بهترین سایت های خرید از ترکیه کدامند؟

بهترین سایت های خرید از ترکیه کدامند؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mahsa

در سال های گذشته، خرید اینترنتی از سایت های ترکیه روند چشمگیری داشته است، چرا که برای خرید محصولات از بهترین برندها، نیازی به سفر به ترکیه و صرف هزینه های گزاف نخواهد بود و ارزان ترین راه، خرید آنلاین از ترکیه می باشد. علاوه بر صرفه جویی در هزینه های سفر، علت افزایش استقبال برای خرید آنلاین از سایت های ترکیه، عرضه محصولات برندهای ترک و برندهای جهانی با قیمت های مقرون به صرفه در سایت های فروشگاهی ترکیه است. با توجه به اینکه هزینه های تولید در کشورهای در حال توسعه مانند ترکیه پائین تر از کشورهای اروپائی است، بنابراین قیمت تمام شده محصولات برندهای معروف مانند نایک، نیز کمتر بوده و بنابراین خرید بهترین برندها از کشور ترکیه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

از طرفی، امکان خرید مستقیم از سایت های برندهای معروف دنیا مانند نایک ، آیداس ترکیه ، زارا، برشکا و غیره برای ایرانیان امکان پذیر نیست، از این رو، بسیاری از افراد به دنبال خرید از برندهای معروف با کمترین هزینه هستند. انتخاب و خرید از برندها برای ایرانیان از طریق کشورهای همسایه مانند ترکیه، بهترین و ارزانترین راه است، چرا که علاوه بر خرید محصولات اورجینال این برندها با قیمت های کمتر، هزینه ارسال و زمان دریافت سفارش نیز پائین می باشد. با مراجعه به سایت های خرید از ترکیه ، می توانید از میان تنوع گسترده محصولات برندهای zara ترکیه ، آدیداس، برشکا ترکیه و نایک ترکیه خرید ارزانی داشته باشید. علاوه بر برندهای معروف دنیا، با مراجعه به بهترین سایت های خرید از ترکیه مانند سایت ترندیول ترکیه می توانید از بهترین برندهای پوشاک این کشور نیز خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید. برندهای معروف پوشاک در ترکیه، مانند برند کوتون، برند دفاکتو ترکیه، کالینز ترکیه ، برند ماوی و برند سارار در سایت های فروشگاهی خود و سایت های فروشگاهی ترکیه به ارائه محصولات خود می پردازند.

 خرید آنلاین از سایت های ترکیه مزیت های فراوانی دارد؛ در درجه اول، دسترسی به مجموعه بی نظیری از انواع محصولات از لوازم خانگی و لوازم الکتریکی گرفته تا پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی ترکیه، کتاب و غیره در دسترس کاربران قرار می گیرد که تفاوت قیمت های رقابتی این سایت ها، فرصت خرید ارزانی را برای کاربران فراهم می نماید. از سوی دیگر، سایت های خرید از ترکیه، با ارائه تخفیفات شگفت انگیز در حراجی های دوره ای و فصلی، متقاضیان زیادی برای خرید لباس از ترکیه ایجاد کرده اند. 

بهترین سایت های خرید از ترکیه 

از بهترین سایت های خرید از ترکیه در انتخاب اول می توان به سایت ترندیول ترکیه اشاره کرد. این سایت بزرگترین سایت فروشگاهی ترکیه با بیشترین حجم ترافیک و بازدید در خاورمیانه می باشد. trendyol   با ارائه محصولات بیش از 2300 تولید کننده داخلی، در جهت رشد و توسعه کسب و کارهای داخلی تاثیر بسزایی داشته است. از سوی دیگر، با ارائه محصولات از برندهای غیر ترک، زمینه افزایش بازدید و خرید از این سایت با تخفیف های شگفت انگیز برای افراد در کشورهای مختلف بخصوص در حوزه خاورمیانه فراهم می باشد.

سایت  Hepsiburada ، دومین و یکی از بهترین سایت های خرید از ترکیه به شمار می آید که با ارائه محصولات متنوع از انواع لوازم خانگی، لوازم و قطعات خودرو، لوازم الکتریکی، بهترین برندهای لوازم آرایشی ترکیه ، لباس زنانه ترکیه ، لباس مردانه ترک و انواع  لباس بچه گانه ترکیه با قیمت های رقابتی توانسته است سهم بازار خوبی در خرید آنلاین محصولات در ترکیه ایجاد کند.

از دیگر سایت های خرید از ترکیه می توان به سایت آمازون ترکیه اشاره کرد. آمازون ترکیه محصولات متنوعی از برندهای معروف جهان در دسته های متنوع از جمله لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، کتاب، پوشاک و مد را با قیمت هایی پائین تر از سایت آمازون آمریکا ارائه می نماید.

در لیست سایت های خرید از ترکیه می توان به سایت های بوینر، N11 و مورهیپو اشاره کرد که هریک با عرضه محصولات با کیفیت از بهترین برندهای ترکیه، از محبوبیت خوبی در ترکیه برخوردار بوده و به خوبی توانسته اند اعتماد و رضایت خریداران را جلب نمایند.

از آنجائیکه امکان خرید مستقیم از ترکیه برای ایرانیان فراهم نمی باشد، برای تهیه محصولات از بهترین برندها، می توان از طریق سایت های خرید از ترکیه مانند اینجا ارزانترین سایت خرید از ترکیه اقدام کرد. فرصت خرید ارزان از ترکیه در کوتاهترین زمان با خرید از سایت اینجا برای کاربران فراهم می باشد.

 

لینک مرجع https://omigo.ir/r/9xbf
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mBKR
نظرتان را بنویسید