1.نوع اول یک پرسش متداول ساده است، چیزی شبیه به این . اینها اغلب مراکز کمکی، با بسیاری از سوالات متداول مردم، اطلاعات مفید ارائه شده، و مستندات برای همه موضوعات هستند. اینها عالی هستند، اما من به طور کلی آنها را بخشی از بازاریابی محتوا نمی دانم. این صفحات پست های وبلاگی نیستند که بتوانید آن ها را تبلیغ کنید، و در حالی که محتوای همیشه سبز مفیدی هستند، معمولاً به طور صریح به سایت مورد نظر یا خدمات آن مرتبط هستند.
بهترین افزونه های پرسش های متداول (FAQ) وردپرس

ذخیره سازی
0
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
لینک مرجع
https://webkima.com/best-faq-plugins/
ShortURL as
Linkp.ir
مطلب قبلی
بهترین منابع رایگان آموزش Adobe XD
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر