سئو تضمینی: کلاهی که نباید سرتان برود

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Majid
انتخاب یک شرکت سئو یا فرد ارائه دهنده خدمات سئو برای افرادی که برای اولین بار قصد سرمایه‌گذاری در این حوزه از دیجیتال مارکتینگ را دارند کار دشواری است. هرکدام از این شرکت‌ها تعرفه‌ سئو متفاوتی ارائه می‌دهند و هرکدام دلایلی بیان می‌کنند که آن‌ها را برای سئوی سایت خودتان انتخاب کنید. در این میان شرکت‌هایی هم هستند که ادعا می‌کنند خدمات سئوی تضمینی ارائه می‌کنند. به عبارت دیگر به شما تضمین می‌دهند که در تعدادی از کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل یا حتی رتبه اول گوگل خواهید رسید و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، هزینه دریافتی را پس خواهند داد.

مربی بدنسازی را تصور کنید که به شما تضمین رسیدن به وزن مشخصی را می‌دهد. دونده دو و میدانی را در نظر بگیرید که مربیش به او تضمین قهرمانی در المپیک بدهد. آیا تضمین دادن در چنین شرایطی منطقی و عقلانیست؟ آیا این مربی از شرایط رقبا و تمرینات آن‌ها آگاهی دارد؟ آیا کسب رتبه به تلاش خود ورزشکار ارتباطی ندارد؟ این دو مثال به خوبی بیانگر غیرمنطقی بودن ضمانت‌های ارائه شده توسط برخی از شرکت‌های سئو است.

در نگاه اول، به نظر می‌رسد که باید شرکتی را برای سئو سایت انتخاب کرد که چنین تضمینی به شما می‌دهد. اما در واقعیت، سئوی تضمینی نشانه‌ای است که باید شرکت دیگری را برای کارتان انتخاب کنید. در ادامه چند دلیل مختلف برای این مساله بیان خواهیم کرد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8jGj
نظرتان را بنویسید