دانشگاه فرهنگیان از چه طریقی دانشجو میگیرد؟

دانشگاه فرهنگیان از چه طریقی دانشجو میگیرد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1401
دانشگاه فرهنگیان هر ساله از طریق کنکور سراسری رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان ، در رشته های تربیت معلم خود دانشجو پذیرش می کند و با توجه به مزایای ویژه ای که حین تحصیل و پس از فارغ التحصیلی در اختیار دانشجویان و دانش آموختگان خود قرار می دهد ، بسیاری از داوطلبان کنکوری علاقه مندند که از این دانشگاه پذیرش بگیرند.

دانشگاه فرهنگیان در مقابل مزایایی که دارد ، برای پذیرش دانشجو نسبت به سایر دانشگاه ها شرایط سخت تری دارد و تنها داوطلبانی که تمام شرایط را داشته باشند ، مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه خواهند بود. یکی از شرایط مهم انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ، دارا بودن شرط سنی است و طبق آخرین اطلاعیه های رسمی دانشگاه و سازمان سنجش ، شرط سنی این دانشگاه 24 سال تمام است.

احتمالا این را هم بپسندید  افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان - آیا شرط سنی دانشگاه فرهنگیان افزایش یافته است ؟
متولدین چه سالی می توانند در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنند
با در نظر گرفتن  اینکه شرط سنی دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1401 ، 24 سال تمام باشد ، داوطلبان متولد 1 مهر سال 77 و پس از آن مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه خواهند بود و داوطلبانی که دارای شرط سنی نیستند حتی اگر سایر شرایط را داشته باشند و رتبه عالی نیز در کنکور کسب کنند ، مجاز به ثبت نام و تحصیل در دانشگاه فرهنگیان نخواهند بود.برای اطلاع از سایر شرایط این مقاله را مطالعه بفرمایید : شرایط دانشگاه فرهنگیان 1401

لازم به ذکر است که چنانچه داوطلبان شرط سنی را رعایت نکنند و پس از دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مشخص شود که سن آنها بیشتر از حد تعیین شده می باشد ، از ادامه مراحل گزینش حذف خواهند شد حتی اگر از سایر شرایط برخوردار باشند.
همچنین داوطلبانی که در شناسنامه خود تغییراتی ایجاد کرده اند که سن آنها کمتر از 24 سال شود ، حتی اگر حین تحصیل این موضوع مشخص شود ، از ادامه تحصیل آنها ممانعت خواهد شد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GLkK
نظرتان را بنویسید