آموزش خرید و فروش و ترید در بایننس Binance

آموزش خرید و فروش و ترید در بایننس Binance
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
جهت خرید و فروش آنلاین ارز های دیجیتال در صرافی بایننس از دو روش می توان اقدام کرد، در روش اول افراد از طریق سایت صرافی ارز دیجیتال بایننس Binance.com اقدام به خرید و فروش رمز ارز های مختلف می کند. اما در روش دوم از طریق اپلیکیشن موبایلی Binance در بازار ارز دیجیتال می توان به انجام معاملات ارز دیجیتال پرداخت.





با رشد چشمگیری که بازار کریپتوکارنسی در سال های اخیر داشته است، اسقبال به سمت خرید و فروش ارز های دیجیتال در صرافی های آنلاین بالا رفته است و عده زیادی قصد دارند با خرید و فروش رمز ارز ها سودی برای خود بدست آورند. صرافی های زیادی در این زمینه خدمات می دهند، یکی از معتبرترین و محبوب ترین صرافی های آنلاین بایننس Binance نام دارد که در ادامه نحوه خرید و فروش در بایننس را به صورت دقیق و تصویری توضیح خواهیم داد.

نکته لازم به ذکری که بهتر است قبل از مطالعه متن زیر همواره به یاد داشته باشید این است که بازار ارز های دیجیتال بسیار پر نوسان و پر ریسک است و نمی توان بدون داشتن علم و دانش کافی از سود بهره مند شد و چه بسا به احتمال بسیار سرمایه شما از دست برود. لذا توصیه می شود اگر چنانچه دانش تحلیلی کافی ندارید حتما برای خرید و فروش در بایننس از یک مشاور کمک بگیرید.




آموزش خرید و فروش در سایت بایننس Binance.com
صرافی های زیادی در زمینه بازار کریپتوکارنسی فعالیت می کنند اما همان طور که می دانید صرافی بایننس به واسطه اعتبار بسیاری که در سطح دنیا دارد، اغلب افراد قصد فعالیت در آن را دارند. صرافی بایننس برای خرید و فروش نیاز به ثبت نام Binance و احراز هویت دارد. کاربرانی که قصد استفاده از خدمات این سایت را دارند باید قبل از آن حتما تمامی مراحل ثبت نامی را پشت سر بگذارند.



لازم به ذکر است که احراز هویت در این وب سایت 3 مرحله دارد و هر چقدر که مرحله کاربر بالا تر باشد از آزادی و خدمات بیشتری برخوردار است. البته اگر سرمایه زیادی ندارید نیازی به مرحله های بالای احراز هویت نیست و می توانید در همان مرحله اول به فعالیت خود ادامه دهید. لذا اگر ارزش تراکنش ها و معاملات شما به طور روزانه کمتر از 2 عدد بیت کوین باشد نیازی به احراز هویت های مرحله دو و سه نیست.



پس از اتمام مراحل ثبت نام می توانید وارد حساب کاربری خود شده و ارز های دیجیتال یا سرمایه خود را به آن اضافه کنید. برای انجام این کار باید از طریق منو روی گزینه funds و سپس بر روی Deposit کلیک کنید.







پس از کلیک صفحه ای برای شما نمایش داده خواهد شد که در آن لیست ارز های دیجیتال وجود دارد. در قسمت باید نوع ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس برای شما یک آدرس نشان داده می شود و شما باید ارز های دیجیتال خود را به این آدرس انتقال دهید.







پس از انجام فرایند انتقال رمز ارز ها، بسته به نوع ارز دیجیتال پس از چند دقیقه حساب شما شارژ می شود و قادر به معامله خواهید بود.



برای انجام خرید و فروش در بایننس یا به اصطلاح مبادله کردن باید از طریق منوی بالای صفحه که در قسمت پنل کاربری قرار دارد بر روی گزینه Exchange کلیک کنید. با کلیک بر روی آن دو گزینه به نام basic و advanced نمایش داده می شود که گزینه اول برای معامله گران تازه کار و گزینه دوم برای معامله گرانی است که سابقه معامله داشته اند و در این زمینه تخصص دارند. توصیه می شود گزینه ابتدایی را انتخاب کنی زیرا رابط کاربری ساده و قابل درکی دارد.







با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه همانند تصویر زیر خواهید شد که شامل قسمت های مختلفی مانند نمودار قیمتی، اطلاعات و جزئیات قیمت خرید و فروش در بایننس و سایر موارد دیگر می باشد.







در قسمت راست تصویر چندین نماد مربوط به انواع ارز های دیجیتال را مشاهده خواهید کرد و باید بر روی رمز ارزی که قصد معامله آن را دارید کلیک کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید ریپل را دارید و ارز واریزی حساب شما بیت کوین است، باید بر روی نماد معاملاتی آن یعنی XRP/BTC کلیک کنید. پس از کلیک بر روی آن فرمی مانند تصویر زیر نمایش داده می شود. این فرم دارای دو قسمت می باشد. قسمت SELL XRP مربوط به زمانی است که ارز دیجیتال ریپل را در اختیار داشته و شما می خواهید آن را بفرشید. قسمت BAY XRP نیز برای خرید ریپل می باشد. در این قسمت باید میزان خرید یا فروش ارز خود را تعیین کنید و پس از آن بر روی گزینه مورد نظر کلیک کنید تا فرایند آن تکمیل شود.







