سرعت گیر پلاستیکی

سرعت گیر پلاستیکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
تکتم

سرعت گیر پلاستیکی

سرعت گیر پلاستیکی یک ابزار ترافیکی است که برای کاهش سرعت خودرو ها در جاده‌ ها و خیابان‌ های شهری استفاده می‌ شود. نصب این ابزار اجتناب‌ناپذیر است زیرا با افزایش تردد خودرو ها، ایجاد امنیت اجتناب‌ ناپذیر است. سرعت گیر پلاستیکی مزایایی نسبت به نسل‌ های قبلی خود دارد؛ برای مثال، نصب آسان و جا به‌ جایی آسان نسبت به سپر های قبلی که از سیمان و آسفالت ساخته شده بودند و باعث خسارت زیادی به خودرو ها می‌ شد. 

 سرعت گیر پلاستیکی به‌عنوان یکی از تجهیزات استفاده می‌ شود در مکان‌ های حساس مثل مدارس و مکان‌ های پر تردد. در این مکان‌ ها برای کنترل سرعت خودرو ها و کاهش خطرات احتمالی، سرعت گیر ها نیاز است. عدم استفاده از این محصولات منجر به ایجاد خسارت و خطرات غیرقابل جبران برای رانندگان، خودروها و عابرین می‌ شود.

سرعت گیر پلاستیکی

استفاده از سرعت گیر پلاستیکی

با استفاده از سرعت گیر پلاستیکی، جمع‌آوری بسیاری از نواحی تولید جدید در مناطق مختلف شکل گرفته‌اند که به نام سپرهای حفاظتی شناخته می‌شوند و مصارف متعددی را فراهم می‌کنند. این مصرفی‌ها با در نظر گرفتن نیاز بسیاری از افراد به تردد در مکان‌های عمومی تولید شده‌اند و در پشت آن‌ها از انواع مختلف استفاده می‌شود که به افراد متقاضی اختصاص می‌یابند.

محصولات ساخته شده از جنس پلاستیک باعث می‌شوند هنگامی که خودروها با سرعت بالا با آن‌ها تماس پیدا می‌کنند، به صورت انعطاف‌پذیر تغییر شکل داده و از این رو، به لاستیک‌ها آسیبی نرسانند. همچنین، سپرهای کنترل سرعت با قدرت بالای خود می‌توانند سرعت خودروها در مسیرهای خطرناک جاده‌ای یا بزرگراه‌ها را کاهش دهند و در نتیجه بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات وقوع نیاید و امنیت جان و مال افراد را محافظت کند. سرعت گیر های پلاستیکی در ایران دارای مراکز تولیدی مختلفی هستند که تا چه حد تولید محصولات برای ایجاد ایمنی مهم است. 

سرعت گیر پلاستیکی اصفهان 

بطور کلی سرعت گیر های ترافیکی در بخش‌هایی از شهر قابل استفاده هستند که سرعت حرکت خودروها بیش از ۱۵ کیلومتر بر ساعت نباشد. اصفهان به عنوان یک بازار برتر برای سرعت گیرها شناخته شده است. این بازار به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب سرعت گیرهای پارکینگ، سرعت گیرهای لاستیکی، سرعت گیرهای جاده‌ای و سرعت گیرهای خیابانی جذابیت بیشتری دارد. شرکت فرتو ترافیک به عنوان یکی از پیشروهای صنعت فروش سرعت گیر پلاستیکی اصفهان شناخته می‌شود. با همکاری شرکت‌ها و کارخانه‌های اصفهان، ما سعی کرده‌ایم دست دلالان را از معاملات وسیع جدا کنیم تا شما بتوانید به‌جای خرید از دسته دست‌اندرکاران، مستقیماً از ما خرید کنید.

سرعت گیر پلاستیکی

نصب سرعت گیر پلاستیکی

نصب سرعت گیر پلاستیکی نیز بسیار ساده است و به‌همین دلیل آن‌ ها نسبت به دیگر انواع سرعت گیر ها بیشتر مورد توجه قرار می‌ گیرند. به عنوان تولید کننده سرعت گیر پلاستیکی، با افزایش روز‌افزون تعداد وسایل نقلیه، کنترل و حل مشکلات ترافیکی از جمله نگرانی‌ های مسئولان شهری شده است. یکی از این مشکلات، سرعت زیاد خودروها است که تا حدودی با استفاده از انواع سرعت گیر های مانند سرعت گیر پلاستیکی قابل حل شده است.

تولید کننده سرعت گیر 

به همین دلیل، ما به عنوان تولید کننده سرعت گیر ها، با تولید محصولات با کیفیت بالا سعی در رفع مشکلات بهتر و سریع‌تر می‌کنیم. شرکت فرتو ترافیک تولید کننده سرعت گیر پلاستیکی و سرعت گیر های لاستیکی است. برای کسب هر گونه اطلاعات درباره این محصولات، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.
سرعت گیر ها برای کاهش سرعت و پیشگیری از وقوع حوادث در جاده‌ ها، رمپ‌ ها، خیابان‌ ها، پارکینگ‌ ها و مکان‌ های دیگر استفاده می‌ شوند. 

سرعت گیر پلاستیکی

تولید کننده سرعت گیر های پلاستیکی در اصفهان، محصولات ایمنی را تولید می‌ کند که از کیفیت بالا و استاندارد های روز پیروی می‌ کند و همچنین تنوع و گزینه‌ های متنوعی دارد. استفاده از سرعت گیر ها بهره‌ های زیادی برای ایمنی جاده‌ ها دارد و به همین دلیل از آن‌ ها استفاده می‌ شود. بنابراین برای خرید این تجهیزات، اهمیت بیشتری باید به ایمنی داده شود و آن را در اولویت قرار داد.

این سرعت گیر ها، با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می‌ شوند و وزن مناسبی دارند. آن‌ها به‌طور معمول با رنگ‌ های روشن تولید می‌ شوند و نصب و اجرای آن‌ ها بسیار آسان است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mL7A
نظرتان را بنویسید