تیشرت ست طرح دلخواه

تیشرت ست طرح دلخواه
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سعید
تیشرت ست
به طور ساده خیلی از آقایان هیچ ایده ای ندارند که برای ست لباس با همسرشان چه کاری انجام دهند ، وقتی که یک زوج با هم بیرون می روند و در اجتماع دیده می شوند ، لازم است که با هم هماهنگ به نظر برسند . به طور مثال در یک موقعیت رسمی ، خانم تصمیم به پوشیدن یک لباس خوب می گیرد ، برای هماهنگی با آن مرد باید یک کت اسپرت ، مدل پیراهن مردانه شیک ، شلوار و یک گردنبند داشته باشد . هدف نهایی ما ساده است ، باید سطح رسمی بودن لباس ها به یک اندازه باشد . حال اگر موقعیت رسمی و مجلسی است باید ست لباس زن و مرد هم سطح باشد و اگر یک مهمانی دوستانه و موقعیت غیر جدی است ، تیشرت ست اسپرت داشته باشند .

یکی از نشانه های تفاهم و رابطه عاشقانه ست کردن با همسرتون هست که هم احساس خوبی پیدا میکنید و هم شیک تر به نظر میرسید. براس ست کردن نیازی نیست هزینه زیادی رو صرف کنید خیلی راحت با یه تیشرت ست همرنگ و طرح دلخواهتون هم میتونید ست کنید. در عین سادگی بسیار شیک و جذاب خواهید شد.

موارد استفاده از تیشرت ست
علاوه بر مسائل ذکر شده تیشرت های ست کارن پرینت را میتوان در دوره همی های خانوادگی از جمله تولد، سالگرد ازدواج و… یا در مناسبت های خاص مانند شب یلدا، ولنتاین، عید نوروز، هالوون و…سفارش دهید و یا برای گروه های ورزشی و شرکت ها که قصد ست کردن لباس های خود با طرح دلخواه با کمترین هزینه رو دارند استفاده شود.

تیشرت های ست بهترین هدیه و سورپرایز برای عزیزانتان میباشد و به راحتی میتوانید در مناسبات مهم آنها را غافلگیر کنید.

برای داشتن عکس های خاص و ویژه روی تیشرت های ست کارن پرینت حساب کنید ما در کنارتان هستیم تا ثبت لحظه هاتون زیباتر جلوه کند
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z5Pq
نظرتان را بنویسید