سایت کانون وکلا استان تهران

سایت کانون وکلا استان تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سایت کانون وکلا استان تهران به نشانی icbar.ir به منظور ارائه خدمات آنلاین به وکلای دادگستری و کارآموزان آزمون وکالت استان تهران ایجاد شده و برای استفاده از امکانات مختلف این سایت، کاربران با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می توانند به بخش مورد نظر وارد شده و از امکانات دلخواه خود استفاده نمایند.

 

 

کانون وکلای استان تهران، سایت کانون وکلای این استان به نشانی اینترنتی icbar.ir را ایجاد کرده تا تمامی امور مربوط به وکالت و کارآموزی کاربران به صورت آنلاین و مجازی انجام شود. سایت کانون وکلای استان تهران دارای امکانات مختلفی بوده و کاربران با ورود به این سایت می توانند از بخش ها و امکانات مختلف آن استفاده نمایند.

 

برای ورود مستقیم به سایت کانون وکلای استان تهران کلیک کنید

 

سایت کانون وکلای مرکز دادگستری

 

 

ورود به سایت کانون وکلای استان تهران از طریق آدرس icbar.ir امکان پذیر است.

 

از آنجا که اطلاع از نحوه ورود به سایت برای استفاده از امکانات سایت کانون وکلا استان تهران ضروری است، در این مقاله درباره سایت کانون وکلا استان تهران icbar.ir به طور کامل توضیح داده شده و نحوه ورود به سایت کانون وکلا استان تهران و امکانات مختلف سایت کانون وکلای استان تهران توضیح داده شده است.

 

سایت کانون وکلا استان تهران

در سال های اخیر، اینترنتی و غیر حضوری شدن کارها رواج بیشتری پیدا کرده است. خصوصا با شیوع ویروس کرونا مجازی شدن کارها بیشتر شده و بستری فراهم شده تا افراد بتوانند به صورت آنلاین تمامی امور خود را انجام دهند. دانشگاه ها، نهادهای آموزشی، شرکت ها، سازمان ها و تمام نهادهای اداری کشور نیز برای انجام امور خود بستری را فراهم کرده تا افراد بتوانند به صورت آنلاین و به راحتی کارهای خود را انجام دهند. کانون وکلای دادگستری نیز سامانه های زیادی را برای استفاده طلاب ایجاد کرده که یکی از آنها سایت کانون وکلا است.

 

سایت کانون وکلا به آدرس اینترنتی icbar.ir به منظور استفاده و ارائه خدمات آنلاین به وکلای دادگستری و کارآموزان آزمون وکالت دادگستری استان تهران که با مطالعه منابع آزمون وکالت در این آزمون پذیرفته شدند، ایجاد شده و کارآموزان و وکلا می توانند با ورود به این سایت از امکانات موجود در سایت استفاده نمایند. سایت کانون وکلا استان تهران برای انجام امور کارآموزانی که در زمان برگزاری آزمون وکالت دادگستری پذیرش شدند، و همچنین خدمت رسانی به مردم و وکلای دادگستری ایجاد شده است.

 

سایت کانون وکلای استان تهران icbar.ir زیر نظر کانون وکلای دادگستری یا اسکودا ایجاد شده و فعالیت می کند. وکلا و کارآموزان استان تهران می توانند در سایت کانون وکلا ثبت نام کرده و تشکیل پرونده دهند، سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به این سایت وارد شده و از بخش های مختلف موجود در این سامانه استفاده نمایند.

 

اموری از قبیل ثبت نام کارآموزی، دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعیه ها در حیطه کارآموزی و ظرفیت پذیرش آزمون وکالت، نقل و انتقال وکلا، جستجوی وکلا و کارآموزان در سایت کانون وکلای استان تهران انجام شده و تمام وکلایی که تحت نظر کانون وکلای استان تهران فعالیت می کنند، می توانند با ورود به این سایت از خدمات غیر حضوری آن استفاده نمایند.

 

کاربران با مطالعه مقاله زیر می توانند با امکانات سایت مرکز وکلای قوه قضاییه مانند تمدید پروانه آشنا شوند.

 

بیشتر بخوانید: سایت کانون وکلای دادگستری مرکز

 

 

نحوه ورود به سایت کانون وکلا استان تهران

سایت کانون وکلا استان تهران icbar.ir مانند سایت آزمون وکالت دادگستری، برای تسهیل امور وکلا و کارآموزان دادگستری ایجاد شده و این افراد با ورود به سایت می توانند از امکانات مختلف آن و محتواهای موجود در سایت استفاده نمایند. در این قسمت از مقاله نحوه ورود به سایت کانون وکلای استان تهران توضیح داده شده است.

 

کاربران برای ورود به هر بخش از سایت کانون وکلای استان تهران مانند کارآموزی، تمدید پروانه، خدمات الکترونیک و ... باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به بخش های مختلف سایت وارد شده و از خدمات آنلاین ارائه شده در این سایت استفاده نمایند.

 

ابتدا کاربران باید سایت کانون وکلا استان تهران به نشانی icbar.ir را در مرورگر خود جستجو کنند.

 

سایت کانون وکلا استان تهران icbar.ir

 

سپس در صفحه اصلی سایت کانون وکلای استان تهران، کاربران برای ورود به هر بخش مانند کارآموزی، تمدید پروانه و ... می توانند از نوار بالای صفحه اصلی بر روی هر بخش کلیک کرده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به آن بخش وارد شده و فعالیت مورد نظر در سایت را انجام دهند.

 

نحوه ورود به سایت کانون وکلا استان تهران icbar.ir

 

پس از ورود به سایت، از قسمت پایین صفحه اصلی سایت، کاربران می توانند به امکانات مختلفی که در این قسمت جمع آوری شده، دسترسی داشته باشند.

 

امکانات سایت کانون وکلا استان تهران icbar.ir

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه ورود به سایت کانون وکلا استان تهران icbar.ir، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: سایت مرکز وکلای قوه قضاییه

 

 

 

 

 

امکانات سایت کانون وکلا استان تهران

سایت کانون وکلای استان تهران به نشانی icbar.ir از بخش های مختلفی تشکیل شده که هر کدام از این بخش ها در راستای ارائه خدمات به کاربران و وکلا و کارآموزان آزمون وکالت راه اندازی شده است. بخش ها و امکاناتی که در سایت کانون وکلای استان تهران به کاربران ارائه می شود، در ادامه توضیح داده شده است.

 

ارائه خدمات به کارآموزان در سایت کانون وکلای استان تهران

 

داوطلبانی که جزو پذیرفته شدگان آزمون وکالت دادگستری بوده و باید دوره کارآموزی خود را بگذرانند، می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به سایت کانون وکلای استان تهران وارد شده و با ورود به پورتال شخصی کارآموزی خود، از امکانات سامانه استفاده نمایند. همچنین با ورود به سایت کانون وکلای استان تهران، از آخرین اخبار و اطلاعیه ها در زمینه کارآموزی آزمون وکالت مطلع شوند.

 

ارائه خدمات به وکلای دادگستری در سایت کانون وکلای استان تهران

 

در سایت کانون وکلای استان تهران، وکلای دادگستری نیز می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به پورتال شخصی خود وارد شده و از امکانات موجود در پورتال و همچنین از آخرین اخبار و اطلاعیه ها استفاده نمایند.

 

بخش مرکز داوری در سایت کانون وکلای استان تهران

 

از جمله امکانات سایت کانون وکلای استان تهران، بخش داوری بوده که در این قسمت وکلا می توانند درخواست داوری خود را ثبت کرده و همچنین به اطلاعات و امکانات در زمینه داوری دسترسی داشته باشند.

 

جستجوی وکلای دادگستری و کارآموزان در سایت کانون وکلای استان تهران

 

در سایت کانون وکلای استان تهران این امکان به کاربران داده شده تا با ورود به سایت، وکیل مورد نظر خود را با استفاده از نام، نام خانوادگی، استان و ... جستجو کرده تا از میزان اعتبار وکلا اطلاع پیدا کنند. کاربران با استفاده از اطلاعات فردی و وضعیت کار وکلا و همچنین با استفاده از نقشه می توانند نسبت به جستجوی وکیل مد نظر خود اقدام نمایند.

 

جستجوی موسسات حقوقی مجاز در سایت کانون وکلای استان تهران

 

علاوه بر جستجوی وکلای دادگستری، کاربران می توانند با ورود به سایت کانون وکلای استان تهران نسبت به جستجوی موسسات حقوقی مجاز اقدام نمایند. برای این کار باید با وارد نمودن یک مشخصه از موسسات حقوقی مورد نظر، مانند شماره ثبت موسسه یا بخشی از آدرس موسسه، از درستی و اعتبار موسسات حقوقی اطلاع یابند.

 

بخش سایر اخبار در سایت کانون وکلای استان تهران

 

یکی از خدمات اصلی که در سایت کانون وکلای استان تهران ارائه می شود، انتشار اطلاعیه ها و اخبار در زمینه وکالت، کارآموزی، زمان ثبت نام آزمون وکالت دادگستری و سایر موضوعات می باشد. کاربران می توانند با ورود به سایت کانون وکلای استان تهران آخرین اخبار و اطلاعیه های مورد نظر خود را پیگیری و مطالعه نمایند.

 

در ادامه بخوانید: گواهی سابقه کار برای کارشناس رسمی دادگستری

 

برای اطلاع از سایت کانون وکلا استان تهران icbar.ir و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این سایت، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کاملی در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار در این زمینه مطلع شوید.

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️سایت کانون وکلای استان تهران چیست؟

✔️سایت کانون وکلای استان تهران به نشانی icbar.ir برای ارائه خدمات آنلاین به وکلا و کارآموزان ایجاد شده که در این مقاله این سایت به طور کامل توضیح داده شده است.



 

2- ✔️نحوه ورود به سایت کانون وکلای استان تهران چگونه است؟

✔️برای ورود به سایت کانون وکلای استان تهران به نشانی icbar.ir کاربران باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به بخش مورد نظر وارد شده که نحوه ورود به سایت در این مقاله بیان شده است.



 

3- ✔️امکانات سایت کانون وکلای استان تهران چیست؟

✔️امکانات سایت کانون وکلای استان تهران از جمله تمدید پروانه، کارآموزی و ... بوده و امکانات سایت به طور کامل در این مقاله توضیح داده شده است.

منبع : سایت کانون وکلا استان تهران

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/101V
نظرتان را بنویسید