سیستم همکاری در فروش می مارکت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مستر وبگرد
سیستم تجارت الکترونیک می مارکت با بیش از 7 سال سابقه در زمینه تجارت الکترونیک و با در اختیار داشتن بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران با بیش از 1000 عنوان محصول متنوع و پر فروش، معتبرترین سیستم همکاری در فروش را در بین تمام سیستمهای مشابه ایرانی داشته و با عنایت به همکاری با بزرگترین سایت ها و گروه های اینترنتی ایران در این بخش، همواره سعی بر این دارد تا با ارائه امکانات متنوع و عملکرد شفاف در محیطی سالم به ارائه خدمات خود بپردازد.

سیستم تجارت الکترونیک می مارکت یکی از معدود شرکتهایی است که پورسانت 80% از محصولات در حال ارسال را به کلیه فروشندگان یا بازاریاب ها پرداخت می نماید. در صورتی که در دیگر شرکتهای ارائه دهنده خدمات خرید و فروش اینترنتی، فقط بابت محصولات توزیع شده یا کسر کمی از سفارشات در حال ارسال پرداخت پورسانت صورت می گیرد.

تمامي امور ارسال سفارش و پشتيباني محصولات به عهده شركت می مارکت مي باشد. عضویت اکثر وبمسترها و صاحبان گروههای اینترنتی معروف در می مارکت، پرداخت به موقع (دوبار در ماه)، پشتیبانی فنی مناسب، دادن امکانات بی نظیر و متعدد، امکان کسب در آمد بدون هیچ نگرانی را فراهم نموده است. بدون شک شما می توانید همکاری با می مارکت و درآمد ناشی از آن را مانند درآمد یک شغل ثابت بدایند و روی آن حساب باز کنید.
لینک مرجع http://www.memarket.biz/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/J6pP
نظرتان را بنویسید