هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
هر ساله ثبت نام رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه فنی حرفه ای پس از خرید کارت اعتباری امکان پذیر است که داوطلبان را موظف می سازد پس از مطالعه و بررسی دقیق دفترچه و پیش از مراجعه به سایت ثبت نام ، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای خود اقدام نمایند .




طبق ادوار گذشته دانشگاه فنی حرفه ای در سال 1400 اقدام به جذب دانشجو به دو صورت با کنکور و بدون کنکور می کند . یکی از مراحل ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 پرداخت هزینه ثبت نام است و بر این اساس داوطلبان واجد شرایط نام نویسی این آزمون ، جهت ثبت نام می بایست کارت اعتباری شامل کد رهگیری و شماره پرونده را تهیه و هزینه ثبت نام را به صورت آنلاین پرداخت نمایند .

داوطلبانی که بتوانند هزینه ثبت نام را با موفقیت پرداخت نمایند مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی هستند . لینک پرداخت هزینه همزمان با شروع ثبت نام فعال می شود که البته لینک ثبت نام و خرید کارت برای رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای متفاوت نمی باشد . در ادامه این مقاله مبلغ ، لینک و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1400 را ارائه داده ایم .



میزان هزینه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1400
 معمولا هر ساله سازمان سنجش و آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام و انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای ، میزان هزینه ثبت نام این آزمون را مشخص کرده و اعلام می کند . هزینه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1400 به میزان 54000 تومان اعلام شده است .



 داوطلبان علاوه بر هزینه تعیین شده ، می توانند برای استفاده از سرویس پیامک اطلاع رسانی سازمان سنجش 850 تومان به صورت مازاد پرداخت کنند . هم چنین متقاضیان انتخاب رشته های دانشگاه های غیر انتفاعی باید علاوه بر کارت اعتباری ثبت نام ، کارت اعتباری علاقه مندی به انتخاب رشته های موسسات آموزش عالی را به مبلغ 13700 تومان خریداری کنند .



 هم چنین داوطلبان علاوه بر کارت اعتباری کنکور کاردانی 1400 ، به برخی مدارک دیگر نیز برای نام نویسی و تکمیل فرم ثبت نام کاردانی فنی نیاز دارند . متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از مدارم و اطلاعات لازم ثبت نام مطلع شوند .

حتما بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای





زمان پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400
  معمولا هر ساله لینک پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای همزمان با آغاز نام نویسی و انتخاب رشته این آزمون ، در سایت سازمان سنجش فعال می شود . هر ساله ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای در محدوده زمانی خرداد ماه انجام می شود .



  با توجه به عدم اعلام زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 و با استناد به رویه ثبت نام و پرداخت هزینه سال گذشته پیش بینی می شود که پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 نیز در بازه زمانی خرداد ماه انجام شود .



   

پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای همزمان با آغاز نام نویسی این آزمون انجام می شود .



بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای









نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400
 معمولا هر ساله پرداخت هزینه ثبت نام رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای به صورت اینترنتی و از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک در سایت سازمان سنجش انجام می شود . داوطلبان متقاضی نام نویسی کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 ، هم باید هزینه ثبت نام خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنند .



 مراحل پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 :

1 - ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

2 - انتخاب گزینه " کاردانی فنی و حرفه ای " از لیست سمت راست سایت سازمان سنجش

3 - انتخاب گزینه " ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 "

4 - انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری از منوی سمت راست صفحه ثبت نام



 راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 :



 گام اول : به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org بروید و از قسمت رنگی سمت راست صفحه گزینه " کاردانی فنی و حرفه ای " را انتخاب کنید .







 گام دوم : سپس گزینه " سامانه ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1400 " را مطابق تصویر انتخاب نمایید .







 گام سوم : در صفحه باز شده روی گزینه " خرید کارت اعتباری " کلیک کنید .







 گام چهارم : در این صفحه جهت خرید کارت اعتباری می بایست گزینه " سریال ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1400 " را انتخاب نمایید ( پیکان سبز رنگ شماره 1 ) و سپس دکمه " تایید و ادامه " را انتخاب کنید ( پیکان زرد رنگ شماره 3 ) .







 گام پنجم : در صفحه ای که باز می شود ثبت اطلاعات درخواستی از جمله نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن ثابت و تلفن همراه و انتخاب درگاه پرداخت ضروری و لازم است اما وارد کردن پست الکترونیک ( ایمیل ) اختیاری است و در نهایت با انتخاب گزینه " تایید و ادامه " وارد مرحله بعد شوید .







 گام ششم : در صفحه ای که باز شده مشخصات خود را با دقت بررسی کرده و در صورت صحت اطلاعات ثبت شده گزینه " ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام " را انتخاب کرده  ( پیکان قرمز ) و سپس دکمه " ادامه روند پرداخت " ( پیکان آبی ) را بزنید .









به محض آغاز ثبت نام لینک پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 در این قسمت فعال خواهد شد .



 توصیه می کنیم در مرحله ششم حتما شماره پیگیری پرداخت را یادداشت نمایید تا در صورت بروز مشکل بتوانید هزینه پرداخت شده را پیگیری نمایید در غیر این صورت سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1400 مسئولیتی بر عهده ندارد .

در ادامه بخوانید: دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای







مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند شما را در هر یک از مراحل پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی کنند .




سوالات متداول


1- هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی به چه میزان است ؟
هزینه نام نویسی این آزمون از سوی سازمان سنجش تعیین می شود که به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- از چه طریقی باید هزینه ثبت نام کنکور کاردانی را پرداخت کرد ؟
پرداخت هزینه این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود که مراحل پرداخت هزینه در این مقاله ارائه شده است .




3- پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی چه زمانی انجام می شود ؟
همانطور که در این مقاله توضیح داده شده است ، پرداخت هزینه کنکور کاردانی همزمان با ثبت نام این آزمون انجام می شود .

منبع : هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xK23
نظرتان را بنویسید