تعمیر کولر گازی شارپ

تعمیر کولر گازی شارپ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

تعمیرات کولرگازی شارپ از آن دست کارهایی است که انجام صحیح و بایسته آن صرفاً به دست کارشناسان این حوزه امکان پذیر است. از این رو قویاً توصیه می گردد انجام تعمیرات مرتبط با این دستگاه، صرفاً به دست افرادی صورت پذیرد که مهارت، تجربه و تخصص این کار را دارند. در غیر اینصورت این احتمال وجود دارد که اشکال و خرابی پیش امده در کولرگازی اسپلیت مرتفع نشود و بصورت نامحسوس در دستگاه پایدار بماند.

https://www.tehranservic.com/sharp-air-conditioner-repair/

تعمیر کولر گازی شارپ

تعمیر کولر گازی شارپ به دلیل پیچیدگی های خاص این دستگاه لازم است توسط متخصصان انجام شود. کولرگازی شارپ دارای قطعات بسیاری است و تعمیر آن اگر توسط افراد غیرحرفه ای انجام شود آسیب های بسیاری را برای دستگاه در پی دارد. از خرابی های رایج کولرگازی می توان به نشتی آب، عدم خنک بودن باد کولرگازی، خرابی قطعات داخلی، کثیفی فیلتر، روشن و خاموش شدن خودکار دستگاه، باد نداشتن کولرگازی و… اشاره کرد. در صورت مواجه شدن با این مشکلات در راستای تعمیر کولرگازی لازم است به واحد تعمیر لوازم خانگی شارپ مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

عیب یابی و تعمیرات تخصصی کولرگازی شارپ

 

  • روشن نشدن کولرگازی شارپ (خراب بودن کلید اصلی)
  • روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (خرابی خازن راه انداز کمپرسور)
  • روشن نشدن کولرگازی شارپ (قطع بودن سیم‌های رابط کولرگازی)
  • روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (خراب بودن ترموستات)
  • روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (قطعی مکرر اورلود)
  • رفع اشکال روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور در مرکز تعمیرات کولرگازی شارپ ( قطع بودن فاز یا نول اصلی کمپرسور)
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور (قطع‌بودن فاز یا نول اصلی فن)
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور(خرابی کلید فن)
  • رفع اشکال روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور در مرکز تعمیر ات کولرگازی شارپ (خرابی کمپرسور)
  • روشن نشدن کولرگازی شارپ (احتمالاً دستگاه برق ندارد و یا دوشاخه یا سیم رابط کولر معیوب است)
  • رفع اشکال روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور در مرکز تعمیر کولر شارپ (خرابی خازن راه انداز موتور فن)

تعمیر کولر گازی شارپ در محل

تعمیر کولر گازی شارپ در محل به جهت رفاه و آسایش بیشتر کاربران راه اندازی شده است. با استفاده از سرویس در محل دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به نمایندگی نخواهید داشت. از مزایای سرویس در محل کولرگازی شارپ می توان به عدم نیاز به جابه جایی و حمل و نقل دستگاه اشاره کرد.

از دیگر مزایای سرویس در محل می توان به امکان مشاهده ی تمام مراحل تعمیر و ارتقاء قطعات توسط کاربران اشاره کرد. برای استفاده از این امکان در قدم اول لازم است به وبسایت رسمی نمایندگی شارپ مراجعه کرده و درخواست خود راثبت کنید. پس از طی مراحل و تماس کارشناسان ما تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام شده و خدمات را ارائه می کند.

نمایندگی کولر گازی شارپ در ایران

نمایندگی کولر گازی شارپ در ایران ، مجموعه ای است که با هدف بهبود خدمات حوزه فروش و تعمیر کولرگازی راه اندازی شده است. این مرکز که تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کند، تمامی سرویس های مورد نیاز کاربران در زمینه فروش و تعمیرات این محصول را به متقاضیان ارائه می دهد. مدیریت این مرکز، برای این که جهت دهی منظم و یکپارچه ای به فعالیت ها و خدمات ارائه شده بدهد، گامی بسیار موثر برداشته است.

