مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز

مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
MN.Work.84

اطلاعیه دانشگاه شیراز در خصوص چگونگی ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ منتشر شد.

 

 

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه دانشگاه شیراز در خصوص چگونگی ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله دوم مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی آزمون ورودی مقطع دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 1402-1403 روزانه و پردیس بین الملل دانشگاه به شرح زیر انتشار یافت.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

ثبت نام اینترنتی مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز

۱- داوطلبانی میتوانند در مرحله دوم آزمون دانشگاه شرکت نمایند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده حد نصاب نمره علمی اعلام شده از سوی این دانشگاه را کسب کرده و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شوند.

۲- شرکت در مصاحبه رشته‌های مختلف مشروط به ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه شیراز می باشد.

۳- داوطلبان لازم است از تاریخ 1 خردادماه 1402 تا 7 خردادماه 1402 برای ثبت نام به نشانی اینترنتی shirazu.ac.ir قسمت اطلاعیه ها مراجعه نموده و پس از ثبت نام اولیه مدارک مورد نیاز را به شرح زیر در سامانه بارگذاری کنند. ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه ضروری و عدم ثبت نام به معنای انصراف از شرکت در مرحله دوم آزمون می باشد.

۴- مصاحبه به صورت حضوری انجام می شود.

هزینه مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه شیراز

۵- و اریز مبلغ 2000000 ریال (دویست هزار تومان) به حساب اینترنتی مندرج در صفحه اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز الزامی است. ثبت نام برای فرم صلاحیت عمومی مربوط به سازمان سنجش داوطلب را از ثبت نام در این مرحله بی نیاز نمی کند.

۶- داوطلبانی که برای مصاحبه به چند کدرشته محل معرفی شده‌اند، لازم است برای هر رشته – گرایش ثبت نام جداگانه ای داشته باشند.

داوطلبانی که هم زمان برای رشته گرایش‎های دوره روزانه و پردیس معرفی شده اند، یک ثبت نام کافی می‌باشد و لازم است گزینه متقاضی مصاحبه در دوره پردیس می‌باشم را تایید کنند.

لازم به ذکر است انتخاب دوره پردیس در صورتی امکان پذیر است که در کارنامه سازمان سنجش برای این دوره نیز معرفی شده باشند.

توجه: مبلغ ثبت نام به عنوان هزینه مصاحبه و بررسی مدارک بوده و غیر قابل استرداد می‌باشد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز ۱۴۰۲

تاریخ مصاحبه بر اساس جدول زمانبندی ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) (مصاحبه) سازمان سنجش آموزش کشور بوده که در ادامه قابل مشاهده می باشد.

دانلود برنامه زمان بندی برگزاری مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه شیراز

 

مدارک مورد نیاز مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه شیراز

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام مصاحبه کنکور دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ دانشگاه شیراز به شرح زیر است:

۱- فرم تکمیل شده مشخصات فردی به صورت تایپ شده و کامل و بارگذاری در محل مورد نظر

۲- تصویر صفحه اول شناسنامه

۳- تصویر کارت ملی

۴- عکس متقاضی

۵- مدرک کارشناسی ارشد فوق (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات

تبصره: متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند (گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۷۴ دفترچه ثبت نام دکتری و یا فرم مندرج در صفحه ۱۶۷ دفترچه انتخاب رشته دکتری).

۶- مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات

تبصره ۱: آن دسته از متقاضیانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‎باشند علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲: کسانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق نمی‎باشند لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

۷- تصویر گواهی رتبه در صورت وجود با تایید معاون آموزشی دانشگاه محل تحصیل گواهی دانشجویان دانشگاه شیراز با تایید معاون آموزشی دانشکده)

۸- تصویر صورت جلسه دفاع از پایان نامه با درج درجه، تاریخ دفاع و عنوان پایان نامه

۹- گواهی عضویت هیات علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد.

برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند. لازم به تاکید است مربیان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه های ۱۰ و ۱۱دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند.

تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهیمه را دارا می‎باشند.

