پکیج ایران رادیاتور یا بوتان

پکیج ایران رادیاتور یا بوتان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

این سوالی است که خیلی از کسانی که به دنبال خرید پکیج می باشند، درگیر آن هستند. همانطور که مستحضرید، برندهای ایران رادیاتور و بوتان، در میان تولید کنندگان داخلی، جزء پرفروش ترین برندها می باشند و رقابت اصلی در فروش پکیج در میان این دو رقیب قدیمی رخ می دهد. برای شناخت بهتر این دو شرکت، بگذارید پیشینه ای از این دو شرکت بزرگ خدمتتان ارائه دهیم.

بهترین پکیج را از بین محصولات ایران رادیاتور انتخاب کنیم یا بوتان؟!

برای شناخت بهترین پکیج، ابتدا می بایست به شناخت درستی از ویژگی های پکیج های تولیدی برسیم تا بتوانیم تشخیص دهیم پکیج بوتان بهتره یا ایران رادیاتور. سه خصوصیات اصلی که با آن می توان پکیج های تولیدی را به لحاظ ویژگی از یکدیگر تفکیک کرد و تفاوت قیمت میان آن ها را توجیه کرد، به شرح ذیل است:

1 . ظرفیت حرارتی پکیج

2 . فن دار یا بدون فن بودن

3 . تک مبدل یا دو مبدله بودن پکیج

مقایسه ظرفیت حرارتی پکیج بوتان و ایران رادیاتور

هر دو برند ایران رادیاتور و بوتان، تولیدات خود را در ظرفیت های مختلف برای نیازهای متنوع مردم تولید می کنند. شرکت ایران رادیاتور، از ظرفیت 22 هزار پکیج های تولیدی خود را به بازار عرضه می نماید. شرکت بوتان نیز به همین منوال، پکیج های خود را از ظرفیت 22 هزار تولید می نماید.بازه تولید این دو شرکت، اکثریت نیازهای مشتریان را شامل می شود. ظرفیت حرارتی مشخص نمی کند پکیج ایران رادیاتور بهتره یا بوتان. چیزی که هنگام مقایسه در هنگام خرید باید بدانیم این است که ابتدا ظرفیت مورد نیاز منزل خود را مشخص کنیم.

مقایسه پکیج فن دار یا بدون فن برندهای ایران رادیاتور و بوتان

هر دو شرکت پکیج های فن دار و بدون فن تولید می نمایند. فن دار شدن پکیج، هزینه تولید را بالا می برد و از آن جهت، پکیج های فن دار قیمت بالاتری نسبت به پکیج های بدون فن دارند. نکته حائز اهمیت این است که وقتی میخواهید قیمت یک مدل از پکیج بوتان با ایران رادیاتور را مقایسه کنید، می بایست توجه داشته باشید که هر دو، از مدل فن دار یا هر دو از مدل بدون فن باشند مگرنه مقایسه شما، مقایسه درستی نخواهد بود.

صرف فن دار بودن یا نبودن مشخص نمی کند پکیج ایران رادیاتور بهتره یا بوتان. پیشنهاد ما این است پس از انتخاب ظرفیت مورد نیاز، ابتدا فن دار یا بدون فن بودن پکیج را با توجه به توضیحات وارده در متن انتخاب نمایید، سپس با توجه به ظرفیت و فن دار و بدون فن بودن پکیج، مدل مورد نظر از میان محصولات ایران رادیاتور یا بوتان را انتخاب نمایید و به مقایسه دیگر خصوصیات آن ها با هم بپردازید.

در میان مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور، مدل هایی که در کد آن ها FF به کار رفته است، دارای فن بوده و محفظه احتراق آن ها از نوع بسته است و مدل هایی که در کد آن ها کلمه CF به کار رفته، بدون فن می باشند.

در میان مدل های پکیج دیواری بوتان، آن هایی که دارای حرف s در آخر کد خود می باشند از نوع فن دار و مدل هایی که دارای حرف i در آخر کد خود می باشند از نوع بدون فن می باشند. به طور مثال، پکیج CV424s فن دار بوده و CV424i بدون فن است.

مقایسه پکیج های دو مبدل و تک مبدل نوع بوتان و ایران رادیاتور

در میان پکیج های ایران رادیاتور، پکیج هایی که کد آن ها با حرف B شروع می شود از تولیدات پکیج تک مبدل این شرکت بوده و آن هایی که کد پکیج با حروف E, M, K, L شروع می شود از مدل های دو مبدل می باشند.

