد به بازی با همسر در خانه اهمیت می دهید؟ در واقع بازی کردن نوعی ایجاد سرگرمی با همسر در خانه است که باعث می شود روابط بین شما و همسرتان تحکیم شود. گاهی اوقات ایجاد شور و هیجان در زندگی می تواند کانون خانواده را گرم تر کند و شور و شوق بیشتری در فضای خانه به وجود بیاورد.

بازی، شوخی، سرگرمی و... با همسر در خانه جو مهیجی را در فضای منزل ایجاد می کند و باعث گذراندن لحظه های شاد و مفرح در کنار یکدیگر می شود. بعضی از این بازی ها و شوخی ها به مسائل جنسی و بعضی دیگر به کارهای سرگرم کننده و شاد مربوط می شود که در این بخش قصد داریم هر دوی آنها را بررسی کنیم.

 

انواع بازی و سرگرمی با همسر در خانه

اگر شما هم از تکرار یکنواخت زندگی خسته شده اید، می توانید با انواع بازی با همسر در خانه، لحظه های شادی را برای خود و همسرتان ایجاد کنید. خصوصا در این ایام که به دلیل شیوع ویروس کرونا، محدودیت هایی برای تفریحات بیرون از خانه وجود دارد، شما می توانید با بازی و شوخی با همسرتان اوقات شادی را کنار یکدیگر سپری کنید.

بازی نقاشی روی بدن

یکی از سرگرم کننده ترین انواع بازی با همسر، بازی نقاشی روی بدن است. شما می توانید با ایده های متفاوتی که در ذهنتان دارید این بازی را انجام دهید. این بازی هم سرگرمی و هم لحظه های ناب احساسی را برای شما به دنبال دارد. نحوه انجام این بازی به این صورت است که شما روی قسمتی از پشت همسرتان، با انگشت تان نقاشی بکشید. سپس از او بخواهید که حدس بزند این چه نقاشی است. این بازی باعث ایجاد لحظه های شاد و خنده داری برای شما می شود. کمی شیطنت در این بازی لازم است.

تعریف جوک بی مزه

یکی دیگر از بازی هایی که می توانید با همسرتان انجام دهید، بدون آنکه به وسیله خاصی نیاز باشد یا به زحمت بیفتید، تعریف جوک بی مزه است. این بازی برخلاف نامش، بسیار جذاب و خنده دار است. در این بازی شما می توانید از خلاقیت ذهنی تان استفاده کنید و با همسرتان شوخی های زیادی کنید.

حتما بخوانید: ماساژ جنسی

 

 

 

 

 

بازی جنسی با همسر

گاهی برای تنوع در سکس می توان با زن یا شوهر خود بازی های جنسی انجام داد، در این جا معروف ترین بازی های جنسی شرح داده شده است.

بازی با بدن با چشم های بسته

این بازی جزو بازی های جنسی با همسر است. در این بازی که در نهایت به یک سکس لذت بخش ختم می شود، شما باید چشمان همسرتان را ببندید و سپس با بدن او بازی کنید. این بازی به شدت مهیج و جذاب است. چرا که همسرتان دقیقا نمی داند شما قصد دارید با او چه کاری انجام دهید. بهتر است برای جذاب تر شدن بازی، کارهایی را که او دوست دارد، انجام دهید. در انتهای بازی دیگر نیازی نیست تا خودتان چشم های همسرتان را باز کنید؛ زیرا او به خوبی تحریک می شود و برای شروع یک سکس لذت بخش با شما لحظه شماری می کند.

بازی گل یا پوچ

بازی با همسر در خانه باید دارای قانون باشد. در اصل این قوانین است که بازی را جذاب می کند. شما می توانید بازی گل یا پوچ را به شیوه متفاوتی با همسرتان انجام دهید. برای انجام این بازی بهتر است شرط بگذارید که اگر یک ست گل یا پوچ را او ببرد، حق انتخاب پوزیشن جنسی امشب را به او می دهید و اگر شما یک ست کامل را ببرید، حق انتخاب با شماست.

 

مزایای بازی با همسر در خانه

بازی با همسر در خانه مزایای بسیار زیادی دارد. شما می توانید لحظات بسیار شاد و سرگرم کننده ای را در کنار همسرتان سپری کنید بدون آنکه احساس خستگی کنید و یا بر سر مسائل بی اهمیت با یکدیگر بحث کنید. اما آیا می دانید مزایای این بازی ها و سرگرمی ها با همسر در خانه چیست؟ به موارد زیر توجه کنید.

ایجاد رابطه احساسی

یکی از اصلی ترین مزایای بازی با همسر در خانه، ایجاد رابطه احساسی بین زن و شوهر است. سعی کنید برای هر بازی که انجام می دهید، یک شرط احساسی بگذارید. حتی اگر شما فرزندی در خانه دارید، می توانید این شرط را به صورت مخفیانه بگذارید و در رختخواب شریک زندگی تان را وادار به اجرای شرط کنید.

ایجاد تعامل بیشتر بین زن و شوهر

زندگی پستی و بلندی های بسیار زیادی دارد. ممکن است در مسیر زندگی ناکامی های زیادی به وجود بیاید که باعث عصبانیت و بی انگیزگی در زندگی شود. یکی دیگر از مزایای بازی کردن با زن یا شوهر در خانه این است که حتی برای چند دقیقه و یا چند ساعت هم که شده، ناکامی های زندگی فراموش می شود و لحظه های شاد و جذابی در فضای خانه به وجود می آید.

وابستگی بیشتر به زندگی

از دیگر مزایای بازی با همسر در خانه این است که وابستگی عمیق تری در زندگی بین زن و شوهر به وجود می آید. حتما دیده اید کسانی را که موقع بازگشت به خانه غصه دار می شوند و اصلا تمایلی به برگشت به خانه را ندارند. این افراد به دلیل جو نا آرام و متشنج خانه است که این گونه برخورد می کنند. زمانی که جو مفرحی در خانه به وجود بیاید، قطعا وابستگی زن و شوهر به یکدیگر بیشتر می شود و آنها برای بازگشت به خانه ذوق و هیجان خواهند داشت.

نحوه بازی و سرگرمی با همسر در خانه

حال که متوجه شدید بازی و سرگرمی در خانه چه مزایایی دارد، بهتر است شما را با نحوه بازی و سرگرمی با همسر در خانه آشنا کنیم.

حتما قانون بگذارید

یکی از مهمترین اصولی که باید برای بازی با زن یا شوهر در خانه داشته باشید این است که قانون بگذارید. بسته به صلاحدید خودتان و شرایطی که دارید می توانید برای برنده و بازنده قانون وضع کنید. اگر فرزندی ندارید، می توانید در حین بازی شوخی های سکسی با یکدیگر داشته باشید و اگر هم صاحب فرزند هستید می توانید این شوخی ها را به رختخواب موکول کنید. بهتر است قوانین بازی را به سبک خودتان وضع کنید. در وضع قانون برای بازی با همسر در خانه، خلاق باشید و از ایده های ناب استفاده کنید.

بازی و سرگرمی با همسر

پاداش و جزا در نظر بگیرید

بهتر است برای بازنده و برنده جزا و پاداش در نظر بگیرید. این پاداش و جزا ها می توانند نوشتن 10 جمله عاشقانه باشد یا یک سکس ناب. می تواند تقسیم وظایف در منزل به صورت شستن ظرف ها باشد یا درست کردن غذا. بهتر است پاداش و جزاهایی که در نظر می گیرید، با هدف شانه خالی کردن از مسئولیت های زندگی نباشد. مثلا اگر همسر شما بازنده شد و باید غذا درست کند، شما می توانید با شوخی و سرگرمی به او در درست کردن غذا کمک کنید.

از جذابیت ها، شیطنت ها و جملات خنده دار استفاده کنید

برای بازی با همسر در خانه حتما شیطنت های جذابی را در نظر بگیرید. شما می توانید با شیطنت و شوخی حتی یک بازی ساده مثل اسم و فامیل را هم به یک بازی جذاب و خنده دار تبدیل کنید. بنابراین حتما شوخی و خنده و همچنین شیطنت را معیار اصلی بازی هایتان قرار دهید.

حتما بخوانید: رابطه زناشویی مناسب

 

 

 

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ انواع بازی و سرگرمی با همسر در خانه چیست؟

✔️ زوجین می توانند با انواع بازی با همسر در خانه، لحظه های شادی را برای خود و همسرشان ایجاد کنند که در متن مقاله شرح داده شده است.



 

2- ✔️ بازی های جنسی با همسر چیست؟

✔️ زوجین می توانند برای تنوع بخشیدن به رابطه جنسی خود و تجربه یک رابطه لذت بخش بازی و سرگرمی راه بیندازند که در متن مقاله مطرح شده است.



 

3- ✔️ مزایای بازی با همسر در خانه چیست؟

✔️ شما می توانید لحظات بسیار شاد و سرگرم کننده ای را در کنار همسرتان سپری کنید که در متن مقاله باقی مزایای آن توضیح داده شده است.

منبع : نحوه بازی و سرگرمی با همسر در خانه

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rj9w
مطلب بعدی
تیک عصبی
نظرتان را بنویسید