به این ترتیب که هریک از اقدامات مربوط به فروش و تعمیرات در نمایندگی کولر گازی sharp در پارتی مجزا انجام می گردد. کارکنان هریک از این واحدها از مهارت و تخصص بالایی در حوزه کاری خود برخوردار بوده و تلاش می کنند رضایت کاربران را جلب نمایند. واحدهای فروش و تعمیرات نمایندگی کولر گازی شارپ در ایران ، به آخرین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا مجهز شده اند و از این رو، سرویس دهی آنها مطابق با استانداردهای جهانی می باشد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ

نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در مرکز سخت افزار ایران، جمعی از زبده ترین تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی و تهویه مطبوع را استخدام کرده و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا را نیز در اختیار آنها قرار داده است. به همین دلیل تعمیر انواع کولر گازی و اسپلیت در این مرکز، در سطح کیفی و تخصصی بالایی انجام شده و کاربران می توانند از ترمیم محصول شان اطمینان کامل داشته باشند.

مشکلاتی همچون بروز صداهای ناهنجار، کاهش سرما، خنک نکردن، باد گرم کولر گازی، نشت گاز، بوی نامطبوع، خاموش شدن یا روشن نشدن و … مهم ترین مواردی هستند که در واحد تعمیرات کولر گازی نمایندگی شارپ بررسی و تعمیر می گردند. گفتنی است این مرکز در جهت راحتی هرچه بیشتر کاربران، خدمات تعمیر کولر گازی در محل را نیز به آنها ارائه می دهد. نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ جهت اطمینان خاطر مشتریان عزیز و جلب رضایت آنها، تمامی خدماتش را با ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه کرده است.

خدمات تعمیر کولر گازی شارپ

اقداماتی همچون تعمیر برد، تعمیر کمپرسور، تعمیرات کندانسور، تعمیر تخصصی سنسور، تعمیر ترموستات، تعمیر و تعویض فن، ترمیم مدارهای معیوب، تعویض خازن های آسیب دیده، ترمیم پنل های داخلی و خارجی، تعمیر دکمه ها و بدنه، رفع ارورهای کولر، ترمیم مشکلات عملکردی، تعمیرات در محل و … بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر کولر گازی شارپ به شمار می روند.

همکاران ما همچنین با نصب و راه اندازی انواع مدل های کولر شارپ و شارژ گاز این محصول، در خدمت کاربران محترم می باشند. گفتی است خدمات تعمیر کولر گازی sharp با گارانتی معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه هستند و شما عزیزان می توانید هرگونه مشکل یا ایراد احتمالی را به بهترین شکل پیگیری کنید.

خدمات تعمیرات تخصصی کولرگازی شارپ

  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (تنظیم نبودن ترموستات)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (نیم‌سوز شدن موتور فن)
  • رفع اشکال کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر در مرکز تعمیرات کولرگازی شارپ (کثیفی فیلتر خروجی هوا)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر مسیر (مسدود بودن ورودی هوا)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (خرابی یاتاقان های محور فن
  • داغ شدن موتور یا کمپرسور کولرگازی
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن (معیوب بودن موتور فن)
  • سرمای بیش از حد کولر و اتومات نشدن کولر
  • برق داشتن بدنه کولر (وجود اشکال در کمپرسور و یا فن، خازن ها و یا سیم های رابط)
  • قطع شدن فیوز مخصوص کولر و یا فیوز برق منزل با قرار دادن کلید قدرت کولر بر حالت ON
  • اتصالی کوتاه با روشن کردن موتور فن و یا کمپرسور در کولر
  • رفع مشکل گرم بودن باد خروجی کولر در مرکز تعمیرات کولرگازی شارپ

نصب کولر گازی شارپ در منزل

کاربرانی که کولر گازی شارپ را خریداری کرده اند و درخواست نصب کولر گازی شارپ در منزل را دارند می توانند از طریق تماس با نمایندگی شارپ درخواست خود را ثبت نمایند. ایمن سازی جایگاه، شیب مناسب لوله ها، نصب صحیح اتصالات الکتریکی، پیوند دادن صحیح لوله ها، گزینش جای درست برای پنل خارجی و …. ، در نصب کولر گازی شارپ اهمیت ویژه ای دارند. در وقع اگر این نکات به دقت رعایت نشوند، بی گمان مشکلاتی در عمکلرد دستگاه ایجاد شده و شما را دچار درد سر خواهد کرد.