تولیدات پکیج شرکت بوتان، اکثرا پکیج های دو مبدل می باشند و سیاست کاری این شرکت بیشتر، بر تولید پکیج های دو مبدل است.

پکیج بوتان یا ایران رادیاتور , کدام یک را انتخاب کنیم؟!

هم اکنون، با دانستن خصوصیات پکیج های تولیدی، می توانیم پکیج مورد نظر خود را به لحاظ خصوصیات اصلی آن از میان برند های پکیج ایران رادیاتور یا بوتان، انتخاب کنیم. یعنی تا بدین مرحله خصوصیات زیر از پکیج ما مشخص است:

1 . ظرفیت حرارتی

2 . فن دار یا بدون فن

3 . تک مبدله یا دو مبدله

با مشخص بودن مشخصات بالا، حال باید به سراغ انتخاب برند مناسب برویم و انتخاب کنیم که از کدام یک از دو شرکت ایران رادیاتور یا بوتان میخواهیم خرید کنیم.

شرکت های ایران رادیاتور و بوتان، هر دو از شرکت های معتبر تولید داخل هستند و از خدمات خوبی برخوردارند. مزیت خرید از این دو شرکت بزرگ این است که خدمات و قطعات آن در دسترس است.

شما می توانید برای انتخاب بهتر به خصوصیات زیر نیز در میان تولیدات این دو برند توجه نمایید:

1 . سیستم ضد یخ زدگی

2 . نمایشگر عیب یاب دیجیتال

3 . سیستم توربولاتور

4 . هیدرولیک ست پلیمری یا هیدرولیک ست برنجی

این خصوصیات، خصوصیاتی است که پکیج های این دو برند را میتوان از هم و در میان خود این شرکت ها نیز از یکدیگر تمییز داد. در زیر کمی به اختصار راجع به این خصوصیات خدمتتان توضیح میدهیم:

سیستم ضد یخ زدگی

این سیستم هنگامی که پکیج شما در بیرون از ساختمان مانند بالکن یا تراس نصب می¬شود، بسیار کاربرد دارد و باعث می شود از یخ زدگی پکیج شما جلوگیری شود. پیشنهاد می¬کنیم اگر پکیج شما در بالکن نصب می شود به این ویژگی اهمیت دهید.

نمایشگر عیب یاب دیجیتال

این ویژگی به شما و به تعمیرکار شما کمک میکند تا راحت تر عیب دستگاه را تشخیص داده و آن را رفع کند. این خصوصیت پکیج در طول استفاده از آن به شما خیلی کمک خواهد کرد.

در مدل های شرکت ایران رادیاتور، مدل های L و K از مدل های دیجیتال بوده و مدل های E ,B ,M از مدل های تولیدی آنالوگ می باشند.

در مدل های شرکت بوتان، مدل های ورونا، CV424 دارای نمایشگر دیجیتال بوده و مدل پارما برای اقتصادی سازی از نوع آنالوگ تولید شده است.

سیستم توربولاتور

این سیستم که به تازگی در برخی پکیج ها استفاده می شود، باعث می شود پکیج دیرتر دچار رسوب شده و مشکل رسوب گیری را برای شما کمتر می کند. کارکرد این سیستم به این صورت که جریان آرام داخل پکیج را به جریان آشفته تبدیل می کند و این آشفتگی جریان باعث می شود املاح موجود در آب، به جداره داخل پکیج نچسبد و به اصطلاح پکیج دچار رسوب نشود. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که سختی آب بالاست و املاح موجود داخل آب زیاد است، پیشنهاد می شود به این ویژگی پکیج اهمیت دهید.

قابل توجه است که شرکت بوتان در مدل پارما parma و برخی دیگر از مدل ها، از فناوری توربولاتور استفاده می کند و این سیستم را در پکیج تولیدی خود به کار می برد.

هیدرولیک ست

در دستگاه های امروزی از دو نوع هیدرولیک ست استفاده می شود. در تولیدات شرکت ایران رادیاتور، از هیدرولیک ست برنجی استفاده می گردد. برنج همانطور که می دانید آلیاژی است که از ترکیب مس و روی تولید می شود و خاصیت ضربه پذیری یا چکش خواری دارد و مقاومت بالایی از خود دارد. اما در تولیدات شرکت بوتان، امروزه از هیدرولیک ست پلیمری استفاده می شود که احتمالا به دلایل بهداشتی و رسوب گیری دیرتر از آن استفاده شده است. هیدرولیک ست پلیمری باعث می شود این بخش از پکیج، دیرتر دچار رسوب گردد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kyNY
نظرتان را بنویسید