لوازم یدکی ام وی ام 110 و 110S

لوازم یدکی ام وی ام 110 و 110S
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid

اطلاعات تکمیلی درباره لوازم یدکی ام وی ام 110 و 110S
چری 110 (CHERY 110) یک خودروی جمع و جور است که توسط شرکت خودروسازی چینی Chery Automobile Co. Ltd. تولید شده است. اولین بار در سال 2003 معرفی شد و از آن زمان تاکنون چندین به روز رسانی و بهبود را تجربه کرده است. در بازار ایران تحت عنوان ام وی ام 110 (MVM 110) است. که توسط شرکت مدیران خودرو ارائه می شود.در این متن مروری بر چری 110 شامل مشخصات، ویژگی ها و عملکرد کلی آن در اختیار شما قرار می دهیم.

مشخصات فنی:
ام وی ام ۱۱۰ یک خودروی سایز کوچک با طول ۳۵۹۹ میلی متر، عرض ۱۵۵۳ میلی متر و ارتفاع ۱۴۹۵ میلی متر است. فاصله بین دو محور آن ۲۳۴۰ میلی متر و فاصله آن از سطح زمین ۱۶۰ میلی متر است. این خودرو از یک موتور ۱.۰ لیتری چهار سیلندر بهره می برد که حداکثر قدرت ۵۱ اسب بخار و گشتاور ۷۷ نیوتن متر را تولید می کند. این خودرو دارای یک سیستم گیربکس پنج سرعته دستی و طرح دیفرانسیل جلو است.

امکانات:
چری ۱۱۰ دارای چندین ویژگی است که آن را به یک انتخاب محبوب برای خریداران تبدیل می کند. برخی از ویژگی های کلیدی عبارتند از:

تهویه مطبوع
سیستم قفل مرکزی
رادیو AM/FM با پخش کننده سی دی
کیسه هوای جلو برای ایمنی راننده و سرنشین
صندلی راننده قابل تنظیم
کمربندهای ایمنی عقب
قفل ایمنی کودک
چراغ مه شکن
سیستم ترمز ضد قفل (ABS)
کارایی:
از نظر عملکرد، ام وی ام ۱۱۰ خودروی قابل اعتمادی است که مصرف سوخت مناسب و سواری راحت را ارائه می دهد. حداکثر سرعت آن ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت است و می تواند در ۱۷.۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. این خودرو دارای نرخ مصرف سوخت ۵.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که آن را به یک انتخاب اقتصادی برای استفاده روزانه تبدیل می کند.

ایمنی:
MVM 110 دارای رتبه ایمنی مناسبی است و دارای چندین ویژگی ایمنی برای اطمینان از ایمنی راننده و سرنشین است. دارای کیسه هوای جلو، قفل ایمنی کودک، کمربند ایمنی عقب و سیستم ترمز ضد قفل (ABS) است که از قفل شدن چرخ ها در هنگام ترمزگیری ناگهانی جلوگیری می کند.

قیمت:
ام وی ام ۱۱۰ خودرویی مقرون به صرفه است که با قیمتی مناسب در دسترس است. قیمت دقیق ممکن است بسته به محل و نمایندگی متفاوت باشد.

نتیجه:

mvm110 خودرویی جمع و جور است که طیف وسیعی از ویژگی ها و عملکرد خوب را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. اگرچه ممکن است قدرتمندترین خودروی موجود در بازار نباشد، اما یک انتخاب قابل اعتماد و اقتصادی برای استفاده روزانه است. به طور کلی، ام وی ام 110 گزینه خوبی برای کسانی است که به دنبال خودرویی مقرون به صرفه با ویژگی ها و عملکرد مناسب هستند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y4RK
نظرتان را بنویسید