نقدی گذرا بر فیلم سینمای مردن در آب مطهر

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
fariba-pas
دانلود فیلم مردن در آب مطهر
دانلود فیلم مردن در آب مطهر جدیدترین ساخته برادران محمودی با کیفیت عالی و به صورت قانونی و حلال در این مطلب برای علاقه مندان به سینما و فیلم های ایرانی پیشنهاد میگردد. این فیلم که بازی درخشان و تحسین شده علی شادمان مورد توجه مخاطبان قرار گرفته یکی از فیلم های حاضر در مهمترین رویداد سینمایی کشور بود. فیلم سینمایی “مردن در آب مطهر” به نویسندگی و کارگردانی “نوید محمودی” و تهیه کنندگی “جمشید محمودی” ساخته شده است. برادران محمودی با عاشقانه “چند متر مکعب عشق” وارد سینما و برای این فیلم موفق به کسب سیمرغ بهترین فیلم و کارگردانی در بخش نگاه نو در جشنوار فجر نیز شدند. همچنین این دو برادر فیلم ” شکستن همزمان بیست استخوان” را نیز در کارنامه خود دارند که شما می توانید از این سایت دانلود کنید.

دانلود سریال قورباغه

خلاصه داستان فیلم مردن در آب مطهر
داستان این فیلم مضمونی اجتماعی و عاشقانه دارد که به مسائل جوانان مهاجر می پردازد. علی شادمان در نقش جوان مسلمانی است که برای مهاجرت به اروپا باید مسیحی شود. و این اتفاق در ادامه قصه را با چالش‌های زیادی مواجه می‌کند. وی که عاشق شده با بحران شدیدتری مواجه شده و در صدد خروج از این بحران است.

عوامل تولید فیلم مردن در آب مطهر
نویسنده و کارگردان : نوید محمودی
تهیه‌کننده : جمشید محمودی
مدیر فیلمبرداری : مرتضی غفوری
تدوین : نیما جعفری جوزانی
صدابردار : محمد شاهوردی
طراح صحنه : مهدی موسوی
طراح چهره پردازی : محمود دهقانی
طراح لباس : شبنم اصغری
دستیار کارگردان و برنامه ریز : سیاوش رمضان لو
منشی صحنه : فائزه گرکانی
مدیر تولید : هادی حیدری
بازیگران فیلم مردن در آب مطهر :
سوگل خلیق علیرضا آرا – علی شادمان – فاطمه شکری – ندا جبرائیلی – متین حیدرنیا – صدف عسگری – علیرضا مهران – امیررضا رنجبران – خیام وقار – پیمان مقدمی – فرید اسحاقی – محیا رضایی – مهتاب جعفری – فاطمه میرزایی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yVmg
نظرتان را بنویسید