تعمیرکاران کولر گازی در نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ ، فرایند نصب را با استفاده از دستگاه های با کیفیت و مترقی ، چیره دستانه و بی نقص انجام می دهند. جهت نصب کولر گازی در محل ، سرویس کار به منزل شما اعزام شده و نصب پایه های دستگاه را انجام می دهد. پس از اطمینان از استواری پایه ها، پنل درونی را نصب و لوله و اتصالات مربوطه را نیز وصل می کند. سپس پنل خارجی در محیطی به دور از تابش مستقیم نور آفتاب و به نوعی که هوا در آن جریان داشته باشد، نصب خواهد شد. افرادی که علاقه مند به تعمیرات کولر گازی شارپ هستند می توانند مقاله ی مارا در ارتباط با آموزش نصب کولر گازی مطالعه نمایند.

شارژ کولر گازی شارپ

شارژ کولر گازی شارپ نیز یک فرایند مهم و موثر است که در نمایندگی تعمیرات شارپ انجام می شود. البته این عملیات در محل مورد نظر کاربران انجام شده و نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نیست. برای شارژ کولر گازی، باید اول روش شارژ مشخص گردد که این مساله بستگی به مدل کولر و ظرفیت آن دارد. به طور کلی همه انواع کولر گازی و تهویه مطبوع، از گازهای فریونی مانند R22-R410A-R407A استفاده می کنند. برای شارژ کردن کمپرسور، یا از ترازو استفاده می شود و یا گیج مانوفیلد. البته روش دیگری هم برای این کار وجود دارد که برای انجام دادن آن از آمپرمتر استفاده می شود. تشخیص این که کدام روش برای شارژ کولر گازی شارپ مناسب تر است، مساله ای است که نیاز به مهارت بالایی داشته و تنها تعمیرکاران با تجربه قادر به تشخیص درست آن هستند.

عیب یابی کولر گازی شارپ

عیب یابی قدم اول در تعمیر کولر گازی شارپ است که باید حتما توسط متخصصان انجام شود. اگر عیب یابی به درستی انجام شود عیوب دستگاه برطرف نخواهد شد و تعمیر بی نتیجه خواهد ماند. عیب یابی باید حتما توسط تعمیرکار متخصص انجام شود زیرا هرگونه دست کاری و اقدام ناآگاهانه برای تعمیر کولرگازی منجر به خرابی ها یبیشتر آن خواهد شد. انجام سرویس های به موقع و تعویض قطعات فرسوده ی کولرگازی از مهم نکاتی هستند که طول عمر مفید دستگاه را افزایش داده و کیفیت اولیه را به دستگاه باز می گرداند. تعویض قطعات اگر توسط افراد بی تجربه انجام شود به سایر قطعات دستگاه آسیب وارد می کند و همین امر باعث عدم کارکرد درست دستگاه خواهد شد. به همین دلیل برای تعمیر کولر گازی شارپ لازم است حتما به مرکز رسمی تعمیر کولر گازی شارپ مراجعه کنید.

سرویس کولر گازی شارپ

یکی از مواردی که تا حد زیادی در فرایند تعمیر کولر گازی شارپ تاثیر گذار است، سرویس این دستگاه است. کولر گازی دارای فیلترهایی است که به مرور زمان و در اثر تجمع چربی و گرد و خاک مسدود می شوند. از طرفی، ممکن است لوله های دستگاه گیر و گرفت هایی داشته باشند و مانع از کارکرد درست آن شوند. همچنین ممکن است دستگاه نیاز به شارژ گاز داشته و یا دچار نشتی شده باشد. همه این موارد، در سرویس کولر گازی مشخص می شوند و به راحتی می توان آنها را برطرف نمود.

وقتی پس از مدتی قصد راه اندازی مجدد و استفاده از کولرگازی خود را دارید، باید حتما آن را سرویس کنید تا موارد مذکور شناسایی و برطرف شوند. کارشناسان نمایندگی شارپ پس از حضور در محل مورد نظر شما و بررسی دستگاه، فیلترها را به خوبی شسته و تمیز می کنند. آنها سپس کویل ها را نیز شستشو می دهند و در صورت نیاز دستگاه به گاز اضافی، فرایند شارژ را انجام می دهند. به این ترتیب، تمامی مشکلات احتمالی کولرگازی شناسایی خواهد شد و شما می توانید به بهترین شکل و بدون هیچ ایرادی از آن استفاده کنید.

