بررسی بهترین سیگارهای الکترونیکی برای ترک سیگار

بررسی بهترین سیگارهای الکترونیکی برای ترک سیگار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
حسام

با ورود سیگارهای الکترونیکی به بازار و تبدیل‌شدن اون به یه روش راحت برای ترک سیگار، استقبال افراد از این دستگاه‌ها روزبه‌روز بیشتر شد. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند که باید بسته به نیاز خود نسبت به خرید دستگاه مورد نیازتان اقدام کنید.

سیگار الکترونیکی

برای این دستگاه‌ها مایع‌های لیکوییدی با طعم‌های متنوعی تولید شده که این دستگاه‌ها را به یک سرگرمی کم‌ضرر و جذاب تبدیل کرده است. این دستگاه‌ها به سه نوع کلی ویپ و پاد و پادماد تقسیم میشن که دستگاه‌های ویپ بیشتر مناسب افرادی است که نیاز به نیکوتین ندارند مثل افراد قلیونی. مایع لیکوئیدی که در ویپ‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد را با عنوان جویس می‌شناسند. جویس‌ها معمولاً نیکوتین بالایی ندارند. دستگاه‌های ویپ نسبت به دستگاه‌های پاد قادر به تولید دود بیشتری هستند. دستگاه‌های پادماد و پاد را می‌توانید برای رفع نیاز خود به نیکوتین تهیه کنید و از آنها استفاده کنید.

دستگاه پاد

اگر می‌خواهید جایگزین مناسبی برای ترک سیگار انتخاب کنید بی شک پاد مناسب‌ترین انتخاب شما خواهد بود. دودی که دستگاه‌های پاد تولید می‌کنند بسیار مشابه دود سیگار است. مایعی که در این دستگاه مورداستفاده قرار می‌گیرد سالت است و نیکوتین سالت‌ها نیز میزان‌های متفاوتی دارد که می‌توانید بسته به نیاز خود آن را انتخاب کنید. دستگاه‌های پاد ظاهر ساده‌تری نسبت به دستگاه‌های پادماد و ویپ دارند و معمولاً دارای نمایشگر نیستند.

دستگاه پادماد

این دستگاه‌ها به دستگاه‌های دوکاره هم مشهور هستند یعنی هم می‌توانید از این دستگاه‌ها در حالت ویپ استفاده کنید و هم در حالت پاد مورداستفاده قرار دهید. دستگاه‌های پادماد را نباید به‌قصد استفاده مداوم آن روی حالت پاد خریداری کنید. این دستگاه‌ها بیشتر مناسب خرید افرادی هستند که می‌خواهند پس از ترک سیگار و جایگزینی آن؛ نیکوتین مصرفی خود را نیز در طول زمان کاهش دهند. می‌توانید این دستگاه‌ها را پس از تهیه مدتی با تهیه سالت روی حالت پاد استفاده کنید و نیاز بدن خود به نیکوتین را برطرف کنید. این دستگاه‌ها اگر مدت طولانی روی حالت پاد مورداستفاده قرار بگیرند سالت ریزی دستگاه زیاد می‌شود و همین موضوع به عملکرد کلی دستگاه نیز آسیب می‌زند. بهتر است اگر قصد تهیه این دستگاه‌ها را دارید پس از مدتی که آن را روی حالت پاد استفاده کردید به‌مرورزمان میزان نیکوتین سالت خود را کاهش دهید و به سمت مصرف سالت‌های نیکوتین 20 بروید و پس از مدتی با تهیه جویس‌ها که از نیکوتین 18 تا 0 در بازار موجود است کم‌کم نسبت به کاهش نیکوتین مصرفی خود نیز اقدام کنید.

پاد ماد یا ویپ پاد

جمع‌بندی

اگر روزانه مقدار زیادی سیگار مصرف می‌کنید و نمی‌توانید از وابستگی خود به نیکوتین کم کنید بهتر است دستگاه‌های پاد را تهیه کنید چون دقیقاً برای همین منظور طراحی و تولید شده‌اند. اگر می‌خواهید به‌طورکلی میزان وابستگی خود به نیکوتین را هم کم کنید بهتر است سراغ دستگاه‌های پادماد بروید تا به‌مرورزمان و با استفاده آن روی حالت ویپ از نیکوتین مصرفی خود نیز بکاهید.

برای تهیه مایع این دستگاه‌ها حتماً از مایع‌های لیکوئیدی اورجینال استفاده کنید. برندهای متفرقه‌ای که در بازار با قیمت‌های کمتر موجود است از ترکیبات شیمیایی تولید می‌شود و بسیار برای سلامت مضر است. نیکوتین موجود در جویس و سالت‌های اورجینال از ریشه گیاه تنباکو استخراج می‌شود و می‌توان با خیال آسوده از آنها برای هدفی که دارید یعنی ترک سیگار و قلیان استفاده کنید.

لینک مرجع https://jacigari.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KWrY
نظرتان را بنویسید