دستگاه شیرینگ پک تونلی کوچک

دستگاه شیرینگ پک تونلی کوچک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
seoupdate
دستگاه شیرینگ پک تونلی کوچک
دستگاه شیرینگ پک تونلی کوچک برای کارگاه ها و تولیدی هایی که فضای کمی دارند مناسب است. این دستگاه قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. اندازه آن کوچک است و نایلونی که در آن استفاده می شود از جنس پلی اتیلن است. این دستگاه را می توان برای محصولات کارتنی در اندازه کوچک به کار برد.

دستگاه شیرینگ پک کوچک ماشین سازی خدری دارای انواع مختلفی است. شیرینگ پک تونلی به دلیل نداشتن فک دوخت سرعت بیشتری نسبت به مدل کابینتی دارد. از این دستگاه در بنگاه های صنعتی استفاده می شود. دستگاه شیرینگ پلی اتیلن برای دسته بندی های سنگین مانند باکس های آب و نوشابه به کار می رود. شیرینگ اتوماتیک کانوایردار تسمه نقاله ای کوچک برای هدایت محصول به خارج از کابین پس از بسته بندی دارد. شیرینگ اتوماتیک کانوایردار سرعت بسته بندی زیادی دارد و امکان تنظیم حرارت، سرعت کانوایر و زمان بسته بندی وجود دارد.

در دستگاه شیرینگ پدالی ، اپراتور بعد از گذاشتن بسته در بخش ورودی و آزاد کردن پلاستیک، محصول را با دست به سمت دیگر دوخت منتقل می کند و به وسیله پدال عمل دوخت و برش را انجام می دهد. محصول دوخت شده بعد از تغذیه بسته بعدی به وسیله اپراتور به درون تونل حرارتی می رود و در نهایت محصول به شکل شیرینگ شده از انتهای تونل بیرون می آید.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Dmyy
نظرتان را بنویسید