ارور کولر گازی پاناسونیک

ارور کولر گازی پاناسونیک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

اگر شما یکی از کاربرانی باشید که در منزل خود از کولر گازی پاناسونیک استفاده‌‌‌‌ می‌کنید و برای کولر گازی شما مشکلی پیش آمده،‌‌‌‌ می‌توانید برای رفع ارور که کد خطای کولر گازی پاناسونیک نیز نامیده‌‌‌‌ می‌شود، این مقاله را مطالعه کنید. ارور کولر گازی پاناسونیک و نحوه هشدار دادن این نوع اسپلیت به شما در پیدا کردن عیب یابی آن کمک‌‌‌‌ می‌کند. اگر دستگاه کولر گازی پاناسونیک شما به تازگی دچار مشکل شده است، تنها باید از نمایندگی‌‌‌‌های مجازی که برای تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در تهران اعزام‌‌‌‌ می‌شوند کمک بگیرید.

 

کد خطای کولر گازی پاناسونیک

در سال‌‌‌‌های اخیر کالاهایی مثل کولرها، یخچال‌‌‌‌ها، اجاق گاز و… ترکیبی از مکانیکی و الکترونیک هستند که قسمت الکترونیک به عنوان منبع تغذیه تنها وظیفه تامین انرژی را برای دستگاه به عهده داشت. اما به مرور زمان با پیشرفت کردن تلنولوژی بخش‌‌‌‌های مکانیکی دستگاه به مرور حذف شد یا به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار گرفت. همچنین با کمک گرفتن از بردهای الکترونیکی بسیاری از قسمت‌‌‌‌های دستگاه به فرمان در آمدند. در نتیجه طوری پیش رفت که امروزه شاهد تمام الکترونیکی شدن دستگاه‌‌‌‌ها و همچنین هوشمند شدن آن‌‌‌‌ها هستیم. یکی از خوبی‌‌‌‌هایی که این پیشرفت به ارمغان آورده، امکان تشخیص خطاهای هر دستگاه با استفاده از کدهایی که در خروجی نمایان داده شده است. در ادامه این مقاله درباره کد خطای کولر گازی پاناسونیک اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار‌‌‌‌ می‌دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

منظور از ارور یا کد خطا چیست؟

تصور کنید که زمانی قسمتی از بدن شما درد گرفته است؛ در این صورت چه واکنشی دارید؟ بدون شک دست خود را روی نقطه درد گرفته‌‌‌‌ می‌گذارید و فشار‌‌‌‌ می‌دهید؛ چرا که با این کار سیگنال‌‌‌‌های عصبی موجود در آن قسمت بدن، شما را متوجه نقطه درد گرفته‌‌‌‌ می‌کند و بی اختیار دست شما به آن سمت‌‌‌‌ می‌رود. برنامه نویسانی که برای کولر گازی پاناسونیک کد نویسی کرده اند، در حین نوشتن فرامین مربوط به دستگاه، نقاط درد دستگاه را با کدهای کوتاه به کاربری که از آن استفاده‌‌‌‌ می‌کند نشان‌‌‌‌ می‌دهند. بنابراین در صورت خرابی یا به مشکل خوردن هر یک از اجزای کولر گازی، بلافاصله خطای مربوط به آن قسمت بر صفحه نمایش نشان داده‌‌‌‌ می‌شود. به عبارت دیگر باید بگوییم که زبان صحبت کردن دستگاه کولر گازی پاناسونیک با کاربرانی که از آن استفاده‌‌‌‌ می‌کنند، به همین کدها خلاصه‌‌‌‌ می‌شود.