مناطق دوازده گانه استان البرز شامل هشتگرد و شهرک صنعتی هشتگرد، شهرک صفا دشت ، شهرک صنعتی بهارستان ، مهرشهر ، نظرآباد و شهرک صنعتی نظراباد ، ماهدشت ، محمد شهر ، گوهردشت ، جهانشهر ، منظریه ، عظیمیه و اسلام آباد ، فردیس ، کلاک و … می شوند. کادر فنی تعمیر کولر گازی شارپ در کرج  ، به تمامی این مناطق خدمات رسانی کرده و شرایط بسیار راحتی را برای کاربران ایجاد می کنند.

نمایندگی شارپ شرق تهران (فرجام و پیروزی) ، نماینگی شارپ در غرب تهران (ستارخان ) نمایندگی شارپ شمال تهران (ولیعصر)  نمایندگی شارپ در جنوب تهران(امیرآباد) آماده خدمت رسانی به همشریان تهرانی در زمینه تعمیرات کولر گازی شارپ در تهران می باشد.

تعمیر لوازم خانگی شارپ

تعمیر لوازم خانگی شارپ به دلیل بهره مندی این واحد از مجرب ترین متخصصان با سرعت و کیفیت بسیار بالایی انجام می شود. انواع لوازم خانگی شارپ در این واحد قابل تعمیر می باشد. محصولات لوازم خانگی شارپ شامل کولرگازی، لباس شویی، یخچال و ظرفشویی می باشد. تعمیر لوازم خانگی شارپ با گردآوری تیمی مجرب توانسته است هر خدماتی که مورد نیاز کاربران است را به بهترین شکل ممکن ارائه کند.

دسترسی این واحد به مدرن ترنی تجهیزات و امکانات سبب شده تا فرآیند تعمیر به بهترین شکل ممکن اعمال شود. تعویض قطعات فرسوده ی این لوازم خانگی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده توسط این واحد است. در راستای کارکرد بهتر لوازم خانگی قطعات مستهلک این دستگاه ها در این واحد با نمونه های اورجینال جایگزین خواهد شد. تعمیر کولر گازی شارپ از تخصصی ترین سرویس های عرضه شده توسط این واحد می باشد.

نمایندگی شارپ

نمایندگی رسمی شارپ تمام خدمات تخصصی مرتبط با محصولات کمپانی خود را به شما ارائه می کند. دو هدف همیشگی این نمایندگی مجاز حمایت از مشتری و حفظ تعهدات می باشد. نمایندگی شارپ در دو بخش به حمایت از مشتریان می پردازد اول بخش فروش و دیگری خدمات پس از فروش است. فروش انواع محصولات شارپ در این نمایندگی انجام می شود. محصولات شارپ در این نمایندگی به صورت اورجینال عرضه می شوند. در زمینه ی فروش مشاوران ما آماده اند تا بهترین اطلاعات را به شما ارائه کنند، این مشورت به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری برای خرید دستگاه داشته باشید. همان طور که می دانید خدمات پس از فروش شامل گارانتی می باشد

تعمیرات شارپ با استفاده از متخصصان و کارشناسان مجرب در این مرکز انجام می شود. لازم به ذکر است که متخصصان این واحد توانایی لازم و کافی برای تعمیر انواع محصولات شارپ را دارند. استفاده از مجهز ترین تکنولوژی های دنیا در این واحد ها روند تعمیر را به صورت قابل توجه سرعت بخشیده است.

کارشناسان و مهندسان حاضر دراین واحد تمام امور تعمیر را با بالاترین سطح کیفی ارائه می کنند. لازم به یادآوری است که تعویض قطعات انواع محصولات شارپ در این واحد با اطلاع و رضایت مشتریان انجام می شود.

تعمیر کولر گازی شارپ بصرفه است یا خرید کولر گازی شارپ؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا کولر گازی ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان تهران سرویس با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر اسپیلت شارپ و تعمیر کولر گازی شارپ شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر کولر گازی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض کولر گازی شارپ به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تکنسین های متخصص تهران سرویس قادر به ارائه انواع تعمیرات اسپیلت شارپ و همچنین تعمیرات داکت اسپیلت شارپ هستند. بنابراین امکان تعمیر کولر گازی شارپ شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض کولر گازی و خرید دستگاه جدید نمی باشد.

