دوربین مداربسته برای  نظارت

دوربین مداربسته برای  نظارت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webbin

دوربین مداربسته برای  نظارت

اینکه دوربین مداربسته برای تامین امنیت محیط ساخته شده تکرار مکررات است اما در این مقاله می خواهیم با اشاره به نکات ظریفی شما را متوجه تفاوت دوربین مداربسته ها کنیم؛

اینکه بعضی از دوربین های مداربسته با هدف نظارت طراحی و ساخته شده اند و بعضی دوربین ها برای هدف تامین امنیت نصب می شوند..

برای مثال سیستم های ترافیکی داری دوربین مداربسته های است که که نه برای امنیت بلکه برای نظارت بر ترافیک شهری بر محیط نصب شده اند.

یکی دیگر از مثال ها دوربین خودرو دوربین مداربسته این دوربین مداربسته ها با توجه به لنز وایدی که دارند میدان دید بیشتری را در اختیار کاربر قرار داده و یک وسیله برای نظارت بر اطراف خودرو است.

دوربین مداربسته های امنیتی هم به طبع قابلیت های خود را برای محافظت افزوده اند برای مثال سیستم هشدار دهنده این دوربین مداربسته ها کاربردی مشابه یک دزدگیر به آن ها داده و  با آن علاوه ضبط فیلم دوربین مداربسته هشدار های به موقع برای جلوگیری خواهید داشت.

یکی از دوربین مداربسته که امروز می خواهیم توضیح بیشتری درباره آن دهیم دوربین اسپید دام داهوا است بنابراین در ادامه با معرفی کمپانی سازنده دوربین مداربسته و خود آن به صورت مفصل به خواهیم پرداخت.

 

کمپانی دوربین مداربسته داهوا

کمپانی خوشنام دوربین داهوا تولید کننده دوربین داهوا از جمله دوربین مداربسته اسپید دام داهوا است که یکی از دوربین های موتور دار می باشد.

دوربین داهوا به پشتوانه دانشی که در تولید دوربین مداربسته دارد علاوه بر این که جایگاه مناسبی بین تولیدکنندگان دوربین مداربسته دارد یکی از بهترین دوربین های داهوا چرخشی را تولید می کند.

دااهوا در سالهای اخیر دوربین مداربسته داهوا موترایز را وارد بازار دوربین مداربسته که در ادامه کمی درباره آن می خوانیم. همچنین می توانید لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا را اینجا ببیند.

 

 

دوربین اسپید دام داهوا

دوربین موترایز داهول با نام های مختلفی مانند دوربین اسپید دام داهوا ، دوربین چرخشی داهوا یا دوربین ptz داهوا داخل بازار فروخته می شود که منظور از همه این دوربین ها یکی است.

دوربین اسپید دام داهوا به دلیل داشتن موتور داخل بدنه خود قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین مداربسته های داهوا دارد و  این موتور باعث چرخش 360 درجه داخل خودرو و چرخش در جهت عمودی می شود تا تمامی زوایای اتاق را کامل پوشش دهد.

دوربین اسپید دام دام داهوا داری زوم بسیار قوی است به طوری که تصویر کیلومتر ها آن طرف تر را به صورت واضح بزرگ می کند و با این بزرگنمایی خروجی دوربین ptz داهوا دچار افت کیفیت یا تاری نمی شود.

این دوربین چرخشی داهوا با استفاده از اینترنت کار کرده و با وصل شدن به شبکه اینترنت تصاویر را به صورت زنده نمایش می دهد. علاوه براین اسپید دام داهوا را می توان از راه دور در جهات مختلف چرخاند و تصویر را وارسی کرد، این چرخش دوربین ptz داهوا به صورت دستی و اتوماتیک است.

برای چرخش اتوماتیک دوربین اسپید دام داهوا می توانید با وارد شدن به تنظیمات دوربین را هر 10 دقیقه یک بار به یک طرف بچرخانید یا تنظیم کنید به محض وجود حرکت دوربین چرخشی داهوا سوژه را دنبال کند و سوژه را تعقیب کند.

با استفاده از امکانات صدای دو طرفه دوربین مداربسته اسپید دام داهوا می توانید یک مکالمه دو طرف با اطرافیان داشته باشید. به کار رفتن یک میکروفون و اسپیکر داخلی در دوربین ptz  داهوا باعث شده که این امکان فراهم شود.

این دوربین مداربسته از این نظر که برای نظارت ساخته شده است چنین قابلیتی هایی دارد.

کاربرد اسپید دام داهوا در اداره ها شرکت ها و قسمت های است که می توان از راه دور بر آن ها نظارت کامل داشت؛ دوربین چرخشی داهوا مجهز به تشخیص چهره در این اماکن می تواند حضور اعضای شرکت را ثبت کند و یا ورود افراد ممنوع را به شرکت اطلاع دهد.

بدون شک دوربین مداربسته اسپید دام داهوا ویژگی های زیادی دارد که می توانید برای خواندن آن اینجا کلیک کنید.

 

نظرتان را بنویسید