 کولر گازی پاناسونیک

در بعضی از کولر‌‌‌‌های گازی که دارای صفحه دیجیتال یا متریکس نیستند عموما کدهای خطا از چراغ‌‌‌‌های دستگاه مشخص‌‌‌‌ می‌شوند.‌‌‌‌ می‌توان گفت که این خطاها تقریبا مشابه پیام‌‌‌‌های مورس بوده و تنها با کمی دقت و مطالعه کاالوگ سرویس دستگاه‌‌‌‌ می‌توان متوجه نوع خطای آن شد. به عنوان مثال، اگر خرابی یا مشکلی برای هر یک از قطعات دستگاه کولر گازی رخ دهد، ارور به شکل چراغ چشمک زن به روی دستگاه نمایان‌‌‌‌ می‌شود که اگر این چراغ به نقطه و خط تبدیل کنیم، خطوطی به معنای طول روشن یا خاموش ماندن چراغ و نقطه‌‌‌‌ها و سرعت چشمک زدن آن به ما نمایش داده‌‌‌‌ می‌شود. البته باید بدانید که این چشمک زدن‌‌‌‌ها حالت‌‌‌‌های مختلفی دارد که با مطالعه دفترچه راهنما به خوبی‌‌‌‌ می‌توانید انواع ارور‌‌‌‌های کولر گازی پاناسونیک را بشناسید.

اما در کولر گازی‌‌‌‌هایی که صفحه دیجیتال دارند و اصطلاحا به روز‌‌‌‌‌‌‌‌تر هستند، وضعیت نشان دادن کدهای خطا متفاوت است. ارور کولر گازی پاناسونیک یا همان کد خطای کولر گازی پاناسونیک با زمان گویاتری با شما ارتباط برقرار کرده و عموما ترکیبی از دو یا چند حرف به زبان لاتین است. به عنوان مثال، E10 که حرف E به معنای ارور یا خطا است و عدد مقابل آن بخش مربوط به خطا را به ما نشان‌‌‌‌ می‌دهد.

توضیح مربوط به هر ارور کولر گازی پاناسونیک را از کجا یاد بگیرم؟

به صورت کلی به همراه هر دستگاهی که از بازار خریداری‌‌‌‌ می‌کنید یک یا دو دفترچه راهنما به شما ارائه‌‌‌‌ می‌گردد. یکی از این دفترچه‌‌‌‌ها مربوط به راهنمای کاربر برای استفاده از دستگاه و دیگری راهنمای سرویس است. البته در بسیاری از نمایندگی‌‌‌‌ها یا حتی کارخانه‌‌‌‌های سازنده این نوع محصولات، دفترچه راهنمای مربوط به سرویس کردن حذف شده و به مشتری تعلق‌‌‌‌ نمی‌گیرد. اما اگر هنگام خرید محصول، به دفترچه راهنما دسترسی داشتید، با مراجعه به آن و مطالعه دستورالعمل‌‌‌‌ها‌‌‌‌ می‌توانید به خوبی واکنش به هر یک از ارور‌‌‌‌های کولر گازی پاناسونیک را یاد بگیرید.

اگر تحت شرایطی دفترچه راهنما در دسترس شما نبود و‌‌‌‌ نمی‌دانستید که چطور باید ارور کولر گازی را تشخیص دهید، بهترین منبع برای پیدا کردن توضیح کد خطا اینترنت است. بهترین راه این است که مدل دستگاه را جستجو کرده و به راحتی اطلاعات مربوط به آن را به دست آورید.

 چه کنیم که کد خطا برطرف شود؟

با تکنولوژی پیشرفته‌ای که در ساخت و تولید کولر گازی پاناسونیک استفاده شده است، کمتر پیش‌‌‌‌ می‌آید که کسی به تعمیر کولر گازی نیاز پیدا کند. با این حال این دستگاه هم مثل هر وسیله دیگری در خانه ممکن است دچار خرابی یا مشکلاتی شود که اگر اطلاعاتی در مورد علائم این خرابی داشته باشید،‌‌‌‌ می‌توانید زودتر در جهت حل کردن این مشکل قدم برداشته و از آسیب بیشتر به کولر گازی خود جلوگیری کنید.

