راهنمای ثبت نام کنکور ارشد 1400

راهنمای ثبت نام کنکور ارشد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 در بازه زمانی مشخصی صورت گرفته و سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای داوطلبان را از مهلت در نظر گرفته شده آگاه می کند . متقاضیان می بایست در این بازه زمانی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را پشت سر گذارند .
سال گذشته فرایند ثبت نام این آزمون از 16 آذر ماه آغاز و تا 25 آذر ماه ادامه داشت که پیش بینی می کنیم امسال هم شاهد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 در نیمه دوم آذر ماه باشیم .
هر چند این بازه زمانی فرصت کافی برای تکمیل مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 را در اختیار داوطلبان قرار می دهد اما گاها با متقاضیانی مواجه هستیم که به دلایل مختلف از این مرحله جا مانده و به دنبال راهی برای اعلام علاقه مندی خود می باشند .
سازمان سنجش برای حل مشکل این دسته از داوطلبان ، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 را چند روزی تمدید کرده و از طریق سایت خود اطلاع رسانی می کند . لازم به ذکر است با توجه به افزایش روزافزون متقاضیان ، احتمالا شاهد مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 هم خواهیم بود که معمولا در اسفند ماه صورت گرفته و آخرین فرصت برای ثبت نام جاماندگان می باشد .
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wDqJ
نظرتان را بنویسید