انتخاب رشته تخصصی دانشگاه آزاد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
انتخاب رشته تخصصی دانشگاه آزاد 99
انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز همانند سراسری در دو ترم مهر وبهمن انجام میگیرد و شما متقاضیان عزیز میتواند به دو صورت با آزمون و بدون آزمون اقدام به ثبت نام نمایید. انتخاب رشته در رشته های با آزمون و بدون آزمون هر کدام شرایط جداگانه دارد که شما میتوانید با ورود به سامانه azmoon.org دفترچه مربوط به هر یک از این رشته ها را دانلود کرده و مطالعه نمایید و در صورت دار بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
با توجه به این که شرکت در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ملزم به پرداخت هزینه می باشد ، متقاضیان می بایست پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 برای انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند . به منظور شرکت علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد ، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری درج شده که داوطلبان با استفاده از این کد می توانند نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اقدام نمایند . متقاضیان پس از وارد شدن به سامانه انتخاب رشته و درج اطلاعات خواسته شده می توانند متناسب با گروه آزمایشی امتحانی خود حداکثر 100 رشته محل را از بین رشته محل های مندرج در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 انتخاب نمایند . هم چنین داوطلبانی که علاوه بر گروه ازمایشی اصلی ( تجربی ، ریاضی ، انسانی ) در گروه آزمایشی فرعی ( هنر و زبان ) نیز ثبت نام و در آزمون مربوطه شرکت کرده اند می توانند کد رشته محل های مربوط به رشته امتحانی دوم را نیز در بین 100 انتخاب خود درج کنند .

جهت اطلاع از انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، زیر گروه تجربی – ریاضی – انسانی -هنر و زبان ، انجام انتخاب رشته اصولی و دقیق با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید
9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب


زمان و نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 99

پیش از آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی 99 در هفته اول اردیبهشت ماه ، دفترچه راهنمای انتخاب رشته در اواخر فروردین ماه منتشر می شود. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری اعم از دوره های روزانه ، نوبت دوم (شبانه) ، پردیس خودگردان و مشترک دانشگاه ها ، دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی شده اند با دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می توانند از تمامی شرایط و ضوابط ، مدارک مورد نیاز ، نحوه صحیح انتخاب رشته در سامانه مربوط به آن و همچنین روش گزینش نهایی داوطلبان آگاهی کسب نمایند.


خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما ر ا با نحوه انتخاب رشته در مقاطع کاردانی و دکتری آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام به صورت حضوری انجام نخواهد گرفت.
منبع : راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rroW
نظرتان را بنویسید