مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید

مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

افرادی که قصد ثبت نام در کارگزاری مفید و احراز هویت در این کارگزاری را دارند، می بایست که ابتدا، مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید را تهیه کنند و سپس، به صورت حضوری و یا غیر حضوری، مراحل مربوط به ثبت نام در کارگزاری مفید و احراز هویت در این کارگزاری را انجام دهند.

 

 

افرادی که قصد شروع معاملات بورسی خودشان، در کارگزاری مفید را دارند، می بایست که حتما ابتدا، در این کارگزاری ثبت نام و احراز هویت نمایند و کد بورسی خود را دریافت کنند. بدیهی است که ثبت نام در سامانه سجام، به منزله ورود افراد حقیقی و حقوقی، به بازار بورس کشور ایران نمی باشد.

لذا لازم است که افراد، جهت ثبت نام در کارگزاری مفید، مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید را دریافت نمایند. حال، سوال این است که چه مدارکی برای ثبت نام کارگزاری مفید، نیاز است؟ افراد پس از فراهم کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کارگزاری مفید، می توانند اقدام به ثبت نام و احراز هویت در این کارگزاری کنند.

در ادامه مقاله، مطالبی در مورد مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در کارگزاری مفید و همچنین مشاوره مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید برای متقاضیان، جهت ثبت نام و احراز هویت در این کارگزاری آورده شده است.



 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در کارگزاری مفید

آن دسته از افرادی که قصد شروع معاملات بورسی خودشان را دارند، می بایست که ابتدا، مراحل ثبت نام خودشان را در سامانه سجام، انجام دهند. بسیاری از افراد، تصور می کنند که ثبت نام در سجام، به منزله ورود اشخاص، به بازار سرمایه می باشد؛ اما افراد، می بایست برای انجام معاملات بورسی خودشان، حتما در یک کارگزاری ثبت نام کنند.

از جمله کارگزاری هایی که خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می کند، کارگزاری مفید می باشد. افرادی که قصد ثبت نام در کارگزاری مفید، را دارند و می خواهند معاملات بورسی خودشان را زیر نظر این کارگزاری انجام دهند، لازم است که مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید، را آماده کنند و مراحل مربوط به ثبت نام در کارگزاری مفید را انجام دهند. از جمله مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

مدارک ثبت نام در کارگزاری مفید و احراز هویت در کارگزاری مفید به صورت آنلاین

 

تصویر امضای شخص حقیقی، برای ثبت نام در کارگزاری مفید

ارائه کد سجامی 10 رقمی برای ورود به مراحل ثبت نام کارگزاری مفید ( احراز هویت غیر حضوری )

ارائه کد ملی

ارائه شماره سریال پشت کارت ملی ( مختص کارت های ملی هوشمند جدید )

 

نکته : آن دسته از افرادی که قبلا، برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده اند، اما هنوز این کارت ملی را دریافت نکرده اند، می توانند شماره سریال کارت ملی را از روی فاکتور ثبت نام کارت ملی هوشمند، مشاهده کنند.

 

بارگذاری فیلم شخص حقیقی

 

مدارک برای ثبت نام کارگزاری مفید و احراز هویت در کارگزاری مفید به صورت حضوری

 

ارائه کارت ملی و یک نسخه از کپی آن

ارائه شناسنامه و یک نسخه از کپی صفحات ابتدایی

ارائه کد 10 رقمی سجام

گرفتن تصویر از شخص حقیقی برای انجام مراحل احراز هویت کارگزاری مفید

 

مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید برای افراد زیر 18 سال

 

شناسنامه فرد زیر 18 سال

شناسنامه ولی

کارت ملی ولی

 

حتما بخوانید: دریافت کد بورسی کارگزاری مفید

 

مشاوره مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید

در حال حاضر، کارگزاری مفید از جمله کارگزاری هایی است که اقدام به ارائه خدمات مختلف به مشتریان خود، کرده است و در همین راستا نیز، یکی از بهترین کارگزاری هایی است که می تواند، برای انجام معاملات بورسی، مورد استفاده قرار گیرد.

در صورتی که قصد ثبت نام در کارگزاری مفید را دارید، بهتر است که ابتدا، مدارک لازم برای ثبت نام در کارگزاری مفید را آماده کنید و سپس اقدام به ثبت نام در کارگزاری مفید کنید. در ادامه، نکاتی که باید برای مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید، در نظر داشته باشید را به شما توضیح می دهیم.

 

قبل از اینکه بخواهید اقدام به ثبت نام در کارگزاری مفید کنید، ابتدا مراحل ثبت نام در سامانه سجام را انجام دهید تا پس از انجام مراحل ثبت نام در سجام، اطلاعات ثبت نامی شما به صورت اتوماتیک به کارگزاری مفید، وارد شود.

قبل از دریافت کد 10 رقمی سجام، اقدام به ثبت نام در کارگزاری مفید، نکنید.

بعد از دریافت کد 10 رقمی سجام، می توانید هم برای ثبت نام در کارگزاری مفید و هم برای احراز هویت در این کارگزاری اقدام کنید.

بدون داشتن کد 10 رقمی سجام، نمی توانید مراحل احراز هویت را انجام دهید. برای احراز هویت حضوری و غیر حضوری، نیاز به کد پیگیری سجام می باشد.

 

سعی کنید که از روش غیر حضوری، برای ثبت نام در کارگزاری مفید استفاده کنید. برای ثبت نام غیر حضوری، در کارگزاری نیازی به ارائه مدرک خاصی نیست و شما می توانید، با وارد کردن یک سری اطلاعات ساده، مراحل احراز هویت خود را انجام دهید.

 

در ادامه بخوانید: احراز هویت غیر حضوری آنلاین سجام

 

 

 

 

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید​ پاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید برای ثبت نام در این کارگزاری چیست؟

✔️مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید برای ثبت نام در این کارگزاری مدارک هویتی افراد می باشد مانند کد ملی و در متن مقاله جزئیات این مدارک آورده شده است.

 

2- ✔️مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید برای احراز هویت در این کارگزاری چیست؟

✔️مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید برای احراز هویت در این کارگزاری مدارک هویتی افراد می باشد مانند تصویر شخص و در متن مقاله جزئیات این مدارک آمده است.

 

3- ✔️مدارک مورد نیاز ثبت نام کارگزاری مفید برای افراد زیر 18 سال چیست؟

✔️مدارک مورد نیاز ثبت نام کارگزاری مفید برای افراد زیر 18 سال اطلاعات هویتی ولی و فرزند می باشد که جزئیات این مدارک در متن مقاله بیان شده است.

منبع : مدارک مورد نیاز کارگزاری مفید

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jXYR
نظرتان را بنویسید