هزینه نام نویسی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

هزینه نام نویسی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

افرادی که تصمیم به شرکت در پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری 1400 از جمله دانشگاه غیر انتفاعی دارند باید برای کامل کردن ثبت نام و انتخاب رشته خود هزینه تعیین شده برای نام نویسی در دانشگاه غیر انتفاعی را پرداخت کنند و کارت اعتباری ثبت نام خود را تهیه کنند.

 

 

داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی هستند به دو طریق می توانند وارد این دانشگاه شوند، یکی از طریق ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه غیرانتفاعی و نیز از طریق پذیرش بدون آزمون.

متقاضیان تحصیل بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ می توانند در زمان مقرر به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 و انتخاب رشته های مناسب و مورد علاقه شان، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

 

طبق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی بهمن 1400 از تاریخ 14 آذر آغاز شده و تا 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت

 

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی بهمن 1400

 

داوطلبان ورودی مهر و بهمن ۱۴۰۰ دانشگاه غیر انتفاعی باید هزینه تعیین شده از سوی سازمان سنجش را برای نام نویسی در این دانشگاه ها پرداخت کنند و با تهیه کارت اعتباری روند ثبت نام خود را تکمیل کنند. در ادامه این مقاله هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهر و بهمن 1400 را ارائه داده ایم.

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

لازم به ذکر است که طبق اطلاعیه سازمان سنجش، ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه های غیر انتفاعی سال 1400 مشابه سال های گذشته بوده و به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبان موظفند با خرید کارت اعتباری ثبت نام به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش، با سریال تهیه شده وارد سامانه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی شوند.

 

با توجه به اینکه هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر سال 1400 به میزان 54,800 تومان بوده و طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ۱۴۰۰ به میزان 54,800 تومان می باشد.

 

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400 به میزان 54,800 تومان می باشد.

 

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته در رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی را دارند، موظف اند که پیش از اقدام به انتخاب رشته، ابتدا دفترچه انتخاب رشته را مطالعه نمایند.

 

بیشتر بخوانید: دانلود دفترجه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی

 

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400

لینک پرداخت هزینه همزمان با آغاز ثبت نام این دانشگاه ها در سایت سازمان سنجش فعال خواهد بود. داوطلبان باید پیش از ثبت نام ابتدا با پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر ۱۴۰۰، کارت اعتباری ثبت نام را تهیه کنند و با سریال مندرج در کارت وارد سامانه ثبت نام شوند.

 

معمولا هر ساله هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مقداری به نسبت سال گذشته افزایش می یابد. با توجه به اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر سال جاری هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400 به میزان 54800 هزار تومان تعیین شده است.

 

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر ۱۴۰۰ به میزان 54800 هزار تومان تعیین شده بود.

 

لازم به ذکر است به محض اعلام هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی را دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام، مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

 

 

 

 

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما را در مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 یاری کنند. آخرین و جدیدترین اخبار دانشگاه های بدون کنکور در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

تاریخ 1 آذر 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه دارد.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی به چه میزان است؟

✔️ هزینه ثبت نام این دانشگاه در هر دوره متفاوت بوده و از سوی سنجش مشخص می شود که به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ هزیته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی از چه طریقی باید پرداخت شود؟

✔️ داوطلبان باید برای پرداخت هزینه وارد سایت سازمان سنجش شوند که جزئیات میزان هزینه و زمان پرداخت آن در مقاله توضیح داده شده است.



 

3- ✔️ چه زمانی باید هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی را پرداخت کرد؟

✔️ همانطور که در مقاله توضیح داده شده است، داوطلبان باید پیش از ثبت نام هزینه را پرداخت کرده و کارت اعتباری ثبت نام خود را دریافت کنند.

منبع : هزینه نام نویسی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2YWj
نظرتان را بنویسید