شیطان پرستی چیست

شیطان پرستی چیست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
وقتی بخواهیم انواع مذاهب موجود در دنیا را بررسی کنیم می بینیم که می توانیم آن ها را در دو گروه کلی مذاهب الهی و غیرالهی تقسیم بندی کنیم. مذاهب الهی آن هایی هستند که سرچشمه خدایی دارند و خداوند با فرستادن پیامبران خود این مذهب ها را به مردم عرضه داشته. اما مذاهب غیر الهی سرچشمه ای از خداوند ندارند.

یکی از این مذاهب شیطان پرستی می باشد. در این مقاله به سوال شیطان پرستی چیست پاسخ می دهیم و در همین راستا به معرفی انواع فرقه های آن و انواع نماد ها و علامت های آن ها می پردازیم. و به شما می گوییم که این علامت ها هر کدام چه معنایی دارند.



شیطان پرستی چیست
گفتیم یکی از مذاهب غیر الهی شیطان پرستی می باشد. حال این سوال پیش می آید که شیطان پرستی چیست. شیطان پرستی در عبارت به معنای پرستش شیطان به جای خداوند است. شیطان پرستان ابلیس یا شیطان و هر موجود و روح اهریمنی را عبادت می کنند. کلمه شیطان از شطن می آید که به معنی هر موجود طغیان گر و مخالف می باشد. این موجود می تواند انسان، حیوان و یا جن باشد.

فعالیت گروه های شیطان پرستی در ایران به صورت مخفیانه می باشد و بیش تر به صورت پارتی ها و مهمانی های شبانه جوانان را به سم خود می کشند. در این مهمانی ها انواع مشروبات الکلی و مواد مخدر مصرف می شود و پسران و دختران رابطه جنسی آزاد و بدون قید و بند با هم دارند. این افراد بیش تر طرفدار موسیقی متال هستند که ناشی از آشفتگی ذهنی آن ها می باشد.

شیطان پرستی تفکری تازه و نوظهور نمی باشد و بررسی ها نشان می دهد ریشه ای هزار ساله دارد. می توان گفت منشا آن از پرستش خداوند خیر و شر در پیشینیان می باشد. اولین بار واژه شیطان پرستی در کتاب « تکذیب یک کتاب » از توماس هاردینگ در سال 1565 بیان شد. او این واژه را علیه مارتین لوتر استفاده کرده بود. این واژه رواج پیدا کرد تا اینکه در قرن 17 و 18 در کشورهای اروپایی به صورت یک رسم درآمد و به مخالفت با ادیان ابراهیمی می پرداختند.

سرمایه داران یهود و فراماسون ها کمک بسیاری به ترویج این تفکر کردند. در قرن 19 میلادی اشراف زادگان انگلیسی که عضو گروه های فراماسونری بودند شیطان پرستی را با رهبری سر فرانسیس داشو با باشگاه آتش جهنم در شهر لندن گسترش دادند. با تلاش این افراد این تفکر تا آمریکا هم گسترش پیدا کرد. سرمایه دارانی که از شیطان پرستی حمایت می کردند از قاچاقچیان و تولید کنندگان مشروبات الکلی و مواد مخدر بودند و مراکز فساد داشتند.

حتما بخوانید: اعتیاد به الکل











نماد های شیطان پرستی
در بخش دوم از مقاله شیطان پرستی چیست می خواهیم به بررسی معنای علائم شیطان پرستی بپردازیم. اگر به علامت شیطان پرستی توجه کنیم متوجه می شویم که ترکیبی از صهیونیسم و شیطانیسم می باشند. نمادهای شیطان پرستی لزوما معنی و منشا یکسانی ندارند زیرا مردمان سرزمین های مختلف با توجه به فرهنگ ها و آئین های خود آن ها را تغییر داده اند. نمادها ابزار بسیار قوی برای نفوذ به افکار عموم هستند. به همین دلیل شیطان پرستان تلاش زیادی دارند برای اینکه نماد ها و علائم ادیان دیگر را به خود نسبت دهند.

برای مثال نماد بافومت که یک بز است که عرفان کابالا گرفته شده است. همچنین به جانور شاخدار یوحنا در کتاب مکاشفات یوحنا شبیه می باشد. علائم شیطان پرستی هرکدام معنای خاص و ویژه خود را دارند که بسیاری از آن ها برگرفته از نمادهای تفکرات دیگر هستند و یا ترکیبی از آن ها می باشند.

همانطور که گفتیم وقتی به این نمادها توجه کنید رگه هایی از یهودیت را در آن ها خواهید دید. در بخش دیگر مقاله شیطان پرستی چیست به معرفی نمادهای شیطان پرستی می پردازیم و به اختصار توضیح می دهیم که هرکدام چه معنایی دارند.

حتما بخوانید: علت علاقه به رابطه جنسی خشن


علائم شیطان پرستی
در بخش سوم مقاله شیطان پرستی چیست می خواهیم به معرفی علامت شیطان پرستی بپردازیم.

بافومت : اولین نماد شیطان پرستی که می خواهیم معرفی کنیم بافومت است که نماد اصلی شیطان پرستی می باشد. این نماد تشکیل شده است از یک ستاره پنج پر، بز و کلمه لویاتان که به زبان عبری نوشته شده است. این نماد نشان دهنده خدا اهریمنی و نماد شیطان است.

