مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان دکتری که دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل یکی از انتخاب های آنان بوده و تراز بالاتر از حدنصاب این دانشگاه را به دست آورده اند ، پس از اعلام نتایج انتخاب رشته به مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 1400 دعوت شده و می بایست اطلاعات زمان و مکان برگزاری برگزاری مصاحبه ، مدارک مورد نیاز و ... اعلام شده توسط این دانشگاه را مطالعه نمایند .





سازمان سنجش نتایج انتخاب رشته داوطلبان را در دهه دوم شهریور ماه اعلام کرده و کلیه داوطلبانی که دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را در فرم انتخاب رشته دکتری خود آورده اند و براساس کارنامه ، نمره آن ها بالاتر از حدنصاب دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شده باشد می توانند در مصاحبه دکتری این دانشگاه شرکت کنند .

بعد از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش ، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اطلاعیه مصاحبه دکتری 1400 را منتشر خواهد کرد . در این اطلاعیه اطلاعات مهمی مانند : زمان دعوت به مصاحبه ، جزئیات نحوه ارزیابی تخصصی شامل مصاحبه حضوری و آزمون کتبی ( درصورت اعلام ) ، مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ، محل برگزاری مصاحبه ، جزئیات ملاک امتیاز دهی بر اساس سوابق آموزشی و پژوهشی و همچنین آزمون های زبان مورد قبول این دانشگاه اطلاع رسانی می شود .

از آنجا که اطلاع دقیق از زمان و چگونگی برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 1400 به داوطلبان کمک می کند خود را به بهترین نحو برای این رویداد مهم آماده نمایند ، در ادامه جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 1400 شرح داده شده است .



اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 1400
مصاحبه از داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال 1400 دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، پس از ثبت نام اینترنتی، به صورت مجازی اقدام نمایید. 

– مرحله دوم آزمون در دانشگاه صنعتی بابل، بر اساس بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی می‌باشد.

– نمره نهائی داوطلب، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور به قرار زیر میباشد:
٪50 نمره آزمون کتبی (مرحله اول) + ٪20 سوابق آموزشی، پژوهشی + ٪30 امتیاز مصاحبه

– از آنجا که به دلیل شیوع بیماری کووید-19 مصاحبه سال 1400صرفا به صورت مجازی برگزار میگردد، ارسال فرم اعلام مشخصات فردی و سوابق آموزشی، پژوهشی داوطلب (resume) و سایر مدارک آموزشی و پزوهشی از طریق سیستم آموزشی گ ستان الزامی است. همچنین در فرآیند ثبت نام در سیستم گلستان نیز قابل استخراج میباشد. قابل ذکر است کسری مدارک متقاضی در فرایند مصاحبه تأثیرگذار بوده و منجر به‌عدم کسب نتایج دلخواه میگردد.

– به داوطلبان توصیه میشود بنا به درخواست گروه و دانشکده مربوطه علاوه بر بارگذاری مدارک و مستندات در سایت آموزشی گلستان، نسخه‌های فیزیکی یا الکترونیکی مستندات آموزشی و پژوهشی، نمره زبان و پایان نامه های خود را به هرنحو که اعلام می گردد در اختیار گروه مربوطه قرار دهند. اطلاع رسانی در این خصوص از طریق گروه و دانشکده به متقاضی انجام میگردد.

– درصورت مواجهه با مشکل در مرحله بارگذاری اطلاعات مربوط به مدرک زبان بر روی سیستم گلستان، از انجام این مرحله صرف نظر نمایید و مدرک زبان خود را در فایل مستندات آموزشی یا پژوهشی بگنجانید.

– همچنین برای احراز هویت داوطلب، اصل مدارک زیر برای روز مصاحبه الزامی می‌باشد. که از طریق تیم مصاحبه کننده کنترل میگردد.



مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل


کنترل مدارک داوطلب (به شرح زیر)، قبل از ورود به مرحله مصاحبه:

1- اصل شناسنامه و کارت ملی

2- اصل گواهی فراغت دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد (ذکر معدل) به همراه ریز نمرات هر دو دوره (در صورتی که داوطلب در زمان ثبت نام آزمون، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد بوده، علاوه بر آن، اصل گواهی معدل رسمی از دانشگاه محل تحصیل نیز الزامی است. (دانشجویان سال آخر دانشگاه صنعتی بابل، از تحصیلات تکمیلی دانشکده خود، گزارش 281 را از سیستم گلستان، درخواست نمایند.)همچنین داوطلبانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند می‌باید اصل مدرک کاردانی خود را نیز به همراه داشته باشند. به همراه داشتن اصل گواهی تایید ریزنمرات به همراه مدرک دانشنامه –اصلی- تحصیلی الزامی است.

3- بارگذاری کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری 1400و انتخاب رشته

4- متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان لازم است اصل گواهی برای وضعیت استخدامی عضو هیات علمی رسمی-با تایید بالاترین مقام مسئول- و حکم کارگزینی محل خدمت (برای داوطلبین متقاضی سهمیه مربی) خود را به صورت پستی به آدرس دانشگاه ارسال نمایند.

5- ارائه مدرکی که نشانگر وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان باشد (برای داوطلبین سهمیه رزمندگان)

6- گواهی ثبت نام غیرحضوری آزمون نیمه متمرکز دکتری –پس از ثبت نام و بارگذاری مدارک در پورتال سیستم آموزشی گلستان

برای ثبت نام غیر حضوری، از طریق سیستم آموزشی گلستان عمل نمایید:

شماره ملی داوطلب = گذر واژه /////// شماره داوطلبی+ = 31شناسه کاربری ////// >— ورود به سیستم http://golestan.nit.ac.ir

به طور مثال: داوطلبی با شماره داوطلبی، 23456 با شناسه کاربری 3123456 و گذرواژه کد ملی خود وارد می‌گردد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qKpp
نظرتان را بنویسید