بهترین سایت های کسب درآمد (کریپتو)

بهترین سایت های کسب درآمد (کریپتو)
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
btc-clix

کسب درآمد از سایت های رایگان بدون هیچ گونه سرمایه گزاری و کاملا معتبر. 

http://btc-clix.blogfa.com

بهترین سایت های فاست (قطره ای) ،ایردراپ(ارز اولیه) و...

وبلاگ BTC_clix

وبلاگ BTC_clix

 

سایت های فاست چیست؟

سایت های فاست یک سیستم متفاوت برای کسب درآمد از بیت کوین میباشد که با به وجود آمدن بیت کوین این گونه وب سایت ها به وجود آمدند.

شاید باورتان نشود ولی در ابتدا برای پزیرش بهتر بیت کوین توسط مردم این وبسایت ها مقدار 5 بیت کوین به کاربران خود هدیه میدادند!!!!! ولی با گزشت زمان و ارزش پیدا کردن بیت کوین این مقدار کمتر و کمتر شد.

طرز کار این سیستم به طور کلی به این صورت است که شما هر چند دقیقه یکبار (بستگی به تایم مشخص کرده توسط هر وبسایت دارد) با زدن کپچا و تشخیص من ربات نیستم مقدار کمی بیت کوین در حد چند ساتوشی به شما هدیه میدهد.

شاید برایتان سوال باشد که اصلا ساتوشی چیست؟ در جواب این سوال باید بگویم ساتوشی واحد کوچک تر بیت کوین میباشد که اعشاری بوده و از آنجایی که 1 بیت کوین ارزش بالایی دارد از واحد ساتوشی زیاد استفاده میشود.

  • 0.00000001 = 1 ساتوشی
  • 0.00000010 = 10 ساتوشی
  • 0.00000100 = 100 ساتوشی
  • 0.00001000 = 1000 ساتوشی
  • 0.00010000 = 10000 ساتوشی
  • 0.00100000 = 100000 ساتوشی
  • 0.01000000 = 1000000 ساتوشی
  • 0.10000000 = 10000000 ساتوشی
  • 1.00000000 = 100000000 ساتوشی

این گونه سایت ها با گرفتن تبلیغات پول به دست میاورند. به این صورت که با نمایش تبلیغات در صفحه خود و بازدید توسط کاربران سایت مقداری پول به دست میاورند و این پول کسب شده میزانی از آن به کاربران به صورت ارز های دیجیتالی داده میشود و باقی مانده آن به خود وبسایت تبلیغ کننده میرسد.

btc-clix.blogfa.com


 

روش کسب درآمد از سایت های فاست چگونه است؟

برای کسب درآمد از سایت های فاست باید ابتدا کاربر آن سایتی که میخواهید در آن فعالیت کنید شوید. قبل از ورود و ثبت نام یک کیف پول برای نگه داری ارز های دیجیتالی خود بسازید. برای ساخت کیف پول میتونید از اپیکیشن هایی مثل COINOMI یا TRAST استفاده کنید.

اگر تا به حال کیف پول برای ارز های دیجیتال نداشتید میتونید با یه سرچ ساده مراحل ساخت کیف پول الکترونیکی رو ببینید. بعد از ساخت کیف پول الکترونیکی میتونید به راحتی در سایت مورد نظرتون ثبت نام انجام دهید.

بعد از ثبت نام شما میتونید با زدن گزینه کسب بیت کوین رایگان و کلیک بر روی کپچا مقدار کمی بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگری به دست بیاورید. البته در این گونه سایت ها روش های کسب درآمد دیگری نیز وجود دارد مثل بازی کردن که البته چندان توصیه ای به بازی در این گونه سایت ها نیست زیرا طوری طراحی شدند که معمولا کاربران بیت کوین خود را در این قسمت از دست میدهند.

بعد از جمع آوری بیت کوین توسط شما میتونید در قسمت WITHDRAW  آن را برداشت کنید که حداقل برداشت هر سایت متفاوت است و میتونید در همین قسمت مقدار آن را ببینید.

برای موفق شدن هر چه سریع تر در این گونه سایت ها بهتر است یک سری نکات را رعایت کنید که برخی از این نکات به این شرح است.

  • از چند اکانت استفاده نکنید زیرا اگر سایت بفهمد حساب شما را میبندد و هر مقدار ارز دیجیتال جمع آوری کرده باشید از دست میدهید.
  • سعی کنید حتما زیر مجموعه برای خود جذب کنید این کار باعث پیشرفت چشم گیر شما میشود زیرا با هر کلیک توسط رفرال شما مقداری ارز دیجیتال نیز به شما میرسد.(هر کس با لینک رفرال شما ثبت نام کند زیر مجموعه شما حساب میشود.)
  • این کار نیاز به صبر و پشتکار دارد اگر شما این خصوصیات رو ندارید بهتر است اصلا سمت این گونه کار ها نروید زیرا خیلی زود خسته میشوید از آن و اصلا برای شما مناسب نمیباشد.
  • بهتر است سمت بازی های آن نروید مگر اینکه استراتژی و روش خاصی برای موفق شدن در بازی های آن بلد باشید.
  • این کار برای نوجوان ها و کسانی که در طول روز وقت آزاد بیشتر و همچنین دسترسی کامل به اینترنت دارند بیشتر توصیه میشود.
  • در هر سایت فاستی ثبت نام نکنید. قبل از فعالیت در این سایت ها از اعتبار و پرداختی های منظم آن مطمئن شوید.

معتبرترین سایت هایی که میتوانید بدون هیچ مشکلی درآمد کسب کنید فقط کافیه وارد وبلاگ زیر شوید و همراه با آموزش از سایت ها استفاده کنید و از درآمد عالی این سایت ها لذت ببرید.

btc-clix.blogfa.com

لینک مرجع btc-clix.blogfa.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7j6O
نظرتان را بنویسید