ستاره پنج پر ( پنتاگرام ) برعکس : ابتدایی ترین نماد شیطان پرستان می باشد. شیطان پرستان از این نماد برای احضار روح استفاده میکنند. استفاده از این ستاره میان شیطان پرستان و بت پرستان این است که شیطان پرستان دو راس را به سمت بالا قرار می دهند و بت پرستان یک راس.

بز : بز را به دلیل سرسختی و اتکا به خودی که دارد نماد شیطان قرار می دهند. مدت هاست که خدایان جنسی و بوالهوس را با نماد بز نشان می دهند. این نماد در هر حالتی مربوط به شیطان پرستی می باشد حتی اگر یک دایره دور آن باشد.



نمادهای مرگ و میر : این تصاویر را در میان شیطان پرستان زیاد می بینیم که نمادی برای مادی گرایی می باشند و تاکید دارد این زندگی تنها زندگی می باشد که ما داریم.

بز طلسم ستاره پنج پر ـ بز مندس : این علامت را از ترس و سردرگمی مسیحیان گرفته اند. این نماد از سوی گروه های شیطان پرستی و غیب گویی ارزشمند است. الیفاس لوی غیبگوی مسیحی نیمه دیوانه بود که این بز دو جنسه را با نمادهای دیگر شهوانی تزیین کرد.

تصاویر فاشیستی : در کتاب اربابان هرج و مرج از نوشته موینهان از زبان لاوی،موسس کلیسا شیطان، نقل شده است که ابعاد فاشیسم برای شیطان پرستان هم کاربرد دارد.

صلیب وارونه : این علامت در دوران مدرن به یک علامت ضد مسیحی تبدیل شده است و شیطان پرستان از آن استفاده می کنند.

ماه

هگزاگرام

شیطان پرستی لوی

خون آشامی

اودجات یا چشم همه چیز بین

چشم اژدها

صلیب شیطانی

صلیب تائو

حتما بخوانید: انرژی منفی چیست
گروه های مختلف شیطان پرستی
در بخش آخر از مقاله شیطان پرستی چیست به معرفی انواع گروه های شیطان پرستی می پردازیم. شیطان پرستان را به دو گروه کلی تقسیم می کنند که عبارتند از :

شیطان پرستی فلسفی :

این گروه را به آنتوان شزاندر لاوی نسبت می دهند که موسس کلیسای شیطان می باشد. لاوی نویسنده انجیل شیطانی است و آن را بنیانگذار شیطان پرستی لاوی می خوانند. از نظر لاوی شیطان فرمانروای زمین می دانند. لاوی تحت تاثیر تفکرات نیچه فیلسوف غربی و سایرین می باشد. از نظر لاوی شیطان یک موجود مثبت بود و تعالیم کلیسا را مسخره می کرد و در نظرش خود او خدا بود.

شیطان پرستی دینی :

در این گرایش یک قانون ماورا طبیعی وجود دارد که یک یا چند خدای شیطانی وجود دارد یا این خدایان به وسیله شیطان شناخته می شوند. این خدایان هم می توانند ذهنی باشند و هم می توانند از الهه های مصر و بین النهرین انتخاب شده باشند. تمام فرقه های شیطان پرستی که وجود دارند از یک قانون مشترک پیروی می کنند که آن هم این است که خود شخص را در اولویت قرار می دهند.

گروه دیگر شرپرستانی هستند که در پی رواج فساد و فحشا و ابتذال های جنسی هستند. این افراد یک دنیای تاریک را تصور می کنند که که هیچ امید به زندگی در آن وجود ندارد. به همین دلیل شیطان پرستی را دنیای تاریک می گویند. یکی از عقاید رایج آن ها خودکشی می باشد. شیطان پرستان خودکشی را بهترین راه برای رسیدن به حقیقت می دانند.

در ادامه بخوانید: جلوگیری از راه های دردناک خودکشی
کلام آخر

متاسفانه بسیاری از نماد ها و آیین های شیطان پرستی در حال حاضر به گوش نوجوانان و کودکان رسیده و آن ها را نسبت به این موضوع کنجکاو کرده و در برخی مواقع تاثیر روانی زیادی بر روی آن ها می گذارد. بنابراین لازم است که برای جلوگیری از ترویج شیطان پرستی فرهنگ سازی شده و اطلاعات درستی به افراد انتقال یابد.













سوالات متداول


1- شیطان پرستی چیست؟
شیطان پرستی در عبارت به معنای پرستش شیطان به جای خداوند است که در متن مقاله شرح و توضیح کامل آن ارائه شده است.




2- نماد های شیطان پرستی چیست؟
اگر به علامت شیطان پرستی توجه کنیم متوجه می شویم که ترکیبی از صهیونیسم و شیطانیسم می باشند که در متن مقاله شرح داده شده است.




3- گروه های مختلف شیطان پرستی چیست؟
شیطان پرستان را به دو گروه کلی شیطان پرستی فلسفی و شیطان پرستی دینی تقسیم می کنند که در متن مقاله شرح داده شده است.

منبع : شیطان پرستی چیست
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kp4K
نظرتان را بنویسید