ریباندینگ مو چیست و چه تفاوتی با کراتین دارد

ریباندینگ مو چیست و چه تفاوتی با کراتین دارد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ریباندینگ مو چیست و چه تفاوتی با کراتین دارد
ریباندینگ نسبت به کراتین ماندگاری بیشتری دارد ، البته تا زمان رشد مجدد از ریشه مو که این مو به حالت اولیه از ریشه رشد می کند ، سایر بخش های مو که ریباندینگ شده اند ، تا چند سال به صورت لخت باقی می مانند. اما ماندگاری کراتینه حداکثر 6 ماه است و پس از این مدت به مرور اثر خود را از دست می دهد. البته اگر روش های مراقبت از مو را انجام دهید ، می توانید تا یکسال نیز اثر کراتین مو را ببینید.

کراتینه مو قیمت مناسب تری نسبت به ریباندینگ دارد و مراکز تخصصی بیشتری خدمات کراتینه را ارائه می دهند ، زمان لازم برای اجرای آن کمتر و در حدود 2 تا 3 ساعت است در حالی که برای ریباندینگ حدود 8 ساعت زمان لازم است ، ماندگاری کراتین به صورت میانگین حدود 6 ماه است اما با ریباندینگ از دائمی بودن صافی موی خود مطمئن باشید.

مرتبط ببینید : مزوتراپی مو  – بهترین مرکز لیزر تهران – بهترین مرکز کاشت مو

ریباندینگ مو فرمالین و آسیب های شیمیایی کمتری دارد و بعد از انجام نیازمند مراقبت خاصی نیست. البته چه ریباندینگ و چه کراتینه برای موهای طبیعی توصیه نمی شود زیرا به هر حال در هر دو روش از مواد شیمیایی برای صافی مو استفاده می شود که هر چند کم مو را در معرض آسیب قرار می دهند.

نانو ریباندینگ و تفاوت آن با ریباندینگ 
نانو ریباندینگ نوع پیشرفته و موثر تر ریباندینگ است که البته هزینه بیشتری هم دارد. اگر موهای آسیب دیده و به اصطلاح آدامسی دارید ، نانو ریباندینگ به شما توصیه می شود که ماندگاری این روش به اندازه یکسال است و مثل ریباندینگ ماندگاری دائمی ندارد. اما پس از یکسال ، مو دوباره به حالت فر و مجعد و آسیب دیده قبلی برنمیگردد اما از حالت صافی کامل ، خارج می شود.

ریباندینگ با تغییر دادن ساختار شیمیایی مو ، حالت صافی دائمی را روی موها ایجاد می کند و مناسب هر نوع جنس موی طبیعی و رنگ شده است. پس از چندین بار شست و شو نگران از بین رفتن اثر ریباندینگ نباشید و دیگر نیازی به اتو مو یا سشوار برای صافی موهای خود نخواهید داشت. بهتر است پس از انجام ریباندینگ مو هر 6 ماه یکبار برای ترمیم قسمت های رشد کرده اقدام کنید.

نانو ریباندینگ برای موهای آسیب دیده و موهای دکلره شده مناسب است و صافی و احیای 100 درصدی را می دهد ، تا یکسال ماندگاری دارد و بعد از هر بار استحمام باید حتما موهای خود را با باد سشوار خشک کنید. حتما اگر نانو ریباندینگ انجام می دهید ، از شامپوهای بدون سولفات سدیم استفاده کنید و در صورت رنگ کردن موهای خود توصیه می شود از رنگ موی بدون آمونیاک استفاده نمایید.

مواد لازم برای انجام ریباندینگ مو
یک بسته ریباندینگ مو
اتوی مو با قابلیت تنظیم دما
سشوار
یک شامپوی ملایم

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kYYr
نظرتان را بنویسید