درب ضد سرقت - لیست قیمت و خرید

درب ضد سرقت - لیست قیمت و خرید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
geekgirlnzri

درب ورودی از مهم ترین و ارزان ترین تجهیزات ساختمانی است که می تواند امنیت را برای ساختمان شما فراهم کند. این درب ها دارای مدل های بسیار متنوعی هستند و این تنوع محصولات کمک می کند تا با هر بودجه ای قادر به خرید درب ضد سرقت باشید. به این نکته توجه نمایید، محصولاتی که بیش از حد ارزان هستند، ممکن است ارزش خرید نداشته و امنیتی را برای شما فراهم نکنند. پس مهمترین اصلی که در هنگام خرید در ضد سرقت باید توجه نمایید، کیفیت و مقاومت درب است. در ضدسرقت یکی از انواع درب ورودی ساختمان است که بسیار مقاوم‌تر و امن تر از سایر مدلهای درب ورودی است.

آریا درب با عرضه مقاوم ترین و بهترین مدلهای در ضد سرقت با قیمت مناسب سعی دارد، امکانی را فراهم نماید تا تمام مشتریان با بودجه های مختلف بتوانند محصول امن و مناسبی را برای ساختمان خود خریداری نمایند.

مشاوره خرید درب ضد سرقت: 09125468322

درب ضد سرقت تک لنگه کد 01


 

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه نمود؟

اصلی ترین هدف برای خرید و نصب در ضد سرقت، ایجاد امنیت بالا برای ساختمان است. به همین دلیل باید سعی نمایید از محصولات اصل و باکیفیت بازار خریداری نمایید. متاسفانه برخی از خریداران در هنگام خرید، بیشتر به قیمت درب ضد سرقت و با حتی ظاهر آن توجه می کنند و از کیفیت درب غافل می شوند. اگر بخواهید یک درب بدون کیفیت مناسب و ارزان بخرید، همان بهتر که از محصولات معمولی و قدیمی استفاده کنید. کیفیت درب های چوبی که در قدیم به عنوان درب ورودی در ساختمانها نصب می شد، از برخی از محصولات به ظاهر ضد سرقت اما فیک، بیشتر است. در گذشته بیشتر امنیت درب مورد اهمیت بود ولی امروزه علاوه بر امنیت ظاهر درب و همخوانی آن با دکوراسیون ساختمان هم مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل تولیدکنندگان درب ضدسرقت، سعی دارند همزمان محصولات مدرن و کلاسیک را تولید و به بازار عرضه نمایند. بیشترین کاربرد در ضد سرقت نصب به عنوان درب ورودی آپارتمان است.

بعد از اطمینان از کیفیت درب، می توانید به قیمت و ظاهر درب توجه نمایید و دربی متناسب با بودجه و سلیقه خود خریداری نمایید.

قیمت درب ضد سرقت چقدر است؟

یکی از مهم ترین فاکتورها که در هنگام خرید مورد توجه مشتریان قرار میگیرد، قیمت درب ضد سرقت است. قیمت محصولات ضد سرقت از درب های معمولی گران تر ولی در عوض دارای امنیت بیشتر و ظاهری زیباتر هستند. قیمت در ضد سرقت تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. از مهم ترین مواردی که بر روی قیمت گذاری در ضد سرقت تاثیر گذار است می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • نوع روکش مورد استفاده برای درب (روکش چوبی، پی وی سی، استیل و ...)
  • ابعاد درب (تک لنگه، یک و نیم لنگه، دو لنگه)
  • نوع استراکچر داخلی درب
  • یراق آلات مورد استفاده
  • قفل ضد سرقت نصب شده بر روی درب
  • کشور سازنده (درب وارداتی باشد یا محصول داخلی)
  • رنگ درب (سفید، قهوه ای، مشکی و ...)

این عوامل هر یک می تواند موجب اختلاف قیمت محصولات در ضد سرقت شود.

بهترین مدل در ضد سرقت کدام است؟

اگر بخواهیم بهترین مدل درب ضد سرقت را به شما معرفی کنیم، در ابتدا باید میزان بودجه تان مشخص شود. اگر بودجه شما برای خرید درب ضد سرقت کم است، در ضد سرقت فلزی می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد و اگر بودجه کافی در اختیار دارید، درب های استیل می توانید بهترین مدل درب ضد سرقت باشد که می توانید خریداری نمایید. درب های استیل از محصولات امن، لوکس و جدید بازار می باشد. درب ضدسرقت که دارای ابعاد بزرگتر هستند، مانند درب دو لنگه و سه لنگه را می توان به عنوان درب ورودی لابی مورد استفاده قرار دهید.

انواع در ضد سرقت در بازار

دربهای ضد سرقت در بازار ایران، دارای مدلهای مختلفی هستند. مدلها بر اساس کشور تولید کننده، نوع روکش درب و همچنین ابعاد و اندازه درب دسته بندی می شوند. از انواع در ضد سرقت بر اساس کشور تولید کننده می توان به این موارد اشاره نمود:

  • در ضد سرقت ایرانی
  • درب ضد سرقت ترک اصل
  • درب چینی

البته مدلهایی از درب ایتالیایی نیز در بازار موجود است که به دلیل قیمت بسیار بالا افرادی زیادی تمایل به خرید این مدلها ندارند. از دیگر دسته بندی این محصولات می توان به نوع درب بر اساس نوع روکش درب اشاره نمود:

  • درب روکش فلزی
  • درب با روکش چوب طبیعی یا مصنوعی
  • درب روکش پی وی سی و یا ام دی اف
  • درب استیل

هر کدام از این محصولات بر اساس نوع مشخصات دارای قیمت‌های متفاوت هستند. همین طور بر اساس نوع کاربرد باید درب مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. به طور مثال از درب های روکش پی وی سی که دارای عابق بندی مناسبی نیستند نمی توان به عنوان درب ورودی در قسمت بیرونی ساختمان استفاده نمود.

درب مدل سپیدار


 

نصب درب ضد سرقت

از مهمترین فاکتورها که پس از خرید درب ضد سرقت باید به آن دقت نمایید، نصب درب است. اگر در ضد سرقت خریداری شده به درستی و توسط افراد ماهر در این زمینه نصب نشود، ممکن است امنیت لازم را برای شما ایجاد نکند. امنیت این دربها بسیار حایز اهمیت است و به همین دلیل نصب صحیح درب توسط نصابان ماهر ضروری و اجزای تشکیل دهنده درب باید دارای بالاترین کیفیت باشند. 

نظرتان را بنویسید