 اقدامات اولیه در صورت مشاهده کد خطا در کولر گازی پاناسونیک

در اغلب اوقات بسیاری از کولر گازی‌‌‌‌ها ممکن است به خاطر کار کردن طولانی مدت و داغ شدن برد دستگاه، مشکلاتی پیدا کنند که در نتیجه آن‌‌‌‌ها کولر گازی ارور دهد. بنابراین در صورت مواجهه با کد خطا در کولر گازی پاناسونیک، اولین پیشنهاد ما این است که ابتدا کولر گازی را از طریق ریموت مخصوص خاموش کرده و به آن استراحت دهید. همچنین‌‌‌‌ می‌توانید کولر گازی را برای مدتی به طور کامل از برق بکشید، سپس با فشار دادن چند باره کولر گازی پاناسونیک، برق داخل مدار را تخلیه کنید. باید اجازه دهید که حدود نیم ساعت کولر گازی در همین وضعیت بماند. این کار به کولر گازی کمک‌‌‌‌ می‌کند که حافظه و پردازنده کاملا تخلیه شده و به اصطلاح ریست شوند. در آخر‌‌‌‌ می‌توانید دوباره کولر گازی را به برق بزنید و آن را روشن کنید.

اگر کد خطای کولر گازی پاناسونیک را همچنان مشاهده‌‌‌‌ می‌کردید یا بعد از مدتی دوباره آن را دیدید، از ریست کردن دستگاه یا هر گونه دستکاری به شدت خودداری کنید و با نمایندگی‌‌‌‌های سرویس دهنده کولر گازی پاناسونیک تماس بگیرید.

نکته مهمی که درباره از بین بردن عیب و مشکلات کد خطای کولر گازی پاناسونیک وجود دارد این است که حتی اگر منبع عیب را تشخیص داده و رفع کردید، باز هم به یک متخصص سر بزنید و از او کمک بگیرید. این به آن خاطر است که هر علتی معلولی داشته و خرابی هر قسمت علتی دارد و خود آن قسمت‌‌‌‌ نمی‌تواند باعث خراب شدن خودش شود. در نتیجه لازم است با کمک یک متخصص علت خرابی را پیدا کنید و نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

 چند نوع ارور کولر گازی وجود دارد؟

حتما شده اید که پیدا کردن عیب دقیق و برطرف کردن آن نیاز به داشتن تخصص کامل در زمینه تعمیر کولر گازی داشته؛ ضمن این که این کار ابزار خاص و ویژه‌ای دارد. در بسیاری از کولر‌‌‌‌های گازی این مشکل ساده بوده و شما با دانستن آن‌‌‌‌ می‌توانید مشکل را برطرف کنید اما برطرف کردن کدهای زیادی احتیاج به مهارت و تخصص لازم دارد. در نتیجه اگر در زمینه تعمیر و سرویس کردن کولر گازی‌ای که کد خطا نشان داده تخصصی ندارید، به هیچ عنوان دستگاه را دستگاری نکنید. با این کار علاوه بر این که مشکل برطرف‌‌‌‌ نمی‌شود، احتمال این که آسیب بیشتری به دستگاه یا خودتان وارد شود نیز وجود دارد. در ادامه به انواع کدهای خطا در کولر گازی پاناسونیک را در اختیار شما قرار‌‌‌‌ می‌دهیم.

ارورها و کدهای خطای کولر گازی پاناسونیک

سیستم تشخیص کولر گازی پاناسونیک کدهای خطا را بر روی صفحه نمایش کنترل از راه دور مادون قرمز و کنترل از راه دور دیواری نشان می دهد. لیست کدهای خطا، تفسیر آنها و روش های عیب یابی برای هر کد خطا مشخص شده اند. تعمیرکاران مجاز نمایندگی کولر گازی پاناسونیک به کمک کدهای خطای کولر گازی پاناسونیک می توانند عیب یابی را سریع تر و دقیق تر انجام دهند و در حداقل زمان ممکن به رفع ارورهای موجود و تعمیر کولر گازی پاناسونیک بپردازند.

توجه: در صورت نیاز به تعمیر کولر گازی می‌توانید از نمایندگی مجاز تعمیرات کولرگازی پاناسونیک در تهران بهره‌مند شوید.

 

 

ارور کولرگازی پاناسونیک کد S01

ارورعلت ارورS01سنسور دمای اتاق خراب شده است.تعمیر و رفع کد خطای S01 کولر گازی پاناسونیک:

  • به تشخیص و عیب یابی دقیق با جزئیات بیشتر مراجعه کنید.