هزینه تعمیر کولر گازی شارپ

هنگامی که کولر گازی شما عملکرد مناسبی ندارد و اینکه به کلی از کار می افتد مهمترین دغدغه شما هزینه تعمیر کولر گازی شارپ می باشد. هزینه تعمیرات کولر گازی بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید.اما کلیه تعمیرات کولر گازی در تهران سرویس مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی شارپ در تهران با هزینه های منصفانه و با بهترین کیفیت انجام می شود.

 در چه مواقعی کولر گازی شارپ نیاز به شارژ گاز دارد

به طور کلی کولر گازی شما در ۳ حالت نیازی به شارژ گاز دارد:

  1. کولر تازه نصب‌شده و نو است.
  2. سیستم کاملاً فاقد گاز می‌باشد. (شارژ گاز کامل)
  3. سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد (شارژ گاز تکمیلی)

اگر به طور کامل منبع کولر گازی شما خالی از هر گونه گاز باشد نیاز به شارژ گاز کامل دارید یعنی به یک کپسول کامل شارژ گاز نیاز دارید اما اگر مقداری از قبل در درون مخزن گاز موجود باشد شما برحسب مقدار گاز خالی شده نیاز به شارژ گاز دارید که شارژ گاز تکمیلی گویند در این حالت تعمیرکاران کولر گازی با دستگاه گیج مقدار گاز باقی مانده را اندازه گیری می کنند و برای مابقی تخلیه شده شارژ گاز انجام می شود

گاهی وجود نشتی های بسیار کم به مرور زمان منجر به کم شدن میزان گاز می شود. وقتی چنین اتفاقی می افتد بهتر است ابتدا بررسی کنید که چرا کمبود گاز در کولر گازی اتفاق افتاده است (بر اثر وجود نشت ییا دلایل دیگر) و ابتدا این مشکل را برطرف کنید و بعد اقدام به شارژ گاز کولر گازی شارپ و تعمیر کولر گازی شارپ کنید. شارژ گاز کولر گازی  می تواند فقط در مواقع مورد نیاز و زمانی که لزومش هست انجام شود اما خیلی وقتها در هر بار سرویس سالیانه این شارژ انجام می شود

علائم کمبود شارژ گاز کولر گازی شارپ

کم شدن مقدار گاز کولر گازی خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور پیوسته و مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.

قیمت شارژ گاز کولر گازی شارپ

تعیین قیمت شارژ گاز کولر گازی شارپ به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی تواند براورد کاملی از قیمت کند. انجام شارژ گاز به موقع کولر گازی از دیگر خسارات و تعمیرات کولر گازی شارپ جلوگیری میشود

۱ – ممکن است لوله های کولر گازی یا داکت اسپیلت شارپ شما دارای نشتی باشند پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز کولر گازی نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

۲ – مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز کولر گازی شارپ شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به شارز گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند

۳ – ممکن است در حین انجام کار دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد که هر کدام از این موارد می تواند در قیمت شارژ گاز کولر گازی و داکت اسپیلت شما تاثیر گذار باشد

۴ – نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در کولر گازی شارپ ممکن است گاز دستگاه شما از نوع R22 و یا R410 باشد

 نشتی کولر گازی شارپ از چه محل‌هایی اتفاق می‌افتد؟

معمولا نشتی مبرد در محل‌هایی که مهره وجود دارد، محل‌هایی که لوله به دستگاه متصل می‌گردد و یا محل‌هایی که در لوله‌ها جوش داده شده است اتفاق می‌افتد، که می‌بایست قبل از شارژ گاز مجدد توسط تکنسین مجرب رفع نشتی گردد .

