رابطه با کارگران جنسی و روسپیان در ایران

رابطه با کارگران جنسی و روسپیان در ایران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
aramis ara
شامل آموزشهایی در مورد رابطه با کارگران جنسی و همچنین آموزش هایی برای کارگران جنسی
این ویدئو به بررسی یکی از معضلات اجتماعی بزرگ این روزهای ایران و جهان، یعنی رابطه با کارگران جنسی می پردازد.
همچنین به مشکلات موجود و بررسی مراقبت های ویژه هنگام ارتباط با کارگران جنسی میپردازد.
کارگران جنسی(مردان و زنان) قشری از جامعه هستند که در ازای دریافت پول حاضر به برقراری رابطه جنسی طرف مقابل میگردند.
فاحشه ها و کارگران جنسی قشر انکار ناپذیر جامعه ما هستند که قطعا مشتریان مخصوص به خود را دارند.

دلیل اینکه چرا بعضی از مردها برای رابطه جنسی پول می دهند در مصاحبه هایی که در یک تحقیق جدید انجام گرفت مشخص شد.

رامین، یک مرد سی و خورده ای ساله از طبقه متوسط می گوید، “از رابطه جنسی با فاحشه ها هیچ چیز نصیب من نمی شود جز یک حس خیلی بد. امیدوارم حرف زدن درمورد آن کمک کند بفهمم که چرا سراغ آن می روم.”

من هم امیدوار بودم که با دلایل او بهتر آشنا شوم. رامین یکی از 700 مردی بود که در این پروژه تحقیقی مصاحبه شده بود که هدف آن کشف علت واقعی روی آوردن مردها به سکس با فاحشه ها بود. این پروژه بین المللی در شش کشور انجام گرفت و از 103 مردی که در لندن مصاحبه شدند و من که یکی از محققان آنجا بودم، اکثراً بدشان نمی آمد که درمورد تجاربشان بحث کنند.

این مردها جزو دسته مردهای کلیشه ای جامعه نبودند. سنشان بین 18 تا 70 سال بوده و از نژادهای مختلف سفید، سیاه پوست، آسیایی و اروپای شرقی انتخاب شدند. اکثر آنها شاغل بودند و بسیاری از آنها تحصیلات دانشگاهی داشتند. غالب آنها افرادی مودب و متشخص با مهارت های اجتماعی متوسط تا خوب بودند. خیلی از آنها ازدواج کرده یا نامزد داشتند؛ یعنی تقریباً بیش از نیمی از آنها با یک زن ازدواج کرده یا رابطه جدی داشتند.

این تحقیق که در سال 2005 به چاپ رسید، مشخص کرد که در کشورهای غربی تعداد مردانی که برای سکس پول پرداخت می کنند در دهه گذشته دوبرابر شده است. محققان تحقیق این افزایش را با پذیرش بیشتر ارتباطات جنسی تجاری مربوط دانشتند اما بااینحال بسیاری از مصاحبه ها نشان داد که این افراد از پول دادن برای سکس احساس خجالت و شرمساری زیادی می کنند. یکی از آنها احساس خود را اینطور توصیف می کند، “از نظر ذهنی ارضاء نمی شدم”. چند نفر دیگر می گویند، “واقعاً پشیمانم، پول هدر دادن است”، “هنوز تنهایم”، “در مورد رابطه ام با همسرم احساس گناه می کنم”. درواقع بسیاری از این مردها جمع تناقضات بودند و باوجود اینکه تجاربشان “پوچ، بی ثمر و افتضاح” بوده اما به روی آوردن به فاحشه ها ادامه داده اند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BYKN
نظرتان را بنویسید