 

 

اخطار کولرگازی پاناسونیک کد S02

ارورعلت ارورS02سنسور کویل (سیم پیچ) داخلی خراب شده است.تعمیر و رفع کد خطای S02 کولر گازی پاناسونیک:

  • پیوستگی سنسور را بررسی کنید

ارور کولرگازی پاناسونیک کد S03

ارورعلت ارورS03سنسور رطوبت خراب شده است.تعمیر و رفع کد ارور S03 کولر گازی پاناسونیک:

  • برد داخلی را تعویض کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد S04

ارورعلت ارورS04سنسور دمای کمپرسور خراب شده است.تعمیر و رفع کد خطای S04 کولر گازی پاناسونیک:

  • پیوستگی سنسور را بررسی کنید.

 

 

هشدار کولرگازی پاناسونیک کد S05

ارورعلت ارورS05سنسور کویل(سیم پیچ) بیرونی کولر گازی پاناسونیک خراب شده است.تعمیر و رفع کد خطای S05 کولر گازی پاناسونیک:

  • پیوستگی سنسور را بررسی کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد S06

ارورعلت ارورS06سنسور هوای بیرونی کولر گازی پاناسونیک خراب شده است.تعمیر و رفع کد خطای S06 کولر گازی پاناسونیک:

  • پیوستگی سنسور را بررسی کنید.

 

 

ارور کولرگازی پاناسونیک کد S07

ارورعلت ارورS07سنسور جریان بیرونی کولر گازی پاناسونیک خراب شده است.تعمیر و رفع کد خطای S07 کولر گازی پاناسونیک:

  • برد بیرونی را تعویض کنید.

آلارم کولرگازی پاناسونیک کد E01

ارورعلت ارورE01ارتباط داخلی/ بیرونی کولر گازی پاناسونیک دچار مشکل شده است.تعمیر و رفع کد خطای E01 کولر گازی پاناسونیک:

  • به جزئیات عیب یابی و تعمیر کولر گازی پاناسونیک در سایت مراجعه کنید.

 

 

ارور کولرگازی پاناسونیک کد E02

ارورعلت ارورE02مدار HIC کولر گازی پاناسونیک (مدار فن/کمپرسور) دچار مشکل شده است.ارور کولرگازی پاناسونیک کد E03

ارورعلت ارورE03حافظه ROM کولر گازی پاناسونیک خراب شده است.اخطار کولرگازی پاناسونیک کد E04

ارورعلت ارورE04پیک جریان کولر گازی پاناسونیک قطع شده است. 

 

ارور کولرگازی پاناسونیک کد E05

ارورعلت ارورE05PAM یا مدار فعال کولر گازی پاناسونیک خراب شده است.ارور کولرگازی پاناسونیک کد E06

ارورعلت ارورE06دمای تخلیه بالای کمپرسور کولر گازی پاناسونیک 

 

آلارم کولرگازی پاناسونیک کد E07

ارورعلت ارورE07عملکرد فن داخلی کولر گازی پاناسونیک دچار مشکل شده است.ارور کولرگازی پاناسونیک کد E08

ارورعلت ارورE08سوئیچینگ 4 دریچه با مشکل روبرو شده است. 

 

ارور کولرگازی پاناسونیک کد E09

ارورعلت ارورE09حفاظت مبرد وجود ندارد.ارور کولرگازی پاناسونیک کد E10

ارورعلت ارورE10مدار درایو کمپرسور DC با مشکل روبرو شده است.هشدار کولرگازی پاناسونیک کد E11

ارورعلت ارورE11عملکرد فن بیرونی با مشکل روبرو شده است. 

