سایت آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور به منظور جذب فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 7 رشته گروه علوم انسانی در سال 1400 راه اندازی شده است. کلیه پروسه ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد.






دیوان محاسبات کشور به منظور تامین نیروی انسانی خود از میان فارغ التحصیلان واجد شرایط سراسر کشور، آزمونی بعمل می آورد.  فارغ التحصیلان رشته های حسابداری، حسابرسی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت مالی و حقوق داوطلبان آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور برای شرکت در این آزمون می بایست در زمان مقرر به سایت ثبت نام مراجعه نموده و مدارک لازم برای ثبت نام ازمون محاسبات 1400 را در سایت مربوطه ثبت نمایند.

لینک سایت ثبت نام آزمون دیوان محاسبات کشور 1400 همانند سال گذشته در سایت سازمان سنجش sanjesh.org فعال می شود. در ادامه این مقاله لینک ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400 را ارائه و نحوه ثبت نام در آن را توضیح می دهیم.



سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400
داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400 می توانند در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org روند نام نویسی خود را تکمیل نمایند.



علی رغم انتشار اطلاعیه مربوط به آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سایت دیوان محاسبات به آدرس dmk.ir، کلیه مراحل ثبت نام اعم از خرید کارت اعتباری، تکمیل فرم ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دیوان محاسبات کشور و در آدرس sanjesh.org که مجری برگزار کننده این آزمون می باشد، امکان پذیر است.





لینک ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400، به محض فعال شدن در این مقاله قرار خواهد گرفت.



برای ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400 مراحل زیر را طی کنید:



مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

کلیک بر روی گزینه سایر آزمون های استخدامی از منوی سمت راست صفحه 

کلیک بر روی گزینه ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

پرداخت هزینه ثبت نام با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب

دریافت سریال ثبت نام

تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی (حاوی اطلاعاتی در زمینه مشخصات فردی و تحصیلی و …)

بارگذاری عکس اسکن شده



همچنین داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی و یا صفحه مجازی اینستاگرام از آخرین اطلاعیه های مرتبط با آزمون ها و مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آگاهی کافی کسب نمایند.



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دیوان محاسبات کشور





سایت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400
داوطلبان مشتاق به شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400 بایستی قبل از حضور در محل برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت و اطلاعات مندرج در آن را با کارت شناسایی خود مطابقت دهند تا در صورت هر گونه ایراد زمان کافی برای حضور در باجه های رفع نقص را داشته باشند.



کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400 نیز مانند سال های گذشته دو الی سه روز قبل از زمان برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات ارائه می شود.



داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت استخدامی آزمون دیوان محاسبات sanjesh.org نسبت به دریافت کارت آزمون استخدام اطلاعات خود را که شامل کد ملی، تاریخ تولد و دیگر موارد امنیتی می باشد، اقدام نمایند.





لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400 به محض فعال شدن در این مقاله بروز رسانی می شود.



علاقه مندان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور 1400 مطلع گردند.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون دیوان محاسبات کشور









سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400
افرادی که در آزمون استخدامی دیوان محاسبات 1400 شرکت کردند، باید اقدامات لازم برای دریافت اعلام نتایج را انجام دهند. معمولا اعلام نتایج آزمون استخدامی چند روز بعد از برگزاری آزمون می باشد.





لینک اعلام نتایج آزمون استخدامی دیوان محاسبات 1400 به محض فعال شدن در سایت رسمی در اینجا قرار خواهد گرفت.



نتایج این آزمون نیز در سایت رسمی سنجش اعلام می گردد. همچنین می توانید در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام هیوا بخش آزمون های استخدامی عضو شده و از آخرین اطلاعیه ها با خبر شوید.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون دیوان محاسبات کشور









کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان عزیز در تمامی مراحل سایت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400 می باشند. کافیست از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با آنها در ارتباط باشید.




سوالات متداول


1-  آدرس سایت ثبت نام آزمون دیوان محاسبات کشور چیست؟
 آدرس سایت دیوان محاسبات کشور dmk.ir است، اما ثبت نام در سایت سازمان سنجش که در متن مقاله گفته شده است، صورت می گیرد. 




2-  کارت ورود به جلسه آزمون محاسبات کشور 1400 در کدام سایت منتشر می شود؟
 کلیه مراحل ثبت نام اعم از انتشار کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org انجام می شود.




3-  زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور چه وقت می باشد؟
زمان اعلام نتایج آزمون دیوان محاسبات معمولا چند روز بعد از برگزاری امتحان می باشد که در متن مقاله به زمان دقیق آن اشاره شده است. 

منبع : سایت آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Z2xv
نظرتان را بنویسید