مدل های مختلف جاکارتی تبلیغاتی

مدل های مختلف جاکارتی تبلیغاتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

جاکارتی‌های تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی چه کاربردی دارند؟ امروزه تمامی افراد در هر بانکی یک حساب بانکی دارند. درنتیجه به ازای هر حساب، ممکن است یک کارت عابر بانک داشته باشند. علاوه بر کارت‌های بانکی، کارت‌های دیگری مانند کارت اتوبوس، کارت مترو، کارت ملی، کارت شناسایی و … نیز وجود دارد که ممکن است مردم به آن نیاز داشته باشند.

درنتیجه لازم است تا تمامی این کارت‌ها مانند ساعت تبلیغاتی همراه همیشگی افراد باشد. به همین دلیل جاکارتی‌ها به کمک مردم می‌آیند تا بتوانند کارت‌های خود را به‌صورت منظم داخل آن قرار دهند. درواقع جاکارتی‌ها به‌عنوان یک کیف کوچک مخصوص کارت‌ها به شمار می‌رود.

اگر شما هم صاحب یک شرکت، موسسه یا سازمان هستید، می‌توانید برای تبلیغ شرکت خود از جاکارتی‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

چرا که هر بار مشتری به جاکارتی تبلیغاتی شما نگاهی بیندازد، نام شرکت و برند شما در ذهنش مرور خواهد شد، بنابراین اگر به دنبال یک تبلیغات موثر هستید، تنها کافی است تا جاکارتی مناسب خود را سفارش دهید و طرح و لوگوی شرکت خود را بر روی آن حک کنید.

جاکارتی تبلیغاتی

انواع مختلف جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی‌های تبلیغاتی که به‌عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتری داده می‌شود، انواع مختلفی دارد و برای قرار دادن کارت ویزیت و یا کارت عابر بانک و سایر کارت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در قسمت زیر به برخی از انواع مختلف این نوع از فروش جاکارتی‌ تبلیغاتی اشاره میکنیم.

جاکارتی‌های چرم طبیعی: برخی از جاکارتی‌های تبلیغاتی از جنس چرم هستند. چرم‌ به دلیل انعطاف‌پذیری و نرمی که دارد، یکی از بهترین جنس‌ها برای ساخت جاکارتی‌های تبلیغاتی می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این نوع کارت‌ها، ماندگاری بالا و ضربه‌گیری خوب در برابر تغییر فرم و یا عرق کردن می‌باشد.

جاکارتی‌های چرمی دارای رنگبندی مختلف مانند مشکی، قهوه‌ای، عسلی، سبز و … می‌باشد. شما می‌توانید بر روی جاکارتی‌ تبلیغاتی چرمی، با چاپ سیلک، لیزر و داغ کوب، آرم و لوگوی شرکت خود را چاپ نمایید. این جنس از جاکارتی‌ها به‌صورت تک لت، دو لت و یا به‌صورت آلبومی می‌باشد. در حالت آلبومی می‌توانید قفل را در وسط و یا بالای کارت بگذارید تا کارت‌ها به‌صورت رنگین‌کمان باز شود.

جاکارتی هوشمند: شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، برخی از جاکارتی‌های تبلیغاتی به‌صورت هوشمند ساخته‌شده است تا مانع از گم‌شدن کارت‌های مهم شما شود. این جاکارتی‌ها برای کارت سوخت، کارت‌های اعتباری و … بسیار مناسب می‌باشد.

جاکارتی‌های چرم مصنوعی: برخی از جاکارتی‌ها از جنس چرم مصنوعی می‌باشد. این جاکارتی‌ها نیز از انعطاف‌پذیری و ماندگاری بالایی برخوردار می‌باشند. تنوع رنگی این محصول بسیار بالا بوده و می‌توانید مطابق با سلیقه‌ی خود سفارش دهید. جاکارتی‌های چرم مصنوعی نیز همانند جاکارتی‌های چرم طبیعی به‌صورت تک لت، دو لت و آلبومی قابل تولید می‌باشد.

جاکارتی‌های فلزی: جنس این نوع از جاکارتی‌ها از آلومینیوم می‌باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه برخوردار است. جاکارتی‌های فلزی عابر بانک، با ظرفیت بسیار بالایی ساخته شده‌اند و می‌توانید کارت‌های زیادی را در آن قرار دهید. این کارت‌ها به‌صورت درب‌دار طراحی شده‌اند و به‌راحتی قابل استفاده می‌باشند. قیمت جاکارتی‌های فلزی در مقایسه با جاکارتی پلاستیکی بیشتر بوده اما از دوام بالاتری برخوردار می‌باشد. برخی از مدل‌های این جاکارتی‌ها، به‌صورت فلزی با روکش چرم می‌باشد.

جاکارتی‌های پلاستیکی: همان‌طور که از نام آن مشخص است، جنس جاکارتی‌های پلاستیکی از لاستیک، سیلیکون و پی‌وی‌سی می‌باشد. ازآنجایی‌که جاکارتی‌های پلاستیکی انعطاف‌پذیری بالایی دارند، در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. اگرچه این محصول سایز و حجم جمع‌وجوری دارد، اما برای گذاشتن در جیب شلوار مناسب نیست. به این دلیل که امکان تهویه در جاکارتی‌های پلاستیکی امکان‌پذیر نبوده و موجب عرق کردن می‌شود.

جاکارتی چوبی: اگر به دنبال یک هدیه‌ی تبلیغاتی شیک و خاص هستید، جاکارتی‌های چوبی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب می‌باشد. جاکارتی‌های چوبی از چوب طبیعی ساخته می‌شود و برای حفاظت کارت‌ها بسیار مناسب است. برخی از نمونه‌های سفارشی آن به‌گونه‌ای است که می‌توانید چند اسکناس را نیز در آن نگهداری کنید.

جاکارتی استیل: یکی از بهترین و ارزان‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در قالب یک هدیه‌ی تبلیغاتی، خرید جاکارتی‌های استیل می‌باشد. جاکارتی‌های استیل بسیار سبک، کوچک و جادار بوده و برای کارت‌های عابر بانک، کارت‌های شناسایی و اسکناس‌ها بسیار کاربردی است. برخی این مدل‌ها قابل شستشو بوده و در برابر امواج موبایل نیز بسیار مقاوم می‌باشد؛ بنابراین سلامت کارت سوخت و کارت بانکی استفاده‌کننده تضمین‌شده خواهد شد.

جای کارت ویزیت تبلیغاتی: جاکارتی‌ها تنوع بسیار بالایی در شکل و فرم و رنگ و قیمت دارند. یکی از این مدل جاکارتی‌ها، جای کارت ویزیت تبلیغاتی می‌باشد که به‌عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. از طرفی دیگر شما می‌توانید با چاپ لوگو و برند شرکت خود بر روی آن، به اهداف تبلیغاتی و بازاریابی شرکت خود دستیابی پیدا کنید. جای کارت ویزیت تبلیغاتی، در جنس‌های مختلف مانند فلزی، پلاستیکی و … در بازار موجود می‎باشد. این مدل‌ها قابلیت چاپ به‌صورت داغی یا حک را دارند.

کلام آخر

جاکارتی‌های تبلیغاتی مثل افتابگیر جلوی ماشین به دلیل کاربرد بسیار گسترده‌ای که دارند، یک پیشنهاد عالی برای تبلیغات شرکت شما می‌باشد. این جاکارتی‌ها ارزان‌قیمت بوده و در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف قابل عرضه می‌باشد. اگر شما هم به دنبال تبلیغات مؤثر هستید، خرید جاکارتی‌های تبلیغاتی از شرکت … را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

برچسب ها
لینک مرجع https://jopenza.net/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yZQz
نظرتان را بنویسید