لیلا اوتادی چگونه بازیگر شد؟

لیلا اوتادی چگونه بازیگر شد؟
ذخیره سازی
2
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نازنین بیات
لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در محله شمیران، تهران دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. در کودکی برای بازی در یک فیلم سینمای کیمیا به کارگردانی احمد رضا درویش به او پیشنهاد شد اما خانواده‌اش بخاطر رسیدگی به امور تحصیلی مانع این امر شدند.

لیلا اوتادی در خصوص کشف استعداد بازیگری در خود گفت: حدود پنج یا شش سالم بود که جلوی آینه می‌ایستادم و بازی می‌کردم و از همان زمان دوست داشتم بازیگر شوم. وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی‌شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

در سال 1381 با فیلم سینمایی چشمان سیاه مرحوم ایرج قادری حرفه ای کارش را شروع کرد، حضورش در سال 1383 در سریال مهر و ماه شروعی هیجان انگیز برایش در این حوزه با معرفی عوامل فیلم اولش بود.تئاتر مورد علاقه ا ش نمایش هملت است از نظر او کار خوب همه جا خوب است چه در تلویزیون چه در سینما و چه در تئاتر و بازی در یک کار خوب تلویزیونی را به حضور در یک فیلم بد سینمایی ترجیح می دهد. وی خود را انسان کمال گرایی میداند و می گوید اگر روزی از هالیود پیشنهاد بازی داشته باشم حتما قبول می کنم و این موضوع را یک موفقیت می دانم.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wV0J
نظرتان را بنویسید