آینده شغلی و میزان درآمد رشته فیزیوتراپی چگونه است؟

آینده شغلی و میزان درآمد رشته فیزیوتراپی چگونه است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
فرصت های کسب درآمد برای کارشناس فیزیوتراپی
یک فیزیوتراپیست با همه افراد از جمله کودکان ، جوانان ، سالمندان ، نوزادان ، زبان باردار ، افراد معلول و … در ارتباط است و برنامه های درمانی را برای رفع مشکلات بیماران و توانبخشی آن ها به اجرا در میاورد.
دانشجویان رشته فیزیوتراپی در دوران تحصیل خود مهارت های زیادی را یاد می گیرند که در آینده شغلی و درآمدی که خواهند داشت ، تاثیر گذار است .برای کسب درآمد فیزیوتراپی می توان در بیمارستان ها ، درمانگاه ها ، سازمان بهزیستی ، هلال احمر ، کلینیک های توانبخشی ، مراکز سالمندان ، باشگاه های ورزشی و … مشغول به کار شد.
البته به جز موارد گفته شده ، تاسیس کلینیک خصوصی نیز یکی از مزیت های تحصیل در این رشته است زیرا در اکثر رشته های پیراپزشکی مانند پرستاری ، مامایی ، هوشبری ، اتاق عمل و … امکان تاسیس مطب شخصی فراهم نیست و این یک فرصت شغلی ویژه برای دانش آموختگان فیزیوتراپی محسوب می شود.
مطمئنا هر چه قدر مهارت و تجربه تان افزایش یابد ، به همان نسبت با فرصت های شغلی بهتری روبرو می شوید و در نتیجه درآمد بهتری هم کسب می کنید.
شما عزیزان میتوانید جهت دریافت مشاوره تخصصی در زمینه بازار کار و میزان درآمد مشاغل مختلف از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

در یک جمع بندی کلی ، آینده شغلی و میزان درآمد فیزیوتراپی برای فارغ التحصیلان آن تضمین شده است و حتی این شغل ، یکی از پردرآمد ترین مشاغل ایران و جهان می باشد و جای نگرانی در خصوص بازار کار آن وجود ندارد.
حداقل درآمد کارشناس فیزیوتراپی
درآمد فیزیوتراپی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود و در محدوده مشخصی قرار ندارد. محل کار کارشناس فیزیوتراپی ، دولتی یا خصوصی بودن محل فعالیت ، تجربه کاری ، میزان تحصیلات ، مهارت و توانایی ها ، نوع برخورد با بیماران و … همگی در تعیین درآمد فیزیوتراپی نقش دارند.
اگر یک متخصص فیزیوتراپی مطب و کلینیک شخصی نداشته باشد و فقط در مراکز درمانی و بیمارستان ها فعالیت کند ، می تواند متوسط درآمد ماهانه 2/5 الی 4 میلیون تومان بر اساس تجربه و تخصصی که دارد ، کسب کند که البته در مراکز درمانی خصوصی میزان درآمد از مراکز دولتی بیشتر است هم چنین ممکن است بعضی از فیزیوتراپیست ها در منزل هم به درمان و توانبخشی بیماران بپردازند که می تواند به درآمد آن ها اضافه شود.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KwMR
نظرتان را بنویسید