انجام پایان نامه دکتری در موسسه آسان پی اچ دی

انجام پایان نامه دکتری در موسسه آسان پی اچ دی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمد

چند نکته برای انتخاب موضوع کارشناسی ارشد و دکتری

پروسه انتخاب موضوع باید توسط دانشجو بسیار جدی گرفته شود. در بسیاری از موارد انتخاب یک موضوع خوب می تواند هم در انجام پروپوزال و پایان نامه در مقطع ارشد و دکتری کمک کند و هم اینکه مقالات خوبی از آن موضوع استخراج می گردد.

 بسیار دیده شده که در ابتدا دانشجو و همچنین استاد راهنما روند انتخاب موضوع را جدی نگرفتند و در زمان بسیار کم و برای سریع تر شدن کار موضوعی را انتخاب کرده اند و به همه ابعاد آن حتی در نوشتن پروپوزال هم دقت نکردند و مشکلاتی از باب انجام گریبان گیر آنها شده است.

 به همین جهت وقتی موضوعی برای پایان نامه در رشته هایی مثل مدیریت، روانشناسی یا رشته های دیگر مثل کارآفرینی انتخاب می گردد باید عملی بودن آن، یونیک بودن، اشباع نبودن و داشتن منابع کافی برای بحث و بررسی در نظر گرفته شود و سپس کار را با خیال راحت شروع کرد. برای انتخاب موضوع در مقطع دکتری باید توجه کرد که آن موضوع به مقاله خوب و ارزشمند ختم می شود که ژورنال های معتبر داخلی و خارجی آن را بپذیرند. 

این نکته بسیار مهمی برای انتخاب موضوع رساله می باشد که باید مد نظر قرار گیرد. حتما دانشجویان بعد از مشاوره با استاد راهنما و تأیید نهایی شدن موضوع پایان نامه آن را به نام خود در سایت ایران داک (Irandoc) ثبت کنند تا بقیه دانشجویان متوجه شوند که چنین موضوعی انتخاب شده و دانشجویی روی آن کار می کند. 

موسسه آسان پی اچ دی با بهره گیری از فارغ التحصیلان نخبه و تشکیل یکی از کامل ترین گروه های مشاوره، نگارش و انجام پایان نامه و رساله در مقطع دکتری و همچنین کارشناسی ارشد در همه رشته های دانشگاهی توانسته به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای دانشجویان باشد. پاسخگویی و کیفیت بالای کار رمز موفقیت این موسسه می باشد.

asanphd
لینک مرجع https://asanphd.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GLp0
نظرتان را بنویسید