تاریخ کنکور کاردانی فنی حرفه ای

تاریخ کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که متفاضی نام نویسی و پذیرش در رشته های با آزمون مقطع کاردانی فنی حرفه ای هستند باید پس از ثبت نام و انتخاب رشته محل های مورد نظر ، برای آزمون ورودی این مقطع آماده شوند . کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 احتمالا در بازه زمانی تیر ماه برگزار خواهد شد .




کنکور کاردانی هر ساله به منظور پذیرش علاقه مندان به تحصیل در رشته های فنی و حرفه ای برگزار می شود . پذیرش رشته های ارائه شده این مقطع به دو صورت بدون آزمون و با آزمون انجام می شود . فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای و کاردانش که واجد شرایط پذیرش این مقطع هستند می توانند در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنند .

پذیرش رشته های بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1400 بر اساس سوابق تحصیلی و پذیرش رشته های با آزمون بر اساس نمره و رتبه داوطلبان انجام می شود . بنابراین داوطلبان متقاضی رشته های با آزمون می بایست با اطلاع از زمان دقیق برگزاری کنکور کاردانی ، برنامه مطالعه خود را تعیین و برای شرکت در آزمون آماده شوند . از این رو به منظور آگاه سازی داوطلبان ، در ادامه این مقاله زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 را ارائه داده ایم .



زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400
 ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای هر ساله زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود . معمولا در هر دوره از پذیرش کاردانی پیوسته سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری این آزمون جزئیات پذیرش این مقطع را تعیین کرده و به متقاضیان اعلام می کنند . داوطلبان رشته های بدون آزمون دقت داشته باشند که برای پذیرش نیازی به حضور در جلسه آزمون کاردانی ندارند .



 با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 ، با توجه به رویه عادی برگزاری این آزمون در طی سال های اخیر ، پیش بینی می شود کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 نیز در بازه زمانی اوایل تا نیمه های تیر ماه برگزار شود .





کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 ، احتمالا نیمه تیر ماه برگزار شود



 داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از آخرین اخبار کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 ، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا عضو شوند . خاطر نشان می شود داوطلبان باید چند روز پیش از برگزاری ازمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و همراه داشته باشند .

حتما بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای





مشاوره زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400
 داوطلبانی که در رشته های کنکور کاردانی سال 1400 نام نویسی کرده و قصد شرکت در آزمون را دارند باید دقت داشته باشند که در روز آزمون بهتر است که نیم ساعت الی 1 ساعت پیش از آغاز امتحان در حوزه امتحانی خود حاضر شوند تا از اضطراب و استرس ناشی از تاخیر و ... جلوگیری کنند .



 هم چنین متقاضیان کنکور کاردانی فنی حرفه ای سال 1400 باید دقت داشته باشند که برای حضور در جلسه آزمون ، علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون به برخی مدارک دیگر نیز نیاز دارند . داوطلبان باید در روز آزمون مدارک شناسایی خود من جمله کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار خود را همراه داشته باشند .



 لازم به ذکر است ثبت نام و پذیرش تمامی رشته های کاردانی فنی حرفه ای دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون انجام می شود . بنابراین به داوطلبان توصیه می شود علاوه بر کنکور کاردانی برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز ثبت نام کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد









اگر پس از مطالعه مقاله زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 ، سوالی درباره تاریخ ثبت نام این آزمون دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .












سوالات متداول


1-  کنکور کاردانی فنی حرفه ای چه زمانی برگزار خواهد شد ؟
 زمان برگزاری این آزمون از سوی سازمان سنجش تعیین شده و به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2-  آیا داوطلبان رشته های بر اساس سوابق تحصیلی هم نیاز به حضور در جلسه آزمون را دارند ؟
 خیر . همانطور که در این مقاله اشاره شده است این دسته از داوطلبان نیازی به حضور در جلسه آزمون را ندارند .




3-  چه زمانی باید کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی را دریافت کرد ؟
 همانطور که در این مقاله اشاره شده داوطلبان باید چند روز پیش از برگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند .

منبع : تاریخ کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rAm4
نظرتان را بنویسید