دانشگاه مالک اشتر خوبه ؟

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
دانشگاه صنعتی مالک اشتر با برخورداری از توانمندیها و قابلیت‌های علمی و فنی لازم سازماندهی فعالیت‌های پژوهشی – آموزشی مجموعه‌های آکادمیک، ایجاد ارتباط سیستماتیک با مراکز علمی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور، انجام پروژه‌های تحقیقاتی در حوزه‌های کاربردی – توسعه‌ای – بنیادی، گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی پژوهش محور و دوره‌های تخصصی کوتاه مدت تکنولوژی محور و نیز دوره‌های کاردانی و کارشناسی خاص برای تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور، توسعه اطلاع‌رسانی و انفورماتیک، ساماندهی امر جذب و انتقال تکنولوژی و خدمات علمی و فنی با تشکیل آزمایشگاه‌های آکرودیته (معتمد)، ساماندهی امر استانداردسازی محصولات صنعتی، تشکیل انجمن‌های علمی و… در سطح کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در ادامه به پاسخ سوال دانشگاه مالک اشتر خوبه یا نه ؟ میپردازیم.
دانشگاه صنعتی مالک اشتر یکی از دانشگاه‌های وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران است.دانشگاه صنعتی مالک اشتر با هدف اجرای پروژه‌های تحقیقاتی خاص ملی و آموزش و تربیت کارشناسان و کادر ویژه مورد نیاز صنایع و مراکز تحقیقاتی کشور در سال 1363 با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت فرهنگ و آموزش عالی تأسیس گردید.
در ابتدا مرکزیت دانشگاه صنعتی مالک اشتر در شاهین شهر اصفهان قرار داشت تا اینکه در سال 1378 بمنظور توسعة دوره‌های آموزشی تحصیلات تکمیلی پژوهش محور و تعامل آموزش و پژوهش در صنایع مورد نظر که عمدتاً در تهران مستقر بودند مرکزیت دانشگاه از شاهین شهر به تهران انتقال یافت.
دانشگاه صنعتی مالک اشتر به عنوان یکی از زیر مجموعه های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فعالیت می نماید.هدف آن تحقیقات در پروژه های خاص در بخش های مهندسی و صنعتی است و مرکزیت آن در شهر اصفهان است.
امروزه یکی از دانشگاه های پرطرفدار برای دانشجویان می باشد که البته شرایط قبولی دانشگاه مالک اشتر و مصحابه دانشگاه مالک اشتر متفاوت است.از جمله دانشگاه هایی است که پس از قبولی و تحصیل در این مجموعه آینده شغلی خوبی خواهید داشت و امکان استخدام شما در سازمان های وابسته به وزارت دفاع یکی از دانشگاه‌های وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.
شرایط قبولی دانشگاه مالک اشتر به دو بخش تقسیم می شود.که یک بخش شرایط عمومی است که شامل شرکت در کنکور و کسب رتبه مجاز چند برابر ظرفیت است. برای اطلاع از رتبه قبولی در دانشگاه مالک اشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید . بهرحال با رتبه کنکور در مرحله انتخاب رشته داوطلبان باید دانشگاه مالک اشتر را انتخاب نمایند.البته:
این انتخاب باید به نحوی باشد که انتخاب های دیگر بر این دانشگاه سایه نیندازد و در جای دیگری قبول شوید.
اما بخش دوم هنگامی است که نتایج نهایی انتخاب رشته منتشر می شود و افرادی که شرایط قبولی دانشگاه مالک اشتر را داشته اند تا چند برابر ظرفیت این دانشگاه به مصاحبه حضوری دعوت می شوند. برای اطلاع از لیست رشته های مالک اشتر روی بیشتر کلیک کنید. بیشتر...
تاریخ مصاحبه در کارنامه یا در سایت دانشگاه درج خواهد شد و شما پس از کسب اطلاع باید در روز مصاحبه در واحد دانشگاهی تعیین شده حضور داشته باشید.در غیر این صورت و غیبت شما موجب می شود مردود شوید و دیگر نتوانید به این دانشگاه راه یابید.
بهتر است قبل از رفتن برای مصاحبه از موضوعات مصاحبه و آزمون ها آگاهی نسبی پیدا نمایید.خود را در فضای آموزش و یادآوری مسائل عقیدتی و سیاسی قرار داده و با پرسش از خبرگان و دیدن برنامه های تلویزیونی مرتبط و کتاب های بینش اسلامی اگر موضوعاتی را فراموش کرده اید به خاطر آورید.
اگر در مصاحبه ها و آزمون های داخلی این دانشگاه پذیرفته شوید می توانید به تحصیل در این دانشگاه ادامه دهید و شرایط مصاحبه حضوری در ذیل توضیح داده شده است.
اینکه دانشگاه مالک اشتر خوبه یا نه ؟ این دانشگاه شاید از نظر اعضای هیات علمی بسیار بالا نباشد اما در زمینه پژوهش بهترین امکانات را در اختیار دانشجو قرار می­‌دهد. حتی در بسیاری از رشته‌­ها مثل هوافضا و مکانیک جزو رشته‌­های برتر کشور است. دانشگاه مالک اشتر با تمام مزایا و شرایط خاص خود یک فرصت شغلی دیگر برای داوطلبان است. اگر شرایطش را دارید از این فرصت به­ خوبی استفاده کنید.
به گزارش از پایگاه خبری مشرق نیوز دانشگاه مالک اشتر مقطع کارشناسی ندارد از این رو دانشجویان این دانشگاه بیشتر گرایش پژوهشی دارند.وی شاخص استاد به دانشجو در مالک اشتر را 10 به 11 عنوان کرد واین وضعیت شرایط خوبی فراهم می کند تا استاد برای هر دانشجو فرصت کافی قرار دهد. از این رو سطح علمی باعث شده تا وزارت دفاع دانشجویان برتر دانشگاه مالک اشتر را به استخدام خود دربیاورد.
برای اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه مالک اشتر اینجا کلیک کنید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pxDX
نظرتان را بنویسید