لپ تاپ ال جی گرم 15 اینچی

لپ تاپ ال جی گرم 15 اینچی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
رنگین شاپ
ال‌جی گرم، لپ‌تاپی فوق سبک با نمایشگر بدون حاشیه و بدنه‌ی باریک است که می‌تواند انتخابی مناسب برای طیف گسترده‌ای از کاربران با کاربری‌های روزمره باشد.

وزن یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در طراحی و ساخت یک وسیله‌ی قابل‌حمل مثل لپ‌تاپ به شمار می‌رود. وزن و ضخامت کم مهم‌ترین ویژگی‌های یک اولترابوک محسوب می‌شوند از این رو شرکت‌ها همواره به دنبال بهینه کردن محصولات خود در این دو ویژگی هستند. وزن نخستین چیزی است که پس از شنیدن نام gram به ذهن خطور می‌کند؛ ال‌جی و لپ‌تاپ‌های سری گرم آن در سال‌های اخیر استانداردهای وزنی اولترابوک‌ها را به چالش کشیده‌اند. نام ال‌جی را بارها در بین اولین‌ها و ترین‌‌ها شنیده‌ایم،‌ حال این غول کره‌ای نام خود را به عنوان تولید‌کننده‌ی سبک‌ترین لپ‌تاپ 15.6 اینچی جهان نیز ثبت کرده است.

رسیدن به یک یا چند ویژگی ممتاز عموما به از دست رفتن برخی دیگر منجر می‌شود. ال‌جی گرم لپ‌تاپ سبک، زیبا و نازکی است اما این مساله قطعا به معنای یک لپ‌تاپ بی‌نقص و کامل نیست زیرا یک لپ‌تاپ برای جلب رضایت کاربرش نیازند ویژگی‌های دیگری نیز خواهد بود. لپ‌تاپ مورد بررسی ما محصول سال 2017 بوده و به پردازنده‌ی نسل هفتمی Core i5 مجهز شده است. این نسخه از 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD بهره می‌برد.
لینک مرجع http://ranginshop.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lvlr
نظرتان را بنویسید