سه مرحله ای شدن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد به علت رفاه حال داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در سه مرحله برگزار می شود . مرحله اول و دوم آن در دو نوبت صبح و بعد ازظهر 2 مرداد ماه و مرحله سوم آن در نوبت صبح 3 مرداد ماه می باشد .
ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، روز گذشته با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ، فرآیند‌ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد را تشریح کردیم . جمع بندی کمیسیون درباره زمان برگزاری کنکور‌ کارشناسی ارشد این بود که بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا عمل شود و مصوبات ستاد کرونا هم همان تاریخ‌ هایی است که قبلا اعلام شده است .

او افزود : زمان برگزاری کنکور‌ ارشد تغییری نکرده است مگر اینکه ستاد ملی کرونا تاریخ‌ ها را عوض کند . در شرایط موجود ، تصمیم جدیدی گرفته نشده است ، ولی اعضای کمیسیون مجلس پیشنهاد‌ های خودشان و دغدغه های داوطلبان را مطرح کردند که پیرامون رعایت پروتکل‌ های بهداشتی و بهتر اجرا شدن آزمون‌ ها بود . البته برخی از این پیشنهاد‌ ها قبلا توسط سازمان سنجش اجرا شده بود .

رئیس سازمان سنجش بیان کرد : در خصوص تاریخ برگزاری کنکور ، مصوبات ستاد کرونا ، معیار اصلی تصمیم‌ گیری است . براین اساس ، تصمیم جدیدی گرفته نشده است .
او اضافه کرد : در کمیسیون آموزش ، مباحث خوبی در خصوص رعایت پروتکل‌ های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی و افزایش تعداد حوزه‌ ها مطرح شد که البته این مسائل تاکنون عملیاتی شده است .

او با اشاره به اینکه آزمون کارشناسی ارشد امسال در سه مرحله ( سه نیم روز ) برگزار می‌شود ، توضیح داد : سال‌ های قبل کنکور کارشناسی ارشد در دو نوبت صبح و طی دو روز برگزار می‌ شد اما امسال برای رفاه حال داوطلبان و تجمع کمتر ، این آزمون روز پنج شنبه ، 2 مرداد در دو نوبت صبح و عصر و روز جمعه ، 3 مرداد در یک نوبت صبح برگزار خواهد شد .
منبع : سه مرحله ای شدن زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/o1lk
نظرتان را بنویسید