دانلود سامانه سهام عدالت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
مشمولان سهام عدالت جهت استفاده از برنامه استعلام سهام عدالت کافی است اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن استعلام سهام عدالت بر روی تلفن همراه خود کنند. مهم ترین خدمات ارائه شده توسط این برنامه امکان مشاهده تاریخ و مقدار دقیق سود سهام عدالت واریز شده به حساب مشمولین می باشد.



پس از آنکه دولت با هدف حمایت و کمک به اقشار ضعیف تر جامعه اقدام به ارائه سهامی تحت عنوان سهام عدالت به آن ها نمود و با توجه به مزیت های بسیار زیادی که دولت برای این نوع سهام در نظر گرفته، باعث شد تا مورد استقبال بخش بزرگی از جامعه نیز قرار گیرد به طوری که در مجموع در حدود 49 میلیون نفر موفق به دریافت این سهام شدند.

در ابتدا و مراحل اولیه واریز سود سهام عدالت به حساب بانکی سهامداران، این افراد برای اطلاع از تاریخ و مبلغ دقیق سود واریزی به حساب بانکی خود مجبور بودند تا به صورت حضوری در یکی از شعبه های بانک مربوطه حاضر شده و پس از وقت و انرژی بالایی که برای ایستادن در صف های طولانی اتلاف می کردند موفق به دریافت اطلاعات مورد نظر خود می شدند.

از این رو دولت به منظور راحتی هرچه بیشتر سهامداران خود اقدام به طراحی و ارائه اپلیکیشنی تحت عنوان برنامه استعلام سهام عدالت نموده که سهامداران با استفاده از آن می توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت نمایند. در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با برنامه استعلام سهام عدالت و نحوه نصب و استفاده از آن پرداخته شده است.




معرفی برنامه استعلام سهام عدالت با کد ملی
برنامه استعلام سهام عدالت به جهت ارائه خدمات مربوط به سهام سهامداران این نوع سهم طراحی و در اختیار آن ها قرار گرفته شده است. در واقع افراد با استفاده از دانلود و نصب این اپلیکیشن می توانند خدماتی همچون اطلاع از تاریخ دقیق و مبلغ سود سهام عدالت واریز شده از سوی دولت به حساب خود و سایر موارد از این دست را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در شعبات بانک ها دریافت نمایند.

به طور کلی برنامه استعلام سهام عدالت به ارائه خدماتی همچون مشاهده لحظه ای ارزش سهام و تغییرات آن، مشاهده تاریخ دقیق واریز سود سهام، ارائه گزارش تمامی سوابق واریز سود، امکان اطلاع یافتن از مبلغ دقیق سود واریز شده، وضعیت ثبت شماره شبا سهام عدالت که برای واریز سود این سهام توسط دارنده آن ارائه گشته و سایر موارد از این دست پرداخته است.



حتما بخوانید: استعلام سهام عدالت











دانلود برنامه استعلام سهام عدالت
مشمولان سهام عدالت به منظور دانلود مستقیم برنامه استعلام سهام عدالت برای اندروید و ورود با موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن استعلام سهام عدالت برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه استعلام سهام عدالت برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی موبایل اندروید خود نصب نمایند.



برنامه استعلام سهام عدالت

نویسنده: سایت دینا
حجم: 4.1 مگابایت
منبع: samanese.ir
دانلود فایل



بیشتر بخوانید: سامانه سهام عدالت


بخش های مختلف برنامه استعلام سهام عدالت
برای برنامه استعلام سهام عدالت سه بخش اصلی تعریف شده است که در ادامه به معرفی هر یک از این قسمت ها و اطلاعاتی که توسط آن ها به سهامداران ارائه می گردد پرداخته شده است. لازم به ذکر است که این اطلاعات توسط شخص دارنده سهام عدالت پر شده است. این قسمت ها عبارتند از:



وضعیت شماره شبا حساب بانکی: در این بخش تمامی اطلاعات مربوط به شماره شبا بانکی که توسط دارنده حساب برای دریافت سود سهام عدالت واریزی از سوی دولت ارائه شده است نمایش داده می شود. این اطلاعات عبارتند از:

شماره شبا بانکی ثبت شده برای دریافت سود سهام عدالت

تاریخ ثبت شماره شبا حساب بانکی

شماره ملی شخص دارنده سهام عدالت

نام بانکی که دارنده سهام برای دریافت سود سهام عدالت آن را معرفی کرده است.

