خرید منابع آزمون ielts با تخفیف عالی

خرید منابع آزمون ielts با تخفیف عالی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پارسا

در یک کلاس خصوصی اسپیکینگ آیلتس ابتدا روش عالی صحبت کردن را یاد می گیرید، سپس با پیشرفت در کلاس ها با کمک استاد خود شروع به صحبت به زبان انگلیسی می کنید و در پایان هر جلسه تمام نکات لازم در اختیار شما قرار می گیرد. فرمت فایل. صوت یا متن ارائه شده است. با اصلاح به موقع عادات گفتاری اشتباه می توانید به راحتی نمره مورد نظر خود را در این قسمت به دست آورید. برای خرید منابع آزمون ielts با تخفیف عالی روی اینک کلیک کنید.

کلاس خصوصی مکالمه آیلتس نه تنها توانایی شما در صحبت کردن به زبان انگلیسی را بهبود می بخشد، بلکه درک بهتری از گرامر و استفاده صحیح از کلمات و عبارات را نیز به دست خواهید آورد.

در نهایت باید گفت که برای بهترین نتیجه در این آزمون، بهتر است ابتدا در کلاس خصوصی آیلتس شرکت کنید تا بتوانید بدون ترس هر آنچه را که نیاز دارید یاد بگیرید. سپس برای دوره تکمیلی و استفاده از دیدگاه دیگران در کلاس گروهی ویژه آمادگی آزمون آیلتس شرکت کنید.

مزایای شرکت در دوره های خصوصی آیلتس
برای اطلاع از مزایای شرکت در دوره های ویژه آیلتس به موارد زیر توجه کنید:

راندمان دوره مکالمه آیلتس به طور خاص 50 درصد افزایش می یابد.
در کلاس مجازی آیلتس، برای شرکت در دوره نیازی به رفتن به مدرسه نیست.
در دوره مجازی آیلتس نگران اشتباه در گفتار یا هر چیز دیگری نخواهید بود.
هزینه کلاس خصوصی آیلتس فقط کمی بیشتر از هزینه کلاس های گروهی است، اما کیفیت آن بسیار بالاتر است.
کلاس مجازی آیلتس به اندازه کلاس حضوری چالش برانگیز است و دانش آموزان را تشویق می کند تا مهارت های زبان انگلیسی خود را با راه حل های عالی بهبود بخشند.
در کلاس خصوصی زبان انگلیسی مختص هر بخش آیلتس از اساتید مجرب همان بخش استفاده می شود.
برای تقویت مهارت های شنیداری دانش آموزان در کلاس خصوصی استاندارد آیلتس، از پخش کننده های چند رسانه ای دیجیتال همراه با هدفون های پیشرفته استفاده می شود.
رابطه بین سطح مهارت و نمره آیلتس
نمره آیلتس و مقیاس سطح مهارت به شرح زیر است:

نمره 9- دانش آموز متخصص و تسلط کامل به زبان است. استفاده صحیح و دقیق از گرامر زبان انگلیسی نشان از روان و درک کامل دارد.

نمره 8- دانش آموز در سطح بسیار خوبی است و به زبان تسلط کامل دارد اما گاهی با عدم دقت. آنها ممکن است در موقعیت های ناآشنا برخی چیزها را اشتباه متوجه شوند. این توانایی را دارند که در زمینه کاری خود بحث های پیچیده و تخصصی داشته باشند.

نمره 7 - یک زبان آموز خوب تسلط عملکردی به زبان دارد، اگرچه گاهی اوقات در برخی شرایط با بی دقتی، استفاده نامناسب و سوء تفاهم مواجه می شود. آنها عموماً از زبان پیچیده به خوبی استفاده می کنند و استدلال دقیق را درک می کنند.

نمره 6- دانش آموز با وجود برخی نادرستی ها، استفاده های نادرست و اشتباهات بر زبان تسلط دارد. آنها می توانند زبان را بخصوص در موقعیت های آشنا به درستی استفاده و درک کنند.

نمره 5 - دانش آموز در سطح متوسط ​​است و تسلط نسبی به زبان دارد و در اکثر مواقع می تواند از پس معنای کلی برآید، اگرچه احتمال اشتباهات زیادی نیز وجود دارد. آنها باید بتوانند ارتباط اولیه برقرار کنند.

نمره 4- دانش آموز تا حدودی با موقعیت های مختلف آشناست. آنها اغلب در درک و بیان خود مشکل دارند. آنها قادر به استفاده از زبان پیچیده نیستند.

پایه 3- دانش زبان آموز بسیار محدود است، آزمون شونده فقط در موقعیت های بسیار آشنا معنی کلی را می فهمد اما مشکلات ارتباطی بیشتری دارد.

نمره 2- دانشجوی زبان ممتحن آزمونگر در درک گفتاری و نوشتاری انگلیسی مشکل زیادی دارد.

نمره 1- دانش آموز به جز چند کلمه مجزا توانایی استفاده از زبان را ندارد. دانش آموز به سوالات پاسخ نداد.

آزمون آیلتس یکی از پرتقاضاترین آزمون های زبان بین المللی است و عموما افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری را دارند باید برای اثبات سطح زبان انگلیسی خود در این آزمون شرکت کنند و گواهی پذیرش/ویزای خود را دریافت کنند.

اداره آموزش زنگنه با تکیه بر سابقه خود و با تکیه بر تیم آموزشی متعهد و مجرب، خدمات مشاوره ای و کلاس های آموزشی آیلتس را ارائه می دهد که گزیده ای از ویژگی های این فرآیند آموزشی به شرح زیر است:

مشاوره و تعیین سطح دقیق و علمی برای کشف نقاط قوت و ضعف داوطلب - تلفنی، حضوری و آنلاین
نیازسنجی دقیق و ارائه یک برنامه آموزشی که به طور خاص برای هر فرد نوشته شده است
سیستم آموزشی منسجم و به روز، بر اساس استانداردهای بین المللی، برای دستیابی به نمره مطلوب در کمترین زمان (دوره آموزشی ESP Oriented Course)
استفاده از ویژگی های جدید و قابل اعتماد آیلتس
برگزاری دوره آموزشی گروهی و خصوصی (آنلاین و حضوری)
برگزاری کلاس های VIP - مقرون به صرفه ترین و پرتقاضاترین دوره
شرکت در آزمون آیلتس به صورت کاملا رایگان برای همه داوطلبان به منظور بررسی سطح پیشرفت
ارائه خدمات ویژه تصحیح نوشتار و گفتار توسط ممتحنین معتبر
ارائه خدمات منتورینگ (تعیین مربی اختصاصی)

نظرتان را بنویسید