 

ارور کولرگازی پاناسونیک کد E12

ارورعلت ارورE12خطا در اسپلیت بیرونی پاناسونیک رخ داده است.ارور کولرگازی پاناسونیک کد E13

ارورعلت ارورE13پیشگیری از فریز شدن فعال شده است.کدهای حفاظتی کولر گازی پاناسونیک

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H00

ارورعلت ارورH00هیچ چیز غیرعادی تشخیص داده نشده است.اخطار کولرگازی پاناسونیک کد H11

ارورعلت ارورH11هیچ ارتباط غیرطبیعی داخلی / بیرونی غیرطبیعی تشخیص داده نشده است.تعمیر و رفع کد خطای H11 کولر گازی پاناسونیک:

  • اتصالات کابل داخلی / خارجی را تحقیق و بررسی کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H12

ارورعلت ارورH12ترتیب قابلیت اتصال غیرطبیعی است.ارور کولرگازی پاناسونیک کد H14

ارورعلت ارورH14عملکرد غیرعادی سنسور دمای هواتعمیر و رفع کد خطای H14 کولر گازی پاناسونیک:

  • سنسور دمای هوا را بررسی کنید.

آلارم کولرگازی پاناسونیک کد H15

ارورعلت ارورH15عملکرد غیرعادی سنسور دمای کمپرسور بیرونیتعمیر و رفع کد خطای H15 کولر گازی پاناسونیک:

  • سنسور دمای کمپرسور را بررسی کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H16

ارورعلت ارورH16ترانسفورماتور جریان بیرونی مدار باز شده است.تعمیر و رفع کد خطای H16 کولر گازی پاناسونیک:

  • PCB بیرونی و ماژول IPM (ترانزیستور قدرت) را بررسی کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H19

ارورعلت ارورH19مکانیزم فن موتور داخلی قفل شده است.تعمیر و رفع کد خطای H19 کولر گازی پاناسونیک:

  • PCB داخلی و موتور فن را بررسی کنید.

هشدار کولرگازی پاناسونیک کد H23

ارورعلت ارورH23عملکرد غیرعادی سنسور دمای مبدل حرارتی داخلیتعمیر و رفع کد خطای H23 کولر گازی پاناسونیک:

  • سنسور دمای مبدل حرارتی را بررسی کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H24

ارورعلت ارورH24عملکرد غیرعادی سنسور دمای مبدل حرارتی داخلیتعمیر و رفع کد خطای H24 کولر گازی پاناسونیک:

  • سنسور دمای مبدل حرارتی را بررسی کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H25

ارورعلت ارورH25اشکال در برد داخلی کولرگازیتعمیر و رفع کد خطای H25 کولر گازی پاناسونیک:

  • وضعیت برد دستگاه باید چک شود.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H26

ارورعلت ارورH26ایراد در واحد یون ساز کولرگازیارور کولرگازی پاناسونیک کد H27

ارورعلت ارورH27عملکرد غیرعادی سنسور دمای هوا بیرونیتعمیر و رفع کد خطای H27 کولر گازی پاناسونیک:

  • سنسور دمای بیرونی را بررسی کنید.

اخطار کولرگازی پاناسونیک کد H28

ارورعلت ارورH28عملکرد غیرعادی سنسور دمای مبدل حرارتی بیرونیتعمیر و رفع کد خطای H28 کولر گازی پاناسونیک:

  • سنسور دمای مبدل حرارتی بیرونی را بررسی کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H30

ارورعلت ارورH30عملکرد غیرعادی سنسور دما هوای بیرونیتعمیر و رفع کد خطای H30 کولر گازی پاناسونیک:

  • سنسور دما بیرونی را بررسی کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H33

ارورعلت ارورH33اتصالات داخلی / خارجی اشتباه تعمیر و رفع کد خطای H33 کولر گازی پاناسونیک:

  • منبع ولتاژ داخلی / بیرونی را بررسی کنید.

هشدار کولرگازی پاناسونیک کد H38

ارورعلت ارورH38عدم هماهنگی داخلی/ بیرونی ( کد برند)ارور کولرگازی پاناسونیک کد H50

ارورعلت ارورH50عملکرد غیرعادی و اختلال موتور تهویهتعمیر و رفع کد خطای H50 کولر گازی پاناسونیک:

  • PCB داخلی را بررسی کنید و موتور تهویه را نیز به دقت بازرسی کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H51

ارورعلت ارورH51عملکرد غیرعادی نازل (دهانه) قفلتعمیر و رفع کد خطای H51 کولر گازی پاناسونیک:

  • نازل ( دهانه) قفل را بررسی کنید.

