دانلود بازی counter zero برای اندروید + آموزش اجرا

دانلود بازی counter zero برای اندروید + آموزش اجرا
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
علیرضا کیانی
دانلود بازی counter zero برای اندروید + آموزش اجرا. Counter Strick قطعاً یکی از بهترین و پر طرفدارترین بازی های کامپیوتری از دیرباز بوده است که به خصوص در ایران طرفداران زیادی دارد. شاید به فکر شما هم خطور کرده باشد که آیا امکان اجرای این بازی با همان سبک کامپیوتری در اندروید وجود دارد یا خیر!!!

ما قصد داریم که آموزش اجرای این بازی مهیج در اندروید با همان کیفیت کامپیوتری و با همان نقشه ها را ارائه نماییم.

خدمت عزیزانی که با این بازی آشنایی ندارند ماجرای بازی را شرح می دهیم: در این بازی دو گروه چند نفره متشکل از پلیس های گروه ضربت و تروریست ها با هم به مسابقه می پردازند. گروه تروریست ها وظیفه دارند که در سریعترین زمان ممکن خود را به مکان های A یا B رسانده و در آنجا بمب گذاری نمایند،

سپس باید در مکان های مختلف مخفی شده و از بمب خود محافظت کنند. گروه پلیس ها هم باید تمامی تلاش خود را انجام دهند و نگذارند که تروریست ها بمب گذاری کنند و اگر بمب را در محلی قرار دادند، پلیس ها باید آن را خنثی سازند.

به طور کلی این بازی دارای گرافیکی خارق العاده است و شما می توانید به صورت چند نفره و با سایر بازیکنان و دوستان خود این بازی را انجام داده و لذت ببرید. قابل ذکر است که این بازی توسط ما بر روی دستگاه های مختلف تست شده و صد در صد مورد تأیید ما می باشد.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازی Counter Strick را از دست ندهید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/79vO
نظرتان را بنویسید