راهکاری برای داشتن چشمانی زیبا با مژه های پر پشت

راهکاری برای داشتن چشمانی زیبا با مژه های پر پشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

بهتر است بدانید که کاشت مژه ای که در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها انجام می شود با کاشت مژه در کلینیک های زیبایی بسیار متفاوت است. شما اگر در آرایشگاه کاشت مژه انجام دهید ، باید هر 3 تا 4 هفته برای ترمیم مجدد اقدام کنید یعنی این روش کاشت به صورت موقت است. اما در کاشت مژه کلینیک های زیبایی ، دقیقا مثل کاشت ابرو و کاشت مو ، به روش دائم انجام می گیرد و مژه حالت طبیعی و رشد خود را حفظ می کنند.

کاشت مژه در سالن های زیبایی با استفاده از مژه های مصنوعی به صورت تک تا و چسب مخصوص انجام می شود که ماندگاری آن به نوع و برند مژه و مهارت متخصص بستگی دارد. جسن استفاده شده برای اکستنشن مژه معمولا از جنس موی انسان است و استفاده از موی مصنوعی ، ابریشمی و موی حیوان توصیه نمی شود چرا که حساسیت چشم و یا پوست برای شما ایجاد می کند.

در مطلبی دیگر از سایت پاسخ تو بهترین مرکز کاشت مژه در تهران را معرفی کرده ایم پیشنهاد میکنیم این مطلب را نیز مطالعه بفرمائید.

مدل های اکستنشن مژه در مرکز اکستنشن مژه در تهران
بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران
در بهترین مرکز و سالن های زیبایی اکستنشن مژه در تهران ، اکستنشن مژه به روش های مختلفی انجام می گیرد که هر کدام از این مدل ها برای چشمانی با فرمهای مختلف ، متناسب است.

مژه کلاسیک (کاشت تک به تک مژه)
اگر میخواهید مژه با ظاهری طبیعی داشته باشید ، بهترین انتخاب برای شما روش کلاسیک است. در روش اکستنشن مژه کلاسیک ، یک تار از مژه مصنوعی روی یک تار از مژه طبیعی شما قرار میگیرد و ظاهری طبیعی به چشمان شما می دهد.

مژه والیوم (سه بعدی)
در روش اکستنشن مژه والیوم انتهای چند تار مژه به وسیله چسب به هم متصل می گردد و این محل اتصال یا همان فن ها روی یک تار مژه طبیعی شما قرار میگرد

اسپایکی
اکستنشن مژه به روش اسپایکی ترکیبی ار روش های کلاسیک ، والیوم و مگا والیوم است. در این روش ، مژه ها وزنی ندارند و بسیار سبک هستند

مگا والیوم
اکستنشن مژه به روش مگا والیوم ، از نظر حجمی ، پرپشت تر از اکستنش والیوم است و برای کسانی که مژه های کم پشتی دارند ، این روش توصیه می شود.

هیبریدی
اکستنشن مژه به روش هیبریدی ترکیبی از دو روش والیوم و کلاسیک است که سبک تر از والیوم و سنگین تر از کلاسیک می باشد.

سوالات متداول
آیا اکستنشن مژه همان کاشت مژه طبیعی است ؟

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5O6v
نظرتان را بنویسید