چه فوایدی شما را به سمت لیزر کردن موهای زائد میکشاند؟

چه فوایدی شما را به سمت لیزر کردن موهای زائد میکشاند؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

قبل از اینکه به سراغ تفاوت میان دستگاه لیزر و فناوری لیزر بپردازیم باید توضیحی درباره بهترین دستگاه لیزر داد تا مراجعه کنندگان به مرکز لیزر در رشت با اطلاعات به روز به امر لیزر بپردازند .

اصولا بهترین دستگاه لیزر دستگاهی است که مخاطبان آن بتوانند بهترین تاثیر را از آن دستگاه بگیرند ، به طور مثال لیزر الکساندر یک لیزر خوب و مفید میباشد ولی برای افرادی که رنگ پوستهای تیره و موهای کفت و ضخیم دارند ، نمیتواند تاثیر خاصی داشته باشد ، بنابراین هنگامی که به یک مرکز لیزر در رشت مراجعه میکنید سعی کنید با مشاوره یک متخصص مجرب بهترین دستگاه را برای پوست خود شناسایی کنید و فقط به شنیده هاغیر علمی توجه نکنید .

حال به تفاوت فناوری لیزر و دستگاه لیزر میپردازیم ، فناوری یا تکنولوژی لیزر از دستگاه لیزر متفاوت است ، دستگاه لیزر به کمک فناوری و تکنولوژی موجود در خود امر لیزر را انجام میدهد ، تکنولوژی لیزر همان خاصیت فیزیکی پرتو نوری است که با طول موجهای مختلف موهای زائد را از بین میبرد ، به طور مثال فناوری لیزر الکساندریت دارای طول موج 755 نانومتر است، و برای اینکه یک دستگاه حرفه ای عمل کند نه تنها فناوری به کار رفته در دستگاه لیزر مهم است بلکه سایر سیستمهای دستگاه باید دقیق و حرفه ای باشد،  مثلا  باید به یک دستگاه خنک کننده مجهز باشد یا اینکه باید دید دستگاه توانایی پرتاب چند شات یا شلیک را دارد و بسیاری از موارد دیگر .

در مرکز لیزر در رشت شما میتوانید با مشاوره قبل از انجام لیزر به بهترین دستگاه هایی که مناسب پوست و مو شما میباشد ، لیزر انجام دهید .

سایت پاسخ تو همواره منتظر پیشنهادات شما مخاطبان گرامی میباشد ، تا بتواند بهترین اطلاعات را در زمینه های گوناگون به شما عزیزان ارائه دهد.ویژگی های مرکز لیزر در رشت

1-دارا بودن مجوزهای لازم:

یک مرکز لیزر باید تمامی مجوزهای لازم درجهت انجام امر لیزر را داشته باشد تا مراجعین با خیال آسوده به امر لیزر بپردازند.در مرکز لیزر در رشت کلینیکها و مراکز لیزر تمامی اجازه ها و مجوزهای مربوط به این امر را دارا میباشند.

2- حضور پزشک متخصص:

در مرکز لیزر در رشت ، ویزیت و معاینه قبل ار لیزر توسط متخصص و دکتر پوست و مو انجام میگیرد و تمامی مراجعه کنندگان قبل از لیزر از مشاوره تخصصی بهرمند میگردند.

3-حضور تکنسین های دوره دیده :

در این مراکز لیزر تکنسینهای دوره دیده با تخصص های ویژه به فعالیت میپردازند ، و نکته مهمی که وجود دارد به لحاظ اینکه لیزر یک امر تخصصی است نباید زیر دست افرادی که تخصص دقیقی در این مورد ندارند بروید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EAR4
نظرتان را بنویسید