شماره تلفن همراه دارنده سهام عدالت.

وضعیت مورد تایید بودن یا نبودن شماره شبا بانکی



وضعیت تخصیص سود: در این قسمت تمامی اطلاعات مربوط به وضعیت تخصیص سود برای دارنده سهام عدالت ارائه شده است. این اطلاعات شامل موارد زیر می باشد:

تاریخ اختصاص سود منتهی به

مبلغ سود علی الحساب



وضعیت واریز سود:

مراحل واریز سود سهام عدالت برای سهامدار

تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت به شماره شبا بانکی دارنده سهام

شماره شبا بانکی ثبت شده توسط صاحب سهام عدالت جهت واریز سود

مبلغ دقیق سود واریزی برای دارنده سهام عدالت



دقت شود که اطلاعات وارد شده باید به درستی و با دقت بالا توسط دارنده سهام عدالت، ولی، وکیل، قیم قانونی و یا وارثان وی تکمیل گردد.



بیشتر بخوانید: ثبت نام سهام عدالت 99


نحوه استفاده از برنامه استعلام سهام عدالت
اپلیکیشن های متفاوتی برای نرم افزار استعلام سهام عدالت تعریف شده است که هر کدام از آن ها خدمات مختلفی را ارائه می دهند و در مقایسه با سایر برنامه های سهام عدالت بخش های متفاوتی از نیاز های کاربران و دارندگان سهام عدالت را پوشش می دهند. در ادامه به توضیح اپلیکیشن استعلام سهام عدالت و امکانات موجود در آن پرداخته شده است.

اپلیکیشن استعلام سهام عدالت به ارائه گزارش های لحظه ای در رابطه با ارزش سهام عدالت، ارائه نمودار های مربوط به تغییر قیمت کل و همچنین تغییرات قیمت هر یک از سهم های موجود در این صندوق دارایی و سایر اطلاعات این چنینی برای کاربران خود پرداخته است. در ادامه به معرفی بخش های مختلف این نرم افزار به صورت تصویری پرداخته شده است.



در قسمت اول کد ملی مربوط به شخص دارنده سهام قابل را وارد نموده و اطلاعات شخصی شامل مواردی همچون نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد و شماره شناسنامه دارنده سهام عدالت را سهامدار تایید می نماید.







در این قسمت اطلاعات مربوط به وضعیت واریز سود سهام عدالت، وضعیت تخصیص سود و وضعیت شماره شبا به صورت لحظه ای و کلی نمایش داده شده است. همانند تصاویر ارائه شده:







برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد برنامه استعلام سهام عدالت در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون برنامه استعلام سهام عدالت پاسخ دهند.



در ادامه بخوانید: سایت مشاهده دارایی سهام عدالت









سوالات متداول


1- برنامه استعلام سهام عدالت به چه صورت است ؟
برنامه استعلام سهام عدالت به جهت ارائه خدمات مربوط به سهام عدالت دارندگان این نوع سهم طراحی و در اختیار آن ها قرار داده شده است که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است


2- بخش های مختلف برنامه استعلام سهام عدالت به چه صورت است ؟
برای برنامه استعلام سهام عدالت سه بخش اصلی تعریف شده است که در متن مقاله به معرفی هر یک از این قسمت ها و اطلاعاتی که توسط آن ها به سهامداران ارائه می گردد پرداخته شده است


3- انواع برنامه استعلام سهام عدالت به چه صورت است ؟
اپلیکیشن های متفاوتی برای برنامه استعلام سهام عدالت تعریف شده است که هر کدام از آن ها خدمات مختلفی را ارائه می دهند که در متن مقاله به توضیح کامل این مطلب پرداخته شده است

منبع : دانلود سامانه سهام عدالت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yVpR
نظرتان را بنویسید