حتما بخوانید: نحوه ثبت نام در صرافی بایننس






آموزش نحوه خرید و فروش در اپلیکیشن های موبایلی بایننس Binance
برای خرید و فروش در بایننس می توان از اپلیکیشن موبایلی آن نیز استفاده کرد. این اپلیکیشن برای تمامی سیستم عامل های موبایلی وجود دارد و کاربران می توانند از طریق گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنند.

پس از نصب این اپلیکیشن باید اطلاعات کاربری خود مانند ایمیل و پسورد خود را وارد کنید تا به حساب کاربری شما در صرافی بایننس متصل شده و امکان خرید و فروش در بایننس برای شما فراهم شود.



پس از ورود به اپلیکیشن صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود. گزینه های متعددی در صفحه وجود دارد که مربوط به بخش های مختلفی است اما در این قسمت صرفه به نحوه خرید و فروش در اپلیکیشن بایننس پرداخته می شود.







برای خرید و فروش در بایننس چند نوع معامله وجود دارد. اگر قصد شما خرید در قیمت لحظه ای مارکت است باید از قسمت پایین تصویر بر روی گزینه TRADE کلیک کنید. سپس در صفحه جدید باید ارز دیجیتالی که قصد معامله آن را دارید انتخاب کنید.



پس از انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر صفحه ای مانند تصویر زیر نمایش داده خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر قصد خرید را دارید باید گزینه BUY فعال باشد و اگر قصد فروش دارید باید گزینه SELL را فعال کنید.







در قسمت های پایین تر کادر هایی وجود دارد که میزان و حجم مورد نظر خود برای خرید و فروش ارز دیجیتال را باید در این قسمت های وارد نمایید. پس از تکمیل فرم، بر روی گزینه نهایی کلیک کنید تا معامله تکمیل شود.



بیشتر بخوانید: احراز هویت در صرافی بایننس


آموزش سایر قسمت های سایت بایننس Binance.com
سایت بایننس Binance.com برای کاربران خود امکانات و خدمات مختلفی طراحی و ایجاد کرده است تا بتوانند به خوبی بر همه جوانب خرید و فروش در بایننس دسترسی داشته باشند.



یکی از قسمت هایی که بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران با آن سر و کار دارند بخش MARKET می باشد. این گزینه را می توانید در هنگام ورود به صفحه اصلی صرافی آنلاین بایننس مشاهده کنید. با کلیک بر روی این گزینه صفحه ای برای کاربران نمایش داده می شود که در آن لیست تمامی ارز های دیجیتالی که برای خرید و فروش در بایننس پشتیبانی می شوند به همراه جزئیات قیمتی آن ها نشان داده می شوند.







همچنین قسمت های کاربردی دیگر نیز وجود دارد که برخی از کاربران از آن استفاده های زیادی می کنند. به عنوان مثال اگر قصد تبادل انواع ارز های دیجیتال با یکدیگر را دارید می توانید از گزینه تبدیل سریع سایت استفاده کنید. برای این کار ابتدا بر روی گزینه TRADE و سپس بر روی گزینه اول یعنی CONVERT کلیک کنید.







پس از آن صفحه مانند تصویر مشاهده خواهید کرد. در کادر اول ارز دیجیتالی که در اختیار دارید را انتخاب و حجم آن را مشخص کنید. در کادر دوم باید ارز دیجیتالی که قصد تبدیل به آن را دارید انتخاب کرده و ثبت کنید تا فرایند تکمیل شود.



قسمت دیگر سایت که معمولا معامله گران به طور مکرر چک می کنند. قسمت تاریخچه تراکنش ها است. در این قسمت تمامی تراکنش هایی که کاربر انجام داده با تمامی جزئیات مانند حجم معامله، تاریخ، رمز ارز واریز شده، قیمت های آن ها و سایر موارد دیگر نشان داده می شود. برای مشاهده آن تنها کافی است از منوی بالای سایت، گزینه FUNDS و سپس بر روی HISTORY کلیک کنید.







در ادامه بخوانید: ورود به سایت نوبیتکس


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش در صرافی بایننس در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون خرید و فروش در صرافی بایننس پاسخ دهند.





سوالات متداول


1- پیش از انجام معاملات در صرافی بایننس می بایست در این صرافی ثبت نام صورت گیرد؟
بله، می بایست ابتدا در صرافی بایننس حساب ایجاد کنید که در متن مقاله به آن اشاره شده است.


2- برنامه موبایلی بایننس برای هر دو نسخه سیستم عامل اندروید و IOS ارائه شده است؟
بله، برای هر دو نسخه اندروید و IOS این اپلیکیشن ارائه شده است که در متن مقاله به آن پرداخته است.


3- در صرافی بایننس جزئیات قیمت ارز های مختلف را می توان ملاحظه کرد؟
بله، می توان شاهد جزئیات قیمت ارز های مختلف در این صرافی بود که در متن مقاله نیز بیان شده است.

منبع : آموزش خرید و فروش و ترید در بایننس Binance
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xRLl
نظرتان را بنویسید