 

 

آلارم کولرگازی پاناسونیک کد H52

ارورعلت ارورH52عملکرد غیرعادی محدودیت سوئیچ تعمیر و رفع کد خطای H52 کولر گازی پاناسونیک:

  • PCB داخلی را به دقت بررسی کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H97

ارورعلت ارورH97مکانیزم فن موتور بیرونی قفل شده است.تعمیر و رفع کد خطای H97 کولر گازی پاناسونیک:

  • PCB داخلی را بررسی کنید و موتور فن را نیز به دقت بازرسی کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H98

ارورعلت ارورH98حفاظت فشار بالای داخلی دچار مشکل شده است.تعمیر و رفع کد خطای H98 کولر گازی پاناسونیک:

  • فیلتر هوا کثیف شده است، آن را تمیز کنید. اتصال کوتاه شدن جریان هوا را رفع کنید.

اخطار کولرگازی پاناسونیک کد H99

ارورعلت ارورH99حفاظت ضد یخ مبدل حرارتی داخلی دچار مشکل شده است.تعمیر و رفع کد خطای H99 کولر گازی پاناسونیک:

  • مبرد ناکافی است، آن را اضافه کنید. فیلتر هوا کثیف شده است، آن را تمیز کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد F11

ارورعلت ارورF11عملکرد غیرعادی تغییر سیکل خنک کنندگی / گرم کنندگیتعمیر و رفع کد خطای F11 کولر گازی پاناسونیک:

  • دریچه 4 راه و کویل V شکل را بررسی کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد F90

ارورعلت ارورF90کنترل PFC دچار مشکل شده است.تعمیر و رفع کد خطای F90 کولر گازی پاناسونیک:

  • ولتاژ PFC را بررسی کنید.

آلارم کولرگازی پاناسونیک کد F91

ارورعلت ارورF91عملکرد غیرعادی سیکل خنک کنندگیتعمیر و رفع کد خطای F91 کولر گازی پاناسونیک:

  • بدون خنک کننده است. (دریچه سه راه بسته شده است.)

ارور کولرگازی پاناسونیک کد F93

ارورعلت ارورF93کمپرسور چرخشی خراب شده است.تعمیر و رفع کد خطای F93 کولر گازی پاناسونیک:

  • کمپرسور را بررسی و تعمیر کنید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد F95

ارورعلت ارورF95حفاظت فشار بالا خنک کننده دچار مشکل شده است.تعمیر و رفع کد خطای F95 کولر گازی پاناسونیک:

  • مدار مبرد بیرونی را بررسی و تعمیر کنید.

هشدار کولر گازی پاناسونیک کد F96

ارورعلت ارورF96حفاظت گرما بیش از حد IPM (ترانزیستور قدرت)تعمیر و رفع کد خطای F96 کولر گازی پاناسونیک:

  • مبرد اضافی است.
  • تابش گرمایی نامناسب است.
  • IPM (ترانزیستور قدرت) دچار مشکل شده است.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد F97

ارورعلت ارورF97حفاظت گرما بیش از حد کمپرسور بیرونیتعمیر و رفع کد خطای F97 کولر گازی پاناسونیک:

  • مبرد ناکافی است. کمپرسور را بررسی کنید.

ارور کولر گازی پاناسونیک کد F98

ارورعلت ارورF98حفاظت جریان کلی در حال اجرا وجود دارد.تعمیر و رفع کد خطای F98 کولر گازی پاناسونیک:

  • مبرد بیش از حد است.
  • تابش گرمایی نامناسب است.

اخطار کولرگازی پاناسونیک کد F99

ارورعلت ارورF99تشخیص پیک جریان مستقیم (DC) بیرونی با مشکل روبرو شده است.تعمیر و رفع کد خطای F99 کولر گازی پاناسونیک:

  • PCB بیرونی را بررسی کنید.
  • IPM (ترانزیستور قدرت) را تحقیق و بازرسی کنید.
  • کمپرسور کولر گازی پاناسونیک را بررسی و تعمیر کنید.

کدهای خطای کولر گازی کاست پاناسونیک

در این بخش به بررسی کدهای خطای کولر گازی کاست پاناسونیک می پردازیم. این کد خطاها را ممکن است در سایر مدل ها نیز مشاهده نمایید. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی حتما ابتدا با یک تکنسین متخصص مشورت نمایید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد E01

ارورعلت ارورE01خطای دریافت کننده کنترل از راه دورارور کولرگازی پاناسونیک کد E02

ارورعلت ارورE02خطای انتقال دهنده کنترل از راه دورهشدار کولر گازی پاناسونیک کد E03

ارورعلت ارورE03خطا در واحد درونی که سیگنال از کنترل کننده از راه دور (مرکزی) دریافت می کند.ارور کولرگازی پاناسونیک کد E04

ارورعلت ارورE04خطا در واحد درونی که سیگنال از واحد بیرونی دریافت می کند.ارور کولرگازی پاناسونیک کد E05

ارورعلت ارورE05خطا در واحد درونی که سیگنال به واحد بیرونی ارسال می کنند.آلارم کولر گازی پاناسونیک کد E06

ارورعلت ارورE06واحد بیرونی در دریافت سیگنال های ارتباطی سریال از واحد داخلی ناموفق بوده است.ارور کولرگازی پاناسونیک کد E07

ارورعلت ارورE07واحد بیرونی به واحد داخلی پیام عدم موفقیت فرستاده است.ارور کولرگازی پاناسونیک کد E08

ارورعلت ارورE08خطای تنظیمات آدرس دهی دو نسخه ای واحد داخلیاخطار کولر گازی پاناسونیک کد E09

ارورعلت ارورE09بیش تر از یک تنظیم کنترل از راه دور دچار خطای اصلی شده است.ارور کولرگازی پاناسونیک کد E12

ارورعلت ارورE12شروع تنظیم آدرس دهی خودکار هنگام تنظیم آدرس دهی خودکار در حال اجرا ممنوع شده است.ارور کولرگازی پاناسونیک کد E13

ارورعلت ارورE13خطا در واحد داخلی که سیگنال به کنترلر از راه دور فرستاده است.هشدار کولرگازی پاناسونیک کد E14

ارورعلت ارورE14تکثیر واحد اصلی در Multi-Control همزمان (واحد بیرونی تشخیص داده شده)ارور کولر گازی پاناسونیک کد E15

ارورعلت ارورE15آدرس دهی اتوماتیک هشدار می دهد. (ظرفیت خیلی کم)ارور کولرگازی پاناسونیک کد E16

ارورعلت ارورE16آدرس دهی اتوماتیک هشدار می دهد. (ظرفیت بیش از حد)اخطار کولرگازی پاناسونیک کد E18

ارورعلت ارورE18ارتباطات نادرست در کنترل گروهی سیم کشیارور کولرگازی پاناسونیک کد E20

ارورعلت ارورE20هیچ واحد داخلی متصل شده است.کدهای خطای کولر گازی پاناسونیک CS-E7PKR

در این بخش به بررسی کدهای خطای کولر گازی CS-E7PKR پاناسونیک می پردازیم. این کد خطاها را ممکن است در سایر مدل ها نیز مشاهده نمایید. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی حتما ابتدا با یک تکنسین متخصص مشورت نماییید.

ارور کولرگازی پاناسونیک کد H00

ارورعلت ارورH00هیچ حافظه ای از مقدار خرابی وجود ندارد.هشدار کولر گازی پاناسونیک کد H11

ارورعلت ارورH11ارتباط واحدهای داخلی و بیرونی ساخته نشده است و مشکل دارد.تعمیر و رفع کد خطای H11 کولر گازی پاناسونیک:

  • ترمینال سیم کشی داخلی / بیرونی را بررسی کنید.
  • PCB داخلی / بیرونی را بررسی کنید.
  • سیم کشی اتصال داخلی / بیرونی را بررسی کنید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Yk9M
نظرتان را بنویسید