– مشکلاتی که معمولا در اثر نشتی در کولر گازی رخ می‌دهد:

  • سرمایش نامناسب
  • بالا رفتن هزینه مصرف انرژی (هزینه برق مصرفی)
  • خرابی کمپرسور و یا سوختن سیم پیچ‌های آن

جهت رفع ایراد و شارژ گاز کورگازی شارپ می‌بایست ثبت درخواست تعمیرات کولر گازی شارپ را انجام دهید.تا در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه شما رفع گردد

کد خطا کولر گازی شارپ

کد خطا کولر گازی شارپ

EE  قفل شدن کلید‌ها

E0 اختلال در عملکرد پمپ آب

E1 فشار بالای کمپرسور

E2 کمپرسور دچار یخ زدگی شده است

E3 فشار پایین کمپرسور

E4 دما بالای کمپرسور

E5 خرابی کمپرسور

E6 اختلال در عملکرد انتقال

E8 خرابی فن داخلی

E9 اختلال در جریان آب

FF ارتباطات کنترلی متصل خراب شده است

F0 اختلال در عملکرد سنسور فضای داخلی

F1 اختلال در عملکرد سنسور اواپوراتور

F2 اختلال در عملکرد سنسور کندانسور

F3 اختلال در عملکرد سنسور فضای خارجی

F4 اختلال در عملکرد سنسور هوای خروجی

F5 اختلال در عملکرد سنسور فضا روی صفحه نمایش

تعمیر کولر پنجره ای شارپ:

کولر گازی پنجره ای شارپ نوع دیگری از تولیدات کمپانی شارپ است که در ظرفیت های 18000 و 24000 و معمولاً در مناطق گرمسیری کاربرد دارد و از ویژگی های بارز آن می توان به قابلیت پرتاب چهارجهته و برخورداری از کمپرسور و فناوری تروپیکال با گرید انرژی B اشاره کرد.

هر گونه خرابی و تعمیر و همچنین نصب و جابجایی انواع کولر پنجره ای شارپ را به ما بسپارید.کولر های پنجره ای که در بسیاری از مناطق که امکان لوله کشی و نصب پنل داخلی برایشان امکان پذیر نیست بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. هران سرویس با سابقه بسیار زیاد در تعمیر کولر گازی پنجره ای شارپ آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

تعمیر کولر ایستاده شارپ:

این کولرها بیشتر در مکان های بزرگ اداری و مساجد و شرکتها و جاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. کولرهای گازی ایستاده میتسوبیشی کولرهای قدرتمندی هستند. اگر به تعمیر کولر ایستاده شارپ نیاز پیدا کردید فقط یک تماس با اعزام سرویسکار کولر فاصله دارید.

خرید قطعات کولر گازی شارپ:

اگر شما برای کولر گازی خود نیاز به قطعه اصلی داشتید کافیست با تهران سرویس تماس حاصل نمایید .تهران سرویس تامین کننده قطعات کولر گازی در سراسر ایران قطعه در خواستی را در کمتری زمان ممکن برای شما مشتریان عزیز ارسال خواهد کرد.

راهکارهای افزایش طول عمر کولرگازی های شارپ:

به جرات می توان گفت که، نحوه ی استفاده کاربر از کولر گازی نقش تعیین کننده ای در میزان نیاز او به تعمیرات کولرگازی شارپ دارد. به منظور افزایش طول عمر دستگاه بهتر است که همواره میزان برق ورودی به دستگاه را کنترل کنید و حتما از دستگاه های محافظ استفاده نمایید، همچنین توجه داشته باشید که کولر را تمام وقت با نهایت قدرتش روشن نکنید و حتما در فواصل زمانی معین به آن استراحت دهید. از طرفی باید به خاطر داشته باشید که هرگز به طور هم زمان از کولر آبی و گازی در یک مکان استفاده نکنید، زیرا عملکرد این دو دستگاه با هم کاملا متفاوت است و استفاده ی هم زمانشان می تواند باعث خرابی هر دو دستگاه شود.

فراموش نکنید که فیلتر ها و توری های کولرگازی را همواره تمیز نگه دارید و هر ۳۰ روز یک بار آنها را شست و شو دهید. در اجرای تنظیمات کولرگازی نیز باید محتاط باشید و هرگز در حالت روشن، حالت گرمایش و سرمایش کولرگازی را تغییر ندهید. اکیدا توصیه می نماییم که با مشاهده ی هر گونه اختلالِ هر چند ناچیز، هرگز خودسرانه برای تعمیر دستگاه اقدام نکنید و در هنگام نصب نیز از تجربه و تخصص یک متخصص ماهر کمک بگیرید و اصول کلی دفترچه های راهنما را رعایت نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MLRm
نظرتان را بنویسید