آنچه که درباره تمیز کردن یک فرش باید دانست

آنچه که  درباره تمیز کردن یک فرش باید دانست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ویژگیهای اصلی که  یک قالیشویی در پردیس باید داشته باشد
1- قیمتهای  قالیشویی در پردیس منصفانه باشد
اولین نکته ای که یک مجموعه خوب و حرفه ای باید مد نظر داشته باشد این است که همواره باید قیمتهایی منصفانه و منطقی به مشتریان خود دهد  ،تا مخاطبانش با خیال آسوده که هزینه اضافی پرداخت نمیکنند ، قالی و فرشهای خود را به قالیشویی بسپارند.

2- انجام کار حرفه ای با آخرین دستگاهها و متد روز و مواد با کیفیت
یک قالیشویی در پردیس برای اینکه بتوانند مشتریان خود را حفظ کند باید مجهز به بهترین دستگاها برای شستشو فرش و مبل باشد و از مواد فوق کیفیت استفاده کند تا مبل و فرش آسیب نبیند .و باید نهایت انصاف را داشته باشد که از مواد عالی و دارای تاریخ استفاده کند .

3-دارای پرسنل با وجدان کاری باشد
دارابودن یک پرسنل حرفه ای و با وجدان یکی از نکات بسار  مهم است ، چرا که هم مشتری و هم صاحب صنف باید از وجدان کاری پرسنل خیالشان راحت باشد تا بدانند کار محوله را به نحو احسنت انجام میدهند و فرشهای مشتری تمیز و بدون نقص تمیز کنند که صاحبان قالیشویی در پردیس باید این نکته را در جذب پرسنل مد نظر قرار دهند.

4-رفوگری را به نحو احسنت انجام دهند
همیشه مقصود مشتریان از سپردن فرش به قالیشویی در پردیس تمیز کردن فرش نیست و از قالیشویی میخواهند که فرش خود را تعمیر و رفو کنند که با انجام یک کار تمیز و حرفه ای عیب فرش درست شود تا مجبور نشوند یک فرش نو تهیه کنند. بنابراین یکی از وظایف اصلی قالیشویی انجام رفوگری حرفه ای و دقیق است.

5- موگیری دقیق انجام شود.
یکی از کارهای که فرش را تمیز میکند و نو به نظر میرسد انجام موگیری  دقیق از فرش میباشد ، که قالیشویی خوب باید این مهم را به خوبی انجام دهد.

6- دستگاه مبل شو داشته باشند.
از اموری که به قالیشوییها سپرده میشود ، شستشوی مبل است که خیلی اهمیت دارد . چرا که جایگزینی مبل با یک مبل نو خیلی سخت و هزینه بر است ، و از طرفی اگر مبل خوب شسته نشود انگار که کهنه است ، بنابراین قالیشویی در پردیس در این زمینه وظیفه خطیری دارد ، که اگر به درستی انجام گیرد ، مشتریانش تبدیل به مشتری دائمی خواهند شد.

در انتهای مقاله از شما همراهان همیشگی میخواهیم تا با نظرات خود این مقاله را کامل کنید و اطلاعات دقیقی را با معرفی بهترین قالیشویی در پردیس به ما دهید .

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8G5l
نظرتان را بنویسید