فروش سهام عدالت سعدی

فروش سهام عدالت سعدی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
نخستین سامانه فروش اینترنتی سهام عدالت با عنوان سامانه سعدی راه اندازی شد که مشمولین سهام عدالت می توانند در این سامانه معاملات مربوط به سهام عدالت از جمله فروش سهام عدالت، سرمایه گذاری مجدد سهام عدالت و مشاهده سهام خود را انجام دهند.
سامانه سعدی توسط کارگزاری فارابی، تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار جهت ارائه خدمات مورد نیاز دارندگان سهام عدالت راه‌اندازی شده است. با راه‌اندازی این سامانه میلیون‌ها نفر از مشمولان سهام عدالت در سراسر کشور می‌توانند از طریق اینترنت، مدیریت سهام عدالت را در دست گرفته و نسبت به فروش سهام عدالتشان اقدام کنند.
مشمولان سهام عدالت که طی اعلام قبلی روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با ورود به «سامانه سعدی» وضعیت سهم‌های موجود در سبد دارایی‌هایشان را مشاهده کرده و برای بهره‌مندی از منافع سهام عدالت تصمیم‌گیری کنند.
از طریق «سامانه سعدی» دارندگان سهام عدالت این امکان را دارند که پول حاصل از فروش سهام عدالت را در حساب بانکی خود دریافت کنند.
همچنین سهامداران می‌توانند از طریق سامانه سعدی با استفاده از دارایی‌های حاصل از فروش سهام عدالت سرمایه‌گذاری مجدد کنند همواره با کلیک اینجا میتوانید به ثبت نام سامانه فروش سهام عدالت سعدی بپردازید.
متقاضیان می‌توانند با بهره‌مندی از ابزارهای نوین سرمایه‌گذاری کارگزاری فارابی، گزینه «انتقال پول سهام عدالت به حساب بورسی» را انتخاب کرده و به سادگی دارایی‌هایشان را وارد بورس کنند.
فروش سهام عدالت سعدی

سهامدارانی که قصد فروش سهام عدالت یا مشاهده ارزش روز دارایی خود را دارند، می‌توانند به سامانه فروش سهام عدالت کارگزاری فارابی یا همان سامانه سعدی به نشانی https://edalat.farabixo.com/ مراجعه کنند.
در این سامانه ارزش روز دارایی سهامدار قابل ‌رؤیت بوده و علاوه بر آن سهامدارانی که تمایل به فروش بخشی از سهام عدالت خود را داشته باشند، با انتخاب گزینه فروش سهام عدالت در سامانه سعدی، بخشی از سهام عدالت خود را به فروش رسانند.
جهت استفاده از امکانات سامانه فروش سهام عدالت کارگزاری فارابی، می‌توانید به نشانی اینترنتی https://edalat.farabixo.com/ مراجعه کرده و با ورود کد ملی و شماره تلفن همراه خود، وارد این سامانه شوید.
توجه داشته باشید که شماره تلفن وارد شده در سامانه فروش سهام عدالت سعدی باید با شماره‌ای که در زمان ثبت‌نام سهام عدالت ارائه کرده‌اید، یکسان باشد. در صورت مغایرت شماره‌، سهامدار می‌تواند ابتدا با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی samanese.ir مشخصات خود را اصلاح کند و پس از آن با استفاده از شماره همراه اصلاح شده، وارد سامانه فروش سهام عدالت کارگزاری فارابی به نشانی edalat.farabixo.com شود.
با توجه به مشکلات سامانه سعدی اگر در طی کردن مراحل دچار مشکل شدید میتوانید با پشتیبانی سامانه سعدی در ارتباط باشید . که برای دسترسی به پشتتیبانی سامانه سعدی به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lqW7
نظرتان را بنویسید