سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تافل ets.org

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
موسسه ETS مسئولیت برگزاری آزمون تافل را بر عهده دارد که تمام مراحل این آزمون ، از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون TOEFL به نشانی ets.org انجام شده و داوطلبان جهت استفاده از خدمات این سامانه می بایست در آن یک حساب کاربری ایجاد کنند .



آزمون تافل جهت سنجش توانایی داوطلبان در به کاربردن مهارت های شنیداری ، نوشتاری ، صحبت کردن و درک مطلب زبان انگلیسی ، توسط موسسه ETS در سرتاسر جهان برگزار می شود . هر سال بیش از یک میلیون نفر در جهان در این آزمون شرکت می کنند که سازمان ETS برای رسیدگی هر چه بهتر به نیازهای تمامی داوطلبان ، امکان ثبت نام و دریافت نتایج آزمون TOEFL و همچنین گزارش نتایج آزمون داوطلبان به موسسات گوناگون را از طریق وبسایت خود به نشانی ets.org ایجاد نموده است .

افرادی که قصد شرکت در آزمون تافل iBT را دارند می بایست ابتدا یک حساب کاربری در سایت ets.org بسازند که در ادامه جهت آگاهی داوطلبان ، نحوه ساختن حساب کاربری و توضیح بخش های مختلف سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تافل ets.org ارائه شده است .



نحوه ساختن حساب کاربری در سایت ets.org
شرکت در آزمون تافل بدون داشتن یک حساب کاربری در سایت ets.org ممکن نیست و داوطلبان می بایست پیش از هر اقدامی به این سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایند . در ادامه راهنمای گام به گام ساختن حساب کاربری در سامانه ETS ارائه شده است .



 نحوه ساختن حساب کاربری در سایت ثبت نام آزمون تافل

مراجعه به بخش آزمون تافل سایت ETS به نشانی ets.org/toefl

کلیک بر روی ETS acount و سپس انتخاب گزینه create an account در صفحه بعد

کلیک بر روی گزینه next  پس از پر کردن فیلدهای ستاره دار به ترتیب زیر :

اطلاعات شخصی Personal Information

نشانی محل زندگی Adress

کد کشور و شماره تلفن  Phone

اطلاعات محل تولد ، زبان مادری و تابعیت Additional Information

 توجه : در صورت تمایل می توانید گزینه خدمات TOEFL search service سامانه ETS را در پایین صفحه فعال کنید . این سرویس با در اختیار قرار دادن مشخصات و محدوده نمره تافل شرکت کنندگان به دانشگاه ها و موسسات پذیرنده مدرک تافل ، کمک می کند تا این موسسات داوطلبانی که مشخصات آن ها با معیارهای تحصیل در آن مرکز تطابق داشته را شناسایی کنند .

انتخاب نام کاربری و رمز عبور

تایید اطلاعات وارد شده توسط داوطلب

فعال کردن حساب کاربری با تایید ایمیل ارسال شده توسط سایت ets.org

بیشتر بخوانید: انتخاب دانشگاه مناسب برای تحصیل در خارج از کشور


 راهنمای تصویری ساختن حساب کاربری در سایت ets.org

  آدرس بخش آزمون تافل سایت ETS را در پنجره مرورگر خود تایپ کنید .







در سمت راست صفحه اصلی سایت گزینه ETS acount را انتخاب کنید .







در پایین صفحه باز شده گزینه create an account را انتخاب کنید .







اطلاعات خواسته شده را در فیلدهای ستاره دار وارد کنید .













در صورت موافقت یا مخالفت با استفاده از خدمات TOEFL search service گزینه مربوطه را انتخاب کنید .







سپس یک نام کاربری و رمز عبور تعیین کرده و یک پرسش امنیتی را برای حساب خود انتخاب کنید .







در صفحه بعد اطلاعات ثبت شده نمایش داده می شود که می بایست در صورت صحیح بودن آن را تایید نمایید .



در آخر سایت ETS ایمیلی جهت اعتبارسنجی برای شما می فرستد که با کلیک بر روی گزینه تعیین شده در ایمیل ، حساب شما فعال می شود .





سایت ثبت نام آزمون تافل ets.org
پس از اتمام فرآیند ساختن حساب در سایت ets.org ، داوطلبان می توانند در پنل کاربری خود نسبت به ثبت نام در آزمون تافل اقدام نمایند . برای این کار با کلیک بر روی Register / Find test centers, Dates در صفحه کاربری خود ، می توان شهر مورد نظر برای شرکت در آزمون را انتخاب نموده و از تاریخ های برگزاری آزمون در مراکز دارای ظرفیت باخبر شد .







حتما بخوانید: زمان برگزاری آزمون تافل


سایت اعلام نتایج آزمون تافل ets.org
حدود 6 روز پس از برگزاری آزمون TOEFL نتایج آن اعلام شده که نمره و نام مراکز انتخابی داوطلبان برای ارسال گزارش نتایج آزمون ، در حساب کاربری آن ها در بخش View scores and score recipients قابل مشاهده است .

پس از برگزاری آزمون داوطلبان می توانند درخواست خود را برای ارسال نتایج به دانشگاه ها و موسسات بیشتر ، در بخش Send additional score reports ثبت نمایند .







بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون تافل




کانال آزمون های زبان خارجی هیوا در راستای اطلاع رسانی آخرین اخبار و تغییرات آزمون های معتبر زبان راه اندازی شده که با عضویت در آن می توانید رویدادهای مربوط به آزمون تافل را پیگیری نمایید . همچنین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند به سوالات شما در رابطه با آزمون TOEFL ، IELTS و دیگر آزمون های زبان پاسخ دهند .






سوالات متداول


1-  سامانه ETS چیست و چه ارتباطی با آمون تافل دارد ؟
 ETS نام موسسه برگزار کننده آزمون تافل بوده که فرآیند ثبت نام ، اعلام نتایج و ارسال گزارش نمره تافل از طریق سامانه ETS انجام می شود و در متن مقاله توضیحات تکمیلی در این زمینه ارائه شده است .




2-  از چه طریق می توان در آزمون تافل ثبت نام کرد ؟
 داوطلبان شرکت در آزمون تافل می بایست با ساختن حساب کاربری در سایت ETS نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند که چگونگی ایجاد این حساب در متن مقاله شرح داده شده است .




3-  چگونه می توان نتایج آزمون تافل را دریافت کرد ؟
 اعلام نتایج آزمون تافل از طریق سایت ETS انجام می شود که در متن مقاله نحوه ساختن حساب کاربری در آن شرح داده شده است .

منبع : سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تافل ets.org
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/w39m
نظرتان را بنویسید