۱۰- تصویر مدرک زبان در صورت وجود

۱۱- تصویر کارنامه انتخاب رشته

۱۲- سایر مستندات مربوط به سوابق علمی آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی شامل مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی (مانند رتبه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد، سوابق تدریس در دانشگاه‌ها، رتبه در جشنواره ها و المپیادها و …) و پژوهشی (مانند مقالات علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی، مقاله در کنفرانس‌های معتبر، اختراع ثبت‌شده، طرح‌ها و پروژه های انجام شده، تالیف و ترجمه کتاب و …) 
(مسئولیت عدم بارگذاری مدارک در سامانه ثبت نام دانشگاه برعهده متقاضی می باشد

مهم: به همراه داشتن اصل مدارک جهت تطبیق در روز مصاحبه الزامی می باشد.

نکات مهم:

رشته امتحانی داوطلب باید با رشته فارغ التحصیلی مطابقت داشته باشد (طبق دفترچه شماره 1 راهنمای آزمون ورودی دکتری سال 1402 سازمان سنجش آموزش کشور). در غیر این صورت داوطلب مجاز به شرکت در مصاحبه نمی باشد.

براساس مصوبه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی میتوانند برای نمره مرحله دوم آزمون که شامل مجموع نمرات سوابق آموزشی پژوهشی و فناوری و مصاحبه می باشد. حد نصاب نمره برای هر کدرشته محل تعیین کنند و سازمان سنجش مکلف است در پذیرش نهایی حدنصاب مذکور را اعمال نماید.

در صورت احراز هرگونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری و پیگیری قانونی به عمل خواهد آمد.

راهنمای ثبت نام اینترنتی مصاحبه

۱- جهت ورود به ثبت نام از مرورگر اینترنت اکسپلورر یا کروم استفاده نمایید. پس از تکمیل اطلاعات اولیه، یک شناسه و رمز کاربری به شما اختصاص داده خواهد شد. شناسه و رمز کاربری را یادداشت کرده و در نگهداری آن دقت نمایید دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه شیراز هم حتما باید از این طریق ثبت نام کنند در غیر این صورت پرونده آن ها بررسی نخواهد شد.

۲- با مراجعه به لینک سیستم اتوماسیون آموزشی پژوهشی و دانشجویی به آدرس زیر و وارد کردن شناسه و رمز کاربری خود در این قسمت وارد مرحله ثبت رشته و پرداخت اینترنتی خواهید شد. در قسمت فرایند ثبت نام با توجه به رشته های موجود رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید (پس از انتخاب رشته به منظور تثبیت رشته حتما در قسمت سفیدی صفحه کلیک کنید تا رشته ثبت شود) 11113513097/https://eduautomation.shirazu.ac.ir/Sess اتوماسیون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی

۳- در پایین صفحه ثبت نام گزینه پرداخت اینترنتی را فعال کنید.

۴- مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید.

۵- گزینه ذخیره و ارسال را کلیک کنید تا فرم جهت انجام مراحل بعدی به مراجع مربوط ارجاع داده شود. در غیر این صورت فرم ارسال نخواهد شد و مراحل ثبت نام شما ناتمام می ماند. توجه داشته باشید تا زمانی که بر روی گزینه ذخیره و ارسال کلیک نکنید، فرم ثبت نام در دست شما باقی می‌ماند و قابل ویرایش است؛ پس از تایید وضعیت ارجاع دیده می‎شود و این وضعیت به معنی کامل بودن ثبت نام می‌باشد.

۶- هر گونه تغییر در این فرایند از طریق سایت دانشگاه شیراز اطلاع رسانی خواهد شد.

توجه: چنانچه متقاضیان سوالی داشته باشند صرفا میتوانند سوالات خود را با ذکر نام نام خانوادگی، رشته مورد تقاضا و شماره تماس به پست الکترونیکی تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس grasch@shirazu.ac.ir ارسال نمایند. تحصیلات تکمیلی از پاسخ دهی به پیام های فاقد مشخصات فوق معذور است. همچنین به دلیل زیاد بودن درخواست‌ها، ذکر عنوان پذیرش دکتری نیمه متمرکز سال 1402 در قسمت عنوان ایمیل، ضروری می باشد.

توجه

مصاحبه متقاضیان پذیرش از طریق آیین نامه استعداد درخشان (ممتازین) در صورت داشتن ثبت نام جداگانه، همزمان با مصاحبه رشته های نیمه متمرکز میباشد.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز در سال 1402 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه شیراز در همین صفحه اعلام شده است.

برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه شیراز چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز در متن مقاله آمده است.

 

 

 

منبع : مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/X3NV
نظرتان را بنویسید