کاهش صندلی های الکترونیکی آزمون MHLE 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی ، با توجه به ضرورت اجرای پروتکل رعایت فاصله گذاری اجتماعی در برخی از حوزه های امتحانی آزمون MHLE از تعداد صندلی های الکترونیکی کاسته و همزمان آزمون کاغذی برگزار می شود .

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت ، اعلام کرده است : با توجه به شرایط فعلی و بر اساس رصد وضعیت ابتلا و انتقال کرونا ویروس جدید در کشور و ضرورت اجرای پروتکل های مربوطه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، ممکن است تا اطلاع بعدی در برخی از حوزه های الکترونیک از تعداد صندلی های الکترونیک کاسته و همزمان، آزمون به صورت کاغذی نیز برگزار شود .

در این صورت، تعدادی از داوطلبان به صورت تصادفی انتخاب و به روش کاغذی آزمون خواهند داد .

بر اساس برنامه زمانی آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت ( MHLE ) در سال 99 ، تعداد 5 آزمون در روزهای 2 مرداد ، 13 شهریور، 10 مهر ، 20 آذر و 16 بهمن 99 برگزار خواهد شد .

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت ( MHLE ) دارای 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل ( 30 پرسش درک مطلب شنیداری ، 40 پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و 30 پرسش درک مطلب نوشتاری ) و 100 نمره ( بدون نمره منفی ) است .

با توجه به افزوده شدن حوزه های جدید ، این داوطلبان در صورت تمایل می توانند در بازه های زمانی اعلام شده در جدول ( همزمان با ثبت نام داوطلبان جدید ) به سایت مراجعه و در صورت وجود ظرفیت ، محل برگزاری آزمون خود را تغییر دهند (پیوند Edit Registration Form) در غیر این صورت ، نیاز به اقدامی ندارند .

منبع : کاهش صندلی های الکترونیکی آزمون MHLE 99
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MGQm
نظرتان را بنویسید