نحوه ثبت نام آزمون دکتری 1401

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با شروع ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه توسط سازمان سنجش ، دفترچه ای شامل نحوه ثبت نام آزمون دکتری 1401 منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری می توانند در زمان مقرر شده با اطلاع از مراحل ثبت نام کنکور دکتری 1401 فرم اینترنتی را در سایت sanjesh.org تکمیل کنند .




متقاضیان ثبت نام آزمون دکتری 1401 می توانند در آذر ماه با در نظر داشتن شرایط ثبت نام که در دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون درج خواهد شد ، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت ‌نام اقدام کنند .

تمامی مراحل این آزمون از طریق سایت ثبت نام دکتری 1401 یعنی همان سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد . علاقه مندان به شرکت در این آزمون باید تمامی مراحل ثبت نام را با دقت انجام دهند تا در روند ثبت نامشان مشکلی پیش نیاید و شماره پرونده و کد پیگیری از طریق سایت سنجش به آن ها داده شود . به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه نحوه ثبت نام آزمون دکتری 1401 شرح داده شده است .



نحوه ثبت نام آزمون دکتری 1401
متقاضیان ثبت نام آزمون دکتری باید تمامی مراحل مورد نیاز برای شرکت در این آزمون را انجام دهند در ادامه مراحلی که داوطلبان باید برای ثبت نام آزمون دکتری طی کنند را به طور خلاصه نام برده ایم.


1.    مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2.    دریافت و مطالعه دقیق دفترچه ثبت‌ نام آزمون دکتری 1401 ( دفترچه شماره 1 )

3.    تهیه کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری 1401 و دریافت سریال 12 رقمی

4.    آماده کردن اسکن مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون دکتری 1401

5.    تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام آزمون دکتری و دریافت رسید ثبت نام



نکته 1
پرداخت هزینه ثبت‌ نام کنکور دکتری به صورت اینترنتی انجام می گیرد در نتیجه نیاز است داوطلبان کارت‌ بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم یا همان رمز اینترنتی داشته باشند .



نکته 2
به داوطلبان توصیه می شود که ابتدا فرم پیش نویس ثبت نام آزمون دکتری را تکمیل کرده و سپس بر اساس فرم پیش نویس اطلاعات لازم را در سایت ثبت‌ نام دکتری وارد کنند .

بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1401



راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون دکتری 1401
در این بخش جهت رفاه حال داوطلبان راهنمای گام به گام و تصویری ثبت نام آزمون دکتری 1401 را قرار داده ایم و داوطلبان می توانند مطابق مراحل گفته شده فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند .



1ورود به سایت ثبت نام دکتری ( سازمان سنجش ) به نشانی sanjesh.org







2ورود به بخش دکتری تخصصی و انتخاب لینک " ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دکتری سال 1401 "







3پرداخت هزینه ثبت نام دکتری: در این مرحله داوطلب موظف به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1401 از طریق کارت های بانکی و رمز دوم یا همان رمز اینترنتی است .







4پس از خرید کارت اعتباری می بایست گزینه تایید و ادامه را انتخاب نمایید.







5وارد کردن سریال ثبت‌ نام ( 12 رقم ) که در زمان خرید کارت اعتباری ثبت نام دریافت نموده اید و عبارت امنیتی







6بارگذاری عکس داوطلب طبق شرایط گفته شده







7 تکمیل فرم ثبت نام آزمون دکتری 1401 و دریافت شماره پرونده







ثبت نام به اتمام رسیده و اگر تمامی اطلاعات به درستی وارد شده باشد ، سامانه برای هر داوطلب یک کد پیگیری صادر می کند . در نهایت می توانید رسید ثبت نامی خود را چاپ و دریافت کنید.







"تصاویر فوق مربوط به ثبت نام آزمون دکتری سال گذشته بوده و به محض آغاز ثبت نام دکتری 1401 به روز رسانی خواهد شد."












از مهم ترین مراحل هنگام ثبت نام آزمون دکتری توجه به شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری است. داوطلبانی که واجد تمامی شرایط گفته شده هستند، منعی برای ثبت نام ندارند و می توانند فرم ثبت نام خود را ثبت نهایی کنند.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی به تمامی سوالات شما پیرامون کنکور دکتری 1401 پاسخ دهند . برای اطلاع از تمامی رویدادهای آزمون دکتری 1401 و اخبارهای پیرامون این رخداد تحصیلی مهم می توانید عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون دکتری 1401









سوالات متداول


1- در فرم ثبت نام کنکور دکتری چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
داوطلبان باید اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم اینترنتی ثبت نام آزمون دکترا وارد کنند که لینک دریافت این فرم در متن مقاله قرار داده شده است . 




2- داوطلبان باید کدام معدل خود را در فرم اینترنتی ثبت نام دکتری وارد کنند ؟
داوطلبان باید معدل فارغ‌ التحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در محل مربوط درج نمایند که جزئیات بیشتر در این خصوص در متن مقاله ارائه شده است .




3- ثبت نام کنکور دکتری از طریق چه سایتی انجام می شود ؟
کلیه مراحل ثبت نام ازمون دکترا در سایت سازمان سنجش انجام می شود که جزئیات مراحل آن در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : نحوه ثبت نام آزمون دکتری 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lBLg